home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Porsche 911 Turbo S
 
Novi Porsche 911 Turbo S je stigao i nije samo evolucija – to je revolucija. Njegov prethodnik je već smatran vrhunskim standardom među sportskim automobilima, besprekorno spajajući sirove performanse, udobnost na dugim relacijama, ekskluzivnost i svakodnevnu upotrebljivost. Sada je Porsche ponovo pomerio granice, predstavljajući najmoćniji i tehnološki najnapredniji 911 Turbo S u istoriji.

Porsche 911 Turbo S

Dostupan kao kupe i kabriolet, najnoviji model kombinuje najsavremeniju hibridnu snagu sa nepogrešivim Porsche DNK-om. U srcu novog Porschea 911 Turbo S leži inovativni T-Hybrid pogonski sklop, koji isporučuje 523 kW (711 KS) i 800 Nm obrtnog momenta. Ovo ga čini najmoćnijim serijskim 911 ikada proizvedenim.

Porsche 911 Turbo S

Novi model koristi dva električna turbo punjača (eTurbo), obezbeđujući oštar odziv gasa i neumoljivo ubrzanje. Rezultat? Ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 2,5 sekunde, 200 km/h se dostiže za 8,4 sekunde, kao i maksimalna brzina od 322 km/h.

Porsche 911 Turbo S

Ovaj hibridni sistem, izgrađen oko lagane visokonaponske baterije od 400 V, dodaje samo 85 kg u odnosu na prethodnu generaciju – ali su Porscheovi inženjeri fino podesili svaki detalj kako bi osigurali da agilnost i performanse ostanu beskompromisne.

Porsche 911 Turbo S

Posebno kompaktna lagana visokonaponska baterija kapaciteta 1,9 kWh ista je kao ona koja se koristi u modelu 911 Carrera GTS. Osmostepeni PDK menjač sa integrisanim elektromotorom prenosi snagu na sistem pogona na sva četiri točka Porsche Traction Management (PTM).

Porsche 911 Turbo S

Dokaz Porcheove inženjerske izuzetnosti je došao tokom završnih razvojnih testiranja na Nirburgring Nordšlajfeu. Kamuflirani prototip je postigao vreme od 7:03,92 minuta, smanjujući vreme za 14 sekundi u odnosu na krug svog prethodnika.

Porsche 911 Turbo S

Da bi pratio svoju eksplozivnu snagu, novi 911 Turbo S dobija unapređene gume i najveći Porscheov keramički kompozitni kočioni sistem (PCCB) ikada ugrađen u dvovratni Porsche. Zadnji diskovi su od 410 mm, prednji od 420 mm, za poboljšanu snagu zaustavljanja i osećaj.

Što se tiče šasije, elektrohidraulično kontrolisani Porsche Dynamic Chassis Control (ehPDCC) dolazi kao standard. Ovaj sistem minimizira naginjanje karoserije, poboljšava okretnost u krivinama i poboljšava ukupnu stabilnost. Porsche je takođe integrisao brži sistem podizanja prednje osovine za svakodnevnu upotrebu.

Porsche je takođe redefinisao aerodinamiku aktivnim zaklopcima za hlađenje, novokonstruisanim prednjim difuzorom i podesivim zadnjim krilom. Ovi elementi ne samo da smanjuju otpor za 10%, već i poboljšavaju hlađenje, stabilnost i performanse kočenja u vlažnim uslovima.

Novi 911 Turbo S debituje sa novodizajniranim sportskim izduvnim sistemom od titanijuma, štedeći skoro 7 kg, a istovremeno pružajući dublji, emotivniji zvuk. Uparen sa asimetričnim vremenom u 3,6 litarskom bokser motoru, Turbo S peva nepogrešivim glasom Porschea.

Vizuelno, novi Turbo S predstavlja Porscheov unakrsni Turbo dizajnerski jezik, istaknut Turbonite akcentima na oznakama, točkovima i detaljima enterijera. Širi tragovi, upečatljivi zadnji usisnici vazduha, titanijumski izduvni vrhovi i smela traka zadnjih svetala sa efektom bisera ne ostavljaju sumnju: ovo je kralj linije 911.

Porsche 911 Turbo S

Unutra, luksuz susreće performanse sa adaptivnim sportskim sedištima podesivim u 18 pravaca, Turbonite šavovima i akcentima, kao i ukrasima sa karbonskom strukturom. Standardni HD Matrix LED farovi, Sport Chrono paket i jedinstvena reinterpretacija originalnog utisnutog oblika sedišta 911 Turbo 930 osiguravaju da Turbo S spaja nasleđe sa inovacijama.

Za puriste, lagano sportsko sedište iz 911 GT3 može se opciono nabaviti u kupeu, dok kabriolet ostaje pravi 2+2 grand turer.

Porsche 911 Turbo S postavlja novi standard u svetu super automobila. Brži je, oštriji, ekskluzivniji, a opet dovoljno praktičan za svakodnevnu vožnju – bilo da se spušta niz autoput, penje se planinskim putem ili se bori na Nirburgringu. Kako objašnjava Frank Mozer, potpredsednik modelske linije 911 i 718: „911 Turbo S je najkompletniji i najsvestraniji oblik vožnje Porschea 911. Učinili smo ga udobnijim, individualnijim i znatno bržim od njegovog prethodnika.“

Novi Porsche 911 Turbo S se može naručiti po cenama koje startuju od 271.000 evra, odnosno 285.200 evra za 911 Turbo S Cabriolet.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs






čitanja : 148



Komentari