
Trkački automobil generacije 992.2 je po navodima kompanije „sveobuhvatno optimizovan“, pri čemu je razvoj počeo prošle godine. Porsche između ostalog navodi da su se posebno fokusirali na poboljšanje aerodinamike prednjeg dela.

Pre svega, tu su repozicionirani otvori za ventilaciju na haubi i novi donji usisnik. Pridružuju im se istaknuti prednji spliter, ažurirani branik i veliko zadnje krilo. Model takođe ima blago revidirani zadnji deo sa repozicioniranim donjim stop svetlom.
Za unutrašnjost su predviđeni doterani volan i redizajnirana digitalna instrument tabla. Pridružuju im se zaštitni kavez i trkačko sedište.

Porsche obećava i „brojna poboljšanja u oblastima kao što su bezbednost i elektronika, kočnice, prenos snage i šestocilindrični bokser motor, kao i upravljanje vozilom“. U vezi kočnica, kaže se da je kočioni sistem prošao kroz sveobuhvatnu nadogradnju. Prednja osovina sada ima diskove od 380 mm.
Kada je u pitanju upravljanje, kaže se da redizajnirani multifunkcionalni volan kombinuje atraktivniji dizajn sa praktičnim prednostima. Na primer, centralne rotacione komande se koriste za podešavanje ABS intervencije i kontrole proklizavanja.

Nadograđena elektronika u novom 911 Cupu takođe doprinosi poboljšanoj vožnji. TPMS (Sistem za praćenje pritiska u gumama) sada prikazuje temperaturu vazduha u gumama na centralnom displeju instrument table.
Prilikom razvoja 911 Cupa, Porsche Motorsport je ponovo sarađivao sa Michelinom kako bi stvorio novu generaciju guma za automobil.
Ovaj trkački automobil pokeće 4,0 litarski šestocilindrični motor koji sada raspolaže sa 382 kW/520 KS, a povezan je sa šestostepenim sekvencijalnim menjačem.
Novi 911 Cup će se takmičiti od početka sezone 2026.
Na kraju, Porsche nudi novi ovaj trkački automobil po ceni od 269.000 evra, bez poreza.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs