home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
BMW M5 Touring

Foto: BMW Belux

Novi BMW M5 sedan (G90) je početkom jula krenuo u serijsku proizvodnju u fabrici u nemačkom Dingolfingu, a kasnije ove godine i novi M5 Touring će se takođe proizvoditi u istoj fabrici.

BMW M5 Touring

Novi M5 Touring će premijeru imati 15. avgusta na događaju Concours d’Elegance Pebble Beach u Americi, ali set prvih zvauičnih fotografija je već sada pred nama zahvaljujući BMW-u Belux.

BMW M5 Touring

Da se podsetimo, novi M5 koristi plug-in hibridni pogon, a u pitanju je kombinacija 4,4 litarskog V8 twin-turbo benzinca sa 430 kW/585 KS i elektromotora sa 145 kW/197 KS.

BMW M5 Touring

Automobil ima kombinovanu snagu 535 kW/727 KS i 1000 Nm obrtnog momenta, kao i baterije od 18.6 kWh (domet u elektro modu iznosi 69 km pri čemu je ovde najveća brzina 140 km/h). Za punjenje baterije su inače potrebna tri sata i 15 minuta na 7.4 kW.

Treba međutim napomenuti da je novi M5 sedan težak čak 2435 kg, a što se tiče dimenzija dužina iznosi 5096 mm, širina je 1970 mm, a međuosovinsko rastojanje 3006 mm.

U vezi ubrzanja, do 100 km/h novi M5 sedan stiže za 3,5 sekundi, za 10,9 sekundi je na 200 km/h i može do 250 km/h. Uz M Driver’s Package najveća brzina iznosi 305 km/h. Ostaje da se sačekaju detalji o novom M5 Touringu.

Ovaj model visokih performansi će između ostalog imati ispupčene blatobrane, izmenjene branike, drugačije bočne pragove, veliki zadnji difuzor i spojler na prtljažniku.

Sem toga, deo M paketa čine i pogon na sva četiri točka, pet modova vožnje (Hybrid, Electric, eControl, Dynamic i Dynamic Plus), sportski podešeno oslanjanje, sportski izduvni sistem, opcione karbon-keramičke kočnice, posebni alu točkovi (od 20 i 21 inča), Michelin gume 285/40 ZR20 i 295/35 ZR21, kao i doterana unutrašnjost sa Merino kožom, iDrive 8.5 Operativnim Sistemom, Bowers & Wilkins Surround Sound sistemom od 655 vati i sa 18 zvučnika, kao i sportskim sedištima i volanom sa zaravnjenim donjim delom i crvenom oznakom na 12 sati.

BMW M5 sedme generacije sada dolazi standardno sa integrisanim aktivnim upravljanjem, koji okreće zadnje točkove sinhronizovano ili suprotno od prednjih točkova, u zavisnosti od brzine. Ovaj sistem, sa uglom upravljanja do 1,5°, poboljšava udobnost manevrisanja, smanjuje krug skretanja i poboljšava stabilnost i udobnost tokom promene trake velikom brzinom. Pored toga, u situacijama dinamične vožnje, pomaže u kontroli šasije za bolju stabilnost i agilnost.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 2208



Komentari