

U pitanju subkompaktni hečbek napravljen na platformi Yarisa, a dolazi isključivo sa hibridnim pogonom.

Najveće promene je ovom prlikom doživeo prednji deo, sa novim LED svetlima, drugačijom maskom i redizajniranim branikom. Donji usisni otvor je znatno manji, izgleda veoma slično Prijusu. Ostatak je uglavnom nepromenjen u odnosu na dosadašnji model. Jedini izuzeci su malo drugačiji retrovizori i crna obloga na vratima prtljažnika, koja integriše manji Toyotin amblem.

Redizajn donosi i male promene u unutrašnjosti. Nova digitalna instrument tabla od 7 inča je standardna u svim verzijama, u kombinaciji sa info-zabavnim displejem od 8 ili 10,5 inča. Hečbek je takođe dobio elektronsku parking kočnicu sa Auto Hold funkcijom i sveobuhvatniji Toyota Safety Sense 3.0 ADAS paket.

Aqua se bazira na TNGA-B platformi koju deli sa modelima Yaris i Yaris Cross. Tu je i hibridni pogonski sklop, koji se sastoji od 1,5 litarskog benzinskog motora, dva elektromotora i nikl-metal baterijskog paketa. Model je dostupan u verzijama sa prednjim i pogonom na sva četiri točka (E-Four).

Unapređena Toyota Aqua u Japanu startuje po ceni od 2.486.000 jena (14.465 evra) za osnovnu X verziju sa prednjim pogonom, dok 3.022.800 jena (17.585 evra) košta top verzija sa Z paketom i E-Four AWD sistemom.

Istovremeno, tu je i tjunirana Modellista varijanta, koja podrazumeva aero body kit (doterani prednji branik sa integrisanim LED svetlima, novi bočni pragovi i zadnji branik), komplet 17-inčnih aluminijumskih felni, zatamnjena stakla i umetci u drvenom stilu unutar kabine.

Modellista body kit košta 174.900 jena (1020 evra), točkovi su od 149.600 jena (870 evra), dok delovi enterijera dodaju još 30.800 jena (180 evra).
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs