
Nazvan 50 Years Edition, ograničeni model dolazi sa dve opcije međuosovinskog rastojanja i izborom između benzinskog motora ili električnog pogona.

Na automobilu su između ostalog 19-inčni točkovi (razvijeni posebno za specijalnu Seriju 3) i suptilni logo „50 Jahre“ na B stubovima, a u unutrašnjosti prednji nasloni za glavu imaju utisnuti logo „3“. Sem toga, tu su i alkantara, Sensatec (sintetička koža) i crvena oznaku na 12 sati na volanu obmotanom alkantarom.

U paketu su mat Frozen Pure Grey i Thunder Night boje, koje nisu bile dostupne u Kini.

Kineski kupci ovaj model mogu da dobiju kao 330i u standardnoj i konfiguraciji sa dužim međuosovinskim rastojanjem, plus u električnij verziji i3 eDrive40L.
330i 50 Years Edition je ograničen na 1.000 jedinica, dok je njegov produženi pandan, 330Li 50 Years Edition, ograničen na 1.400 automobila. Električna verzija je ograničena na samo 100 jedinica.
Obe benzinske verzije podd haubom imaju 2,0 litarskj turbo motor sa 245 KS i 400 Nm, a do 100 km/h ubrzavaju za 6,3 sekunde. Oba su sa pogonom na zadnje točkove i imaju osmostepeni automatski menjač.
Potpuno električni i3 eDrive40L ima jedan elektromotor sa 340 KS i 430 Nm, a do 100 km/h stižeza 5,6 sekundi. Sa jednim punjenjem baterije od 79,1 kWh može da se pređe do 592 km (po CLTC normama).
Sa lansiranjem specijalnog izdanja u Kini, BMW slavi još jednu prekretnicu. Osim što su obeležili pola veka od lansiranja E21 verzije 1975. godine, Bavarci navode da je do danas isporučeno više od 20 miliona automobila iz linije Serije 3.
Impresivan broj uzima u obzir sve derivate Serije 3, uključujući karavan i ugašeni Gran Turismo. BMW u to takođe uključuje kupe i kabriolet pre nego što su modeli sa dvoja vrata prešli u liniju Serije 4 početkom 2010-ih. Otprilike u isto vreme, Kina je dobila limuzinu Serije 3 sa dugim međuosovinskim rastojanjem koju nastavlja da prodaje. Taj produženi model je osnova za potpuno električnu Seriju 3, a EV je ekskluzivno dostupan u Kini kao i3.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs