
Novi Sagitar se i dalje bazira na platformi MQB, međuosovinsko rastojanje ostaje 2731 mm, ali svi paneli karoserije su novi, a dizajn je u modernom stilu brenda.

Dužina je povećana za 21 mm (sada 4812 mm), širina za 12 mm (1813 mm), a visina za 14 mm (sada 1479 mm). Pored toga, prednji trag točkova je proširen za 30 mm.

Do sada je sertifikovana samo jedna verzija, koja je tehnički identična prethodnom Sagitaru. Ispod haube je 1.5 TSI turbo motor sa 160 KS i 250 Nm, uparen sa sedmostepenim DSG menjačem.

Novi Sagitar će se u prodaji na kineskom tržištu pojaviti u trećem kvartalu, ali se prezentacija očekuje nešto ranije. Za proizvodnju će se brinuti tamošnji FAW-Volkswagen.
Novitet za Kinu je i modernizovani Volkswagen Lamando L, bliski rođak Sagitara.

Ukratko, Lamando L je ovom prilikom dobio moderniji prednji deo, uz osvetljeni VW logo, sa prepoznatljivom LED svetlosnom trakom.

Tu su i redizajnirana zadnja svetla i drugačiji branik.

Sem toga, treba pomenuti i novi dizajn alu točkova od 16 i 17 inča.
Doterani Lamando L je dugačak 4791 mm, širok 1831 mm i visok 1469 mm, što znači da je potpuno iste širine i visine kao stari model, ali 7 mm duži. Međuosovinsko rastojanje ostaje nepromenjeno na 2731 mm.
Jedina opcija u paleti je 1,5 litarski turbo motor, uparen sa sedmostepenim DSG automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom, koji šalje snagu na prednje točkove.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs