
Mazda je u Kini zvanično predstavila model EZ-6 krajem oktobra. To je limuzina srednje veličine napravljena na Changanovoj EPA hibridnoj platformi. S linijom od sedam modela, cene se kreću od otprilike 18.500 do 24.000 evra. Te cene, naravno, nikada nećemo videti u Evropi, gde su marže proizvođača mnogo veće. EZ-6 nudi električnu verziju i verziju s produženim dometom, odnosno range extender benzinskim motorom.

EZ-6 sledi Mazdin dizajnerski jezik Kodo, s podeljenim prednjim svetlima, LED dnevnim svetlima i osvetljenim Mazdinim logotipom. Gledano sa strane, EZ-6 ima siluetu fastbacka. Spojler se otvara iznad 90 km/h, dizajniran je da pomogne aerodinamici. S dužinom od 4921 mm, širinom od 1890 mm i visinom od 1485 mm, s međuosovinskim rastojanjem od 2895 mm, EZ-6 pruža dovoljno prostora.

Kako navodi Revija HAK, Mazda EZ-6 uključuje 14.6-inčni infotainment, digitalnu ploču s instrumentima te veliki head-up ekran (AR-HUD). EV ima zadnji motor od 190 kW i dve opcije baterije. Paket od 56,1 kWh prema velikodušnom kineskom merenju (CLTC) ima domet od 480 km, dok paket od 68,8 kWh ima domet od 600 km.

EREV (električna verzija s produženim dometom) verzija uključuje 1,5 litarski motor sa 70 kW, uparen s elektromotorom od 160 kW. Dve konfiguracije baterija nude električni domet od 130 km ili 200 km i maksimalni kombinovani domet od 1301 km.
Očekuje se da će Mazda ovaj automobil prodavati i u Evropi.
Izvor: Revijahak.hr
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Mazda