
Kia je danas prikazala obnovljeni Sportage, i to prvo u Južnoj Koreji a zatim slede i druga tržišta, među njima i evropsko.

Obnovljeni Sportage po najavama donosi sveže stilske karakteristike i novu tehnologiju u kabini, tri godine nakon lansiranja aktuelne, pete generacije.

Kia posebno ističe revidirani svetlosni potpis, stavljajući ga u rang sa najnovijim stilom dizajnerskog jezika kompanije.
To znači da prednji deo dobio novi izgled, zahvaljujući novom paru oštrijih, vertikalnih farova i izmenjenoj maski. Profil je uglavnom nepromenjen, dok zadnji deo odlikuje revidirana LED grafika.

Kako se kaže u saopštenju, obnovljemi Sportage kombinuje visokotehnološki jezik dizajna sa smelim i futurističkim izgledom. Sada poseduje Kijino prepoznatljivo Starmap osvetljenje u prednjem delu, stvarajući upečatljiv i kohezivan izgled koji dodaje osećaj veličine. Nova crna maska, uparena sa širokim usisnim i vertikalnim elementima na braniku, upotpunjuje snažan prednji dizajn.

Dizajn unutrašnjosti usvaja novi dizajnerski jezik brenda, uz dva ekrana od 12,3 inča svaki, nove materijale i poboljšanu zvučnu izolaciju.

Kia je opremila Sportage naprednim bezbednosnim funkcijama da bi poboljšala iskustvo vožnje. Između ostalog, tu su Head-Up displej (HUD) koji minimizira potrebu da skrene pogled sa puta, pomoć pri vožnji na autoputu sa asistencijom pri promeni trake, pomoć pri izbegavanju sudara napred, koja uključuje funkcije pomoći pri raskrsnici, bočnoj strani i upravljanju, kao i infotainment sistem vozila, ccNC, koji omogaćava bežično ažuriranje softvera, obezbeđujući najnovije mogućnosti povezivanja.

Takođe, Kijina oprema X-Line nudi jedinstvene dizajnerske detalje kao što su robusniji branik, ekskluzivna maska i amblemi, 19-inčni točkovi i vrhunski detalji unutrašnjosti.
Osam opcija spoljašnjih boja, uključujući nove Wolf Gray i Heritage Blue boje, omogućavaju kupcima da prilagode izgled svog Sportagea, dok su dostupne tri boje unutrašnjosti, uključujući novu Lounge Brown.

Za sada je prikazana verzija sa dugim međuosovinskim rastojanjem koja se prodaje na tržištima kao što su Južna Koreja, Severna Amerika i Australija, ali iste izmene će doživeti i model sa kraćim međuosovinskim rastojanjem koji se nudi u Evropi.
U Južnoj Koreji, Sportage u paleti ima 1,6 litarski benzinski turbo motor (uz 8-stepeni automatski menjač), pa 2,0 litarski LPi motor i hibridnu varijantu sa 1,6 benzinskin turbo motorom.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs