
Pored toga, 750S JC96 slavi nasleđe McLarena u Japanu i njegov status, zbog individualnosti i performansi inspirisanih stazom. Samo 61 automobil će biti dostupan kupcima, što odražava trkački broj automobila koji je osvojio šampionat.

750S JC96 se odlikuje jedinstvenom kombinacijom boja koja se odnosi na livreju tima Goh F1 GTR koji su se takmičili u kampanji JGTC 1996. godine, zajedno sa karakteristikama enterijera inspirisanim F1 GTR-om, plus novim ultra-laganim kovanim aluminijumskim felnama sa 15 krakova. Automobil je dostupan kao Coupe ili Spider.

F1 GTR-ovi koji su učestvovali u šampionatu 1996. su imali prepoznatljiv dizajn „Tiger Stripe“ koji kombinuje boje Rocket Pink i Tarmac Grey, a svaki 750S JC96 se nudi sa bojom inspirisanom dizajnom ove livreje. Jedinstveni detalji su primenjeni na prednjem spliteru, završnim pločama zadnjih krila i kućištima retrovizora. Ovi detalji su dostupni u Memphis Red, Titanium Silver, Ice White i Graphite Grey bojama; četiri boje su pažljivo odabrane kako bi se kombinovale sa širokom paletom boja koje kupci 750S JC96 mogu da izaberu za boju karoserije automobila. Kupci takođe mogu da istraže jedinstvenu boju za svoj automobil putem MSO Bespoke programa boja.

Ultra-ekskluzivna JC96 Tribute livreja dalje podiže ove jedinstvene detalje boje Tiger Stripe, preko cele karoserije vozila. U pitanju je ručno oslikana, kompletna livreja koju isporučuje MSO, a opcija će biti strogo ograničena na samo četiri automobila za kupce.

750S JC96 se odlikuje usvajanjem MSO High Downforce Kit-a (HDK) za 750S, koji je sada prvi put dostupan na 750S Spideru. Inspirisan prvim kompletom za visok potisak koji je razvio McLaren za F1 LM - a potom evoluirao i integrisao u F1 GTR specifikacije iz 1996. godine - HDK za 750S JC96 sadrži skup komponenti koje rade u harmoniji kako bi povećale aerodinamičke performanse; revidirani prednji branik koji sadrži uvećani dvostruki spliter, podignuti aktivni zadnji spojler sa integrisanim krajnjim pločama i panel ispod krila sa žaluzinama. U kombinaciji, HDK pruža do 10% dodatnog potiska, poboljšavajući performanse na stazi.
Dodatni uticaj na stazu se vidi u novima točkovima. Novi ultra-laki „Delta“ kovani aluminijumski točkobvi sa 15 krakova je prva primena ovog dizajna pod uticajem trkačkih točkova kasnijih specifikacija F1 GTR-ova, tačnije legendarnih „Longtail“ varijanti kultnog trkačkog automobila, uparenih sa kočionim čeljustima sa F1 logom McLarena.
Natural Titanium završna obrada sportskog izduvnog sistema od nerđajućeg čelika sa centralnim izlazom je još jedna karakteristika koja podseća na GTR komponente.
Nasleđe McLarena F1 GTR takođe daje inspiraciju za enterijer 750S JC96. Performance enterijeri - dostupni u tri varijacije Full Alcantara tapacirunga - svi imaju prepoznatljive i jedinstvene karakteristike, prilagođene da usade duh F1 GTR-a iz 1996. godine. Među detaljima, set pedala inspirisan F1, prekidači za izbor režima rada i jedinstvena plaketa sa posvetom - sve upotpunjeno zlatnom završnom obradom - biće postavljeni na svih 61 primeraka automobila, zajedno sa jedinstveno izrađenim oznakama JC96 na naslonima za glavu i naslonima za ruke.

Pored MSO JC96 Tribute livreje, ekskluzivne opcije za 750S JC96 uključuju JC96 eksterijerne detalje, HDK, kao i pakete od ugljeničnih vlakana na prednjem i zadnjem delu, jedinstvene JC96 750S bočne značke i JC96 logo na površini zadnjeg krila.
Svi kupci 750S JC96 imaće priliku da biraju specifikaciju prilagođenu njima kroz lične usluge personalizacije koje nudi MSO. Lista MSO Bespoke opcija koje mogu inspirisati dalje individualno izražavanje uključuje MSO Interior Livery Theme Pack, koji primenjuje prepoznatljivi JC96 Tiger Stripe šablon livreje na obojeni marker 12 sati i ručice, pragove vrata od ugljeničnih vlakana, aplikaciju za unutrašnjost vrata...
750S JC96 je standardno opremljen Pirelli P ZERO gumama, sa još boljim performansama Pirelli P ZERO Corsa i Pirelli P ZERO Trofeo R gumama kao opcijama.
750S je dobio široko priznanje zbog svojih reperformansi i angažovanja vozača koji prevazilaze standarde. Pokretan centralno postavljenim, M840T 4,0 litarskim, twin-turbo V8 McLaren motorom koji razvija 750 KS, njegova lagana centralna struktura od ugljeničnih vlakana Monocage II i sistem vešanja Proactive Chassis Control III pomažu da se osigura da je 750S najlakši i najagilniji automobil u svojoj klasi.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs