
Kia India je lansirala dugo očekivani Syros, manji SUV koji će po rečima kompanije postaviti nove standarde u dizajnu, tehnologiji i prostranosti.

Npravljen na modifikovanoj K1 platformi, Syros je skrojen da zadovolji potrebe urbanih vozača i tehnički potkovanih avanturista, spajajući svestranost sa najsavremenijim tehnologijama. Model između ostalog dobija zadnja klizna, preklopiva i ventilisana sedišta, zajedno sa nekoliko drugih funkcija, kao što su panoramski krov sa dvostrukim staklom i ADAS nivoa 2 sa 16 autonomnih bezbednosnih funkcija (uključujući pomoć pri izbegavanju sudara unapred, pomoć pri zadržavanju trake, kameru od 360 stepeni sa monitorom za mrtvi ugao i pametni tempomat sa funkcijom Stop & Go).

Inače, izvori govore da je Kia razmišljala i o imenu Clavis za ovaj novi SUV, ali je kasnije odustala od toga pošto Carens i Carnival MPV modeli počinju sa 'C'. Budući da će se Syros plasirati na tržište kao 'kompaktni SUV', brend je odlučio da se drži svoje trenutne nomenklature nazivajući svoja SUV vozila sa početnim slovom 'S', kao što su Seltos i Sonet.

U vezi dimenzija, Syros je dugačak 3995 mm, širok 1800 mm, visok 1665 mm, a ima točkove do 17 inča.

Sa međuosovinskim rastojanjem od 2550 mm, Syros pruža prostran enterijer za svoj segment. Ističu se prednja i zadnja sedišta sa ventilacijom, kao i dva ekrana od po 12,3 inča.

Syros se može pohvaliti sa dve opcije motora, a to su Smartstream 1,0 litarski turbo benzinac sa 88,3 kW/120 KS i 172 Nm, kao i 1,5 litarski CRDi dizelaš sa 85 kW/116 KS i 250 Nm. u paru sa ručnim ili automatskim menjačem.
Kia Syros će od 3. januara biti dostupan za poručivanje u četiri standardne opreme i 2 opcione opreme, nudeći izbor koje će zadovoljiti različite potrebe i preferencije potrošača.
U ponudi je osam boja: Frost Blue, Pewter Olive, Aurora Black Pearl, Intense Red, Gravity Grey, Imperial Blue, Sparkling Silver i Glacier White Pearl.
Syros će se nalaziti između Soneta i Seltosa u Kijinoj indijskoj liniji, a da bi se razlikovao od Soneta, biće pozicioniran kao lifestyle vozilo sa robusnijim stilom i kockastijim dizajnom. Međutim, neće dobiti 4x4 pogon.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs