
Tako se sada na sajmu automobila u Šangaju pojavila i Toyota bZ5, sa jednim elektromotorom od 200 kW/272 KS i baterijama od 65 ili 74 kWh.

bZ5 je dugačak 4780 mm, širok 1866 mm, visok 1510 mm, međuosovinsko rastojanje je 2880 mm, a težina praznog vozila 1920 kilograma. Domet se kreće između 550 i 630 kilometara, po CLTC ciklusu.

Toyotu bZ5 će u Kini proizvoditi FAW Toyota Motor, koji između ostalog proizvodi i bZ3 limuzinu.

Japanski proizvođač za sada nije potvrdio da li će bZ5 biti dostupan na tržištima van Kine.
Automobil su zajednički razvili Toyota, BYD TOYOTA EV TECHNOLOGY CO., LTD., FAW Toyota Motor Co., Ltd., i Intelligent ElectroMobility R&D Center by TOYOTA (China) Co., Ltd. (IEM by TOYOTA).
Dizajniran oko teme „ponovnog pokretanja“, ovaj dinamičan, prepoznatljivo stilizovan električni crossover se fokusira na karakteristike koje stvaraju zabavan lični prostor.
Odlikuje ga Toyotin karakteristični stilski jezik za električna vozila, a privlači pažnju zahvaljujući svojoj aerodinamičnoj karoseriji, velikim točkovima i kupe-SUV stavu, koji ima za cilj da privuče mlađe kupce iz generacije Z.

Unutrašnjost je puna tehnologije; veliki centralni kontrolni ekran, razumljiv interfejs i integrisana navigacija, multimedija i druge bogate funkcije privlače pažnju.
Model je opremljen najnovijim sistemima za pomoć vozaču i pametnim kokpitom, koji pruža bezbednu, udobnu vožnju uz novu vrednost iskustva.

Toyota na kraju navodi da će nastaviti da radi na budućnosti mobilnosti ispunjenoj osmehom i raznolikošću, zadovoljavajući potrebe kupaca u svakom regionu.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs