

Lynx nije otkrio mnogo detalja, osim da će drumski GT1 imati širi stav, karbonsku karoseriju i poboljšanja aerodinamike. Sudeći prema fotografijama, mogu se očekivati istaknuti prednji spliter, krilca i veliko zadnje krilo.

O unutrašnjosti se manje zna, ali renderi prikazuju unapređenu kabinu s novim upravljačem, nečim što izgleda kao bežični punjač mobilnog, a površine su presvučene kožom u dve boje. Takođe, unutrašnjost krase karbonski detalji.

Kako prenosi Klix.ba, u postrojenju u Zionsvilleu će biti proizvedeno samo 28 primeraka, a svaki od njih će pokretati V8 motor s kompresorom, koji razvija 1.217 KS. S ovim motorom će biti uparen 6-stepeni manuelni menjač kompanije Ricardo.


I dok GT1 zvuči zanimljivo, na Lynxovoj web stranici se pominju Gulf i Eau Rouge verzije. Čini se da su one deo ranijeg plana jer brošura govori da je Gulf vredan 1.700.000 dolara trebalo da ima twin-turbo V8 motor s više od 1.217 KS. Gulf je trebalo da ponudi dve verzije za stazu s Roushovim motorom od 1.512 KS. S druge strane, verzija Eau Rouge je trebalo da ima 1.419 KS.
Izvor: Klix.ba / Carscoops.com
Foto: Arhiva / Lynx Motors