home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Lancia Ypsilon
 
Lancia čini još jedan korak ka tome da gradsku mobilnost učini sve održivijom, pristupačnijom i transparentnijom zahvaljujući novim nadogradnjama modela Ypsilon koje su dostupne od 8. aprila.

Kao prvo, imamo evoluciju u Ypsilonu Electric, koji sada pruža do 425 km dometa prema WLTP ciklusu. Drugo, značajna nadogradnja je primenjena na Ypsilonu Hybrid, koji sada ima kombinovanu snagu od 110 KS u očekivanju Euro 7 propisa koji se očekuju 2027.

Sa baterijom od 54 kWh i električnim motorom od koji nudi 156 KS, novi Ypsilon Electric omogućava prelazak do 425 km sa jednim punjenjem – povećanje od oko 6%, ili 22 km više od prethodne verzije. Ovo poboljšanje dolazi zahvaljujući nikl-mangan-kobaltnoj bateriji sa poboljšanom hemijom i još efikasnijim pogonom. Prosečna potrošnja sada iznosi 14,3 kWh na svakih 100 km, što Lancijin novi kompaktni automobil čini još održivijim i lakšim za upravljanje bez povećanja njegove cene. Štaviše, kada automobil treba da se napuni, dostiže 80% za manje od 30 minuta u stanici za punjenje od 100 kW. Ukratko, sa ovom novom nadogradnjom, Lancia je još jednom dokazala svoju posvećenost da električnu mobilnost učini još lakšom i vrednijom.

Lancia Ypsilon

Istovremeno, Lancia je uvela značajnu promenu i na Ypsilonu Hybrid, odlučivši se da bude transparentnija u pogledu stvarne dostupne snage. Model ide od deklarisane snage od 100 do 110 KS — ukupne performanse motora sa unutrašnjim sagorevanjem i električnog integrisanog u sistem od 48 volti. Ovaj izbor je napravljen u očekivanju Euro 7 regulative koja će, počev od novembra 2027., zahtevati da svi hibridni modeli navedu svoju kombinovanu snagu, a ne samo motora sa unutrašnjim sagorevanjem. Sa ovim ažuriranjem, Lancia je usvojila najbolje prakse u sektoru, nudeći svojim kupcima više jasnoće i veću percipiranu vrednost.

Novi Ypsilon Hybrid ima ukupnu izlaznu snagu od 81 kW, što je ekvivalentno 110 KS, koje dolazi od motora sa unutrašnjim sagorevanjem od 74 kW i maksimalnog električnog doprinosa od 21 kW. Nisu napravljene nikakve modifikacije tehničkog sistema, performansi ili potrošnje. Sve ispod haube je isto, ali sada je transparentnije i u skladu sa tržišnim promenama.

Ukratko, sa ova dva ažuriranja, Lancia je ojačala ulogu novog Ypsilona kao standarda u premium hečbek B segmentu, modela koji ujedinjuje eleganciju i održivost. Ovo važi i za potpuno električnu verziju — savršenu za urbanu mobilnost sa nultom emisijom štetnih gasova — i za hibridni model — efikasan, fluidan i spreman za standarde budućnosti.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 469



Komentari