
Smart je u aprilu na sajmu automobila u Pekingu pokazao Concept #5, koji će krajem ovog meseca dobiti i serijsku verziju nazvanu Smart #5.
Kako se navodi u saopštenju, sa ovim automobilom pametna interpretacija mobilnosti prevazilazi urbane granice i odražava potrebe kupaca za aktivnim i dinamičnim životnim stilom. Vozilo predstavlja koherentan i odlučujući evolucioni korak za brend, otelotvorujući jedinstvenu filozofiju dizajna.

Dizajneski jezik vozila kombinuje prepoznatljivu modernost Smarta sa snažnom otvorenošću prema novim perspektivama i mogućnostima. U kompaniji ističu da napredna tehnologija i udobnost bez premca čine Smart #5 idealnim saputnikom za sve vrste avantura i aktivnosti.

Kako bilo, serijski #5 će se u Smartovoj paleti pridružiti krosoverima #1 i #3, usvajajući avanturistički stav. U Smartu navode da će #5 biti njihovo „najprostranije i najsvestranije vozilo do sada“, pozicionirano u premium segmentu srednjih SUV vozila. Ciljna publika su kupci sa „aktivnim i životnim stilom otvorenog uma“.

Smart #5 je dugačak 4705 mm, širok 1920 mm, visok 1705 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2900 mm. Kupcima će se nuditi izbor točkova od 18 do 21 inča.

Što se težine tiče, ona iznosi 2450 kg za top verziju sa 638 KS.
U gami će se nalaziti više opcija:
Zadnji pogon, jedan motor, 250 kW (335 KS)
Zadnji pogon, jedan motor, 267 kW (358 KS)
4x4 pogon, dva motora. Prednji motor 165 kW (221 KS), zadnji motor 267 kW (358 KS), kombinivana snaga 432 kW (579 KS)
4x4 pogon, dva motora. Prednji motor 165 kW (221 KS), zadnji motor 310 kW (416 KS), kombinovana snaga 475 kW (638 KS)
Maksimalna brzina je ograničena na 200 km/h, jedino kod top verzije iznosi 210 km/h.
Prema prethodnim izveštajima, Smart #5 će imati arhitekturu od 800V i bateriju od 100 kWh, što je dovoljno za domet do 550 km i punjenje od 10-80 odsto za 15 minuta.
Smart #5 će zvanično debitovati 28. avgusta, a osim u Kini model će biti ponuđen i u Evropi.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs