
Brend Jetour je deo Chery Grupe, jednog od najvećih kineskih proizvođača i ujedno izvoznika automobila, poznatog po ponudi pristupačnih, ali dobro opremljenih modela namenjenih rastućem segmentu SUV-ova širom sveta.
Kako prenosi Klix.ba, evropsko lansiranje podbrenda Jetour će početi s tri benzinska SUV-a, odluka koja i dalje odražava potrebu prilagođavanja evropskom tržištu, gde se infrastruktura za električna vozila stalno razvija, ali još nije dovoljno opsežna da podrži potpuno električni portfolio.

Prema zvaničnicima Jetoura i Cheryja, plan je strateški osmišljen. U prvoj fazi, teren će biti testiran u Poljskoj, zemlji koja je jedno od najbrže rastućih automobilskih tržišta u Evropi i sa sve većom otvorenošću za nove brendove. Poljska će tako biti strateška tačka lansiranja, koja će se, zavisno o uspehu, postepeno širiti na druge evropske zemlje.

Modeli koji će se ovde nuditi obećavaju atraktivnu kombinaciju prostora, udobnosti i moderne tehnologije, ali zadržavaju klasične benzinske motore, koje mnogi potrošači i dalje preferiraju zbog svoje autonomije i svestranosti.


Jetour će prodavati automobile u Poljskoj putem lokalnog distributera Asian Automotive Distribution Center i planira 30 prodajnih mesta širom Poljske do sredine 2026. godine. Zanimljivog dizajna, Jetour će u Poljsku dovući tri SUV-a: X70 Plus, Dasheng i T2.


Kinezi neće žuriti s elektrifikacijom. Jetourova odluka da odloži uvođenje električnih modela na evropsko tržište, barem za sada, takođe je zanimljiva. Dok mnogi kineski brendovi agresivno promovišu svoje električne automobile u Evropi, Jetour se fokusira na postepeni prelaz, možda da bi bolje razumeo zahteve i preferencije evropskih potrošača i razvio infrastrukturu potrebnu za podršku elektrifikaciji u narednim godinama.
U 2024. godini, Jetour je prodao oko 560.000 automobila širom sveta i očekuje da će prodaja ove godine dostići 800.000 vozila, s obzirom na širenje brenda na nova tržišta.
Izvor: Klix.ba / Reuters
Foto: Jetour