

Toyota navodi da sufiks „+“ označava „dodatnu svestranost i praktičnost“ u odnosu na svog imenjaka, kao i „specifične kvalitete i prednosti BEV pogonskog sklopa“.

Sa dužinom od 4520 mm, C-HR+ će biti pozicioniran između nedavno predstavljenog krosovera Urban Cruiser i većeg bZ4X u Toyotinoj EV gami.

Međuosovinsko rastojanje od 2750 mm rezultira prostorom u kabini koji je „klasa iznad“ svojih rivala, prema Toyoti. Japanska kompanija tvrdi da C-HR+ nudi više nego što se „obično očekuje od C-SUV-a“. Ovde i podatak da je zapremina prtljažnika 416 litara.


Opcije unutrašnjosti uključuju dva bežična punjača za pametne telefone, kontrole klima uređaja za putnike pozadi i panoramski krov.

Baziran na e-TNGA platformi, C-HR+ se nudi sa baterijama od 57,7 kWh i 77,0 kWh. Njegov WLTP domet do 600 km ga čini jednim od automobila sa najdužim dometom u segmentu. Ugrađeni punjač od 11 kW je standardni, a modeli visokih specifikacija dobijaju jedinicu od 22 kW. DC brzo punjenje dostiže maksimum od 150 kW.
C-HR+ će moći da se dobije sa pogonom na prednje točkove ili, isključivo sa paketom baterija od 77 kWh, sa pogonom na sve točkove. U ponudi će se naći verzije sa 165 KS, 221 KS i 338 KS (ova potonja verzija sa dva motora i pogonom na sve točkove).
Toyota C-HR+ na tržište stiže kasnije ove godine.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs