

Xpeng je opisao novi model kao „smeo, emotivan i atletski coupe sa 5 sedišta koji podiže lestvicu i u estetici i u performansama“.
Prednjim delom dominiraju dnevna svetla (DRL) u obliku slova Y i tanka svetlosna traka, sa glavnim farovima smeštenim odmah ispod nje. Takođe, prednja Xpeng značka je osvetljena.
Pozadi su tanke LED trake koje automobilu daju jedinstven, savremen izgled, uz najavu da će podesivi zadnji spojler doprinositi dinamičnoj pojavi.
Ovaj model takođe označava i debi Xpengove nove Kunpeng EV platforme.

Standardna verzija će dobiti jedan elektromotor (smešten pozadi), koji proizvodi 363 KS, uz litijum-gvožđe-fosfatnu bateriju iz EVE Energy-ja (kapacitet za sada nije saopšten).
U paleti će se naći i verzija sa jednim motorom i dugim dometom. Ona takođe ima 363 KS, ali je opremljena većom NMC baterijom od CALB-a.
Na vrhu je varijanta sa dva motora; pozadi je već pomenuta jedinica od 363 KS, dok se napred nalazi motor sa 223 KS, što rezultira kombinovanom snagom od 586 KS. Takođe dobija NMC bateriju od CALB-a i standardno dolazi sa pojačanim kočnicama koje uključuju narandžaste Brembo čeljusti.

Novi podaci takođe otkrivaju da će Xpeng P7 dolaziti sa točkovima od 20 i 21 inča sa Michelin Pilot Sport EV gumama.
Sem toga, P7 će biti dostupan sa nekoliko elemenata od ugljeničnih vlakana, uključujući spoljne retrovizore i male panele iza prednjih točkova.

U vezi dimenzija, P7 je dugačak 5017 mm, širok 1970 mm i visok 1427 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 3008 mm.
Ovde i podatak da je težina 2090 kg.

Iako Xpeng još uvek nije objavio zvanične slike enterijera, špijunske fotografije sugerišu da će imati veliki centralni infotejnment ekran, kao i svetlo ljubičasta kožna sedišta.
Očekuje se da će automobil zvanično biti predstavljen u trećem kvartalu ove godine, tokom sajma automobila u Guangdžouu.
Automobil će biti u prodaji krajem godine, a cena će biti slična aktuelnom modelu, koji inače počinje od oko 250.000 juana (30.515 evra).
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs