

Za proizvodnju serijske verzije će se brinuti kompanija GAC Toyota, uz najavu da prodaja u Kini treba da startuje početkom sledeće godine.

To će biti i peti električni model Toyote za Kinu, pri čemu većina koristi tehnologiju koju je obezbedio BYD.

Kako bilo, bZ7 ima za cilj da zauzme tržište velikih električnih limuzina, a predstavlja se kao spoj „Toyotine sigurne, pouzdane i visokokvalitetne proizvodnje“ i „kineske napredne tehnologije“.

Sa dužinom od preko 5 metara, bZ7 je dimenzijama u ligi modela kao što su Tesla Model S, Mercedes EQE i BMW i5.
Toyota je pozicionirala ovaj model kao „vodeći“ u svojoj električnoj liniji u Kini, tako da njime cilja visoko.

U unutrašnjosti se ističe veliki informativno-zabavni ekran koji radi na Huaweijevom Harmony OS-u. Digitalna instrument tabla je minimalistička, a drveni akcenti upareni sa ambijentalnim osvetljenjem odaju vrhunsku atmosferu. Centralna konzola nudi neke tipične tipke i uključuje mesta za bežično punjenje.
Toyota takođe obećava da će bZ7 doći sa „najnovijom inteligentnom tehnologijom“.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs