
Nissan je u Japanu lansirao X-Trail Nismo, modelske godine 2026.
X-Trail Nismo otelotvoruje filozofiju svih Nismo drumskih automobila spajanjem performansi nastalih na trkama sa svakodnevnom vožnjom. Njegove aerodinamičke performanse i estetika su izvedene iz trkačke tehnologije, dok ekskluzivno podešavanje pruža angažovane performanse vožnje.

X-Trail Nismo je je podešen da pruži odlične sposobnosti skretanja, uživanje u ubrzanju i prefinjenu vožnju. Vešanje ima amortizere Kayaba Swing Valve. Ova tehnologija uravnotežuje potrebe minimiziranja pomeranja karoserije — izazov specifičan za SUV vozila sa visokim dimenzijama — uz maksimiziranje udobnosti vožnje.

Tehnologija upravljanja pogonom na sva četiri točka e-4ORCE je posebno podešena za X-Trail Nismo. Povećava raspodelu pogona na zadnje točkove i kontroliše prednje gume, poboljšavajući praćenje linije prilikom ubrzavanja kroz krivine. Pored toga, karakteristike ubrzanja i raspodela pogona između prednjih i zadnjih točkova su podešene za svaki režim vožnje, pružajući uživanje u vožnji u širokom spektru uslova vožnje.

X-Trail Nismo uključuje specijalno podešen modul za upravljanje vozilom (VCM) koji nudi SPORT režim koji daje prioritet brzini odziva i AUTO režim dizajniran za srednje i visoko ubrzanje — omogućavajući vozačima da uživaju i u brzini i u udobnosti u svakodnevnim situacijama.

Vozilo koristi Michelin Pilot Sport EV gume, Enkei točkovi su od 20 inča, dok je servo upravljač je optimizovan da dopuni vešanje i gume.

Unutra, udobnost susreće sportski karakter sa crno-crvenim akcentima i opcijom Recaro sportskih sedišta.

X-Trail Nismo koristi potpuno isti pogonski sklop kao i standardni X-Trail e-4ORCE. Sistem se sastoji od 1,5 litarskog trocilindričnog benzinskog motora koji služi samo kao generator za dva elektromotora i njihovu bateriju od 2,1 kWh. Snaga je 157 kW/215 KS i obrtni moment do 525 Nm, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za oko sedam sekundi.
Prodaja u Japanu zvanično počinje 24. septembra.
Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs