
Kako navodi Klix.ba, ovaj 900 LX se značajno razlikuje od nekih pristupačnijih VinFast modela i mogao bi da se pokaže savršenim za visokopozicionirane rukovodioce i vladine službenike, koji žele luksuz uz vrhunsku zaštitu.
SUV deli mnogo toga zajedničkog s već postojećim modelom VinFast VF 9 i biće dostupan i u "neoklopnoj" i oklopnoj verziji. Verzija koju je napravio Inkas je u potpunosti homologirana za vijetnamske puteve i ima sertifikat da može da izdrži napad vatrenim oružjem, uključujući i oklopno-probojne metke.

U slučaju da to nije dovoljno da uveri kupce u bezbednost modela 900 LX, Inkas kaže da može da izdrži i istovremenu detonaciju dve ručne granate DM51, a tokom testiranja se suočio s 400 laserski navođenih metaka. Važno je napomenuti da oklopna verzija ne izgleda mnogo drugačije od standardnog modela.
Ipak, postoje neke male razlike u pogonskom sklopu između standardne i oklopne verzije modela Lạc Hồng 900 LX. Lokalni mediji izveštavaju da, iako oba koriste baterijski paket kapaciteta 123 kWh nabavljen od CATL-a, standardni model ima dva elektromotora koji isporučuju kombinovanih 408 KS i 620 Nm obrtnog momenta, što mu omogućava da ubrza od 0 do 100 km/h za 6,8 sekundi.
Poređenja radi, motori oklopne verzije su nadograđeni i sada isporučuju 461 KS i 620 Nm obrtnog momenta, međutim, uprkos dodatnoj snazi, Inkas modelu je potrebno 9,8 sekundi da ubrza do "stotke" zbog težine oklopa.

Vizuelno, 900 LX se razlikuje od modela VF 9 po kraćem međuosovinskom rastojanju na kojem je baziran. Takođe, uključuje prilagođenu hromiranu masku a i mnoštvo zlatnih detalja, uključujući ručke na vratima i istaknuti ukras na haubi. Ovi zlatni elementi se nastavljaju i u kabini, gde se takođe može pronaći mnoštvo mekanih kožnih i drvenih detalja.
Izvor: Klix.ba / Carscoops.com