

Ove najnovije promene obuhvataju pre svega prednji deo (maska, branik, svetla), blago doterani zadnji branik i zadnja LED svetla, drugačiji dizajn alu točkova od 16 inča, nekoliko novih boja, nove materijale i boje za unutrašnjost, kao i bogatiju opremu.

Nova digitalna instrument tabla od 7 inča je standardna i može se kombinovati sa dostupnim head-up displejem i 9-inčnim info-zabavnim ekranom osetljivim na dodir. Tu su i novi volan i redizajnirani otvori za klima uređaj. Oprema može uključivati i grejanje sedišta, grejanje volana i dva USB porta.

Automobil ima i brojne sisteme asistencije vozaču, a dostupni su i određeni elementi za personalizaciju (uključujući i dvobojni eksterijer).

Xbee između ostalog dolazi sa adaptivnim tempomatom i asistencijom za održavanje trake kao standardom.

Opremljen je novim blagim hibridnim 1,2 litarskim trocilindričnim motorom sa 60 kW/82 KS i 109 Nm obrtnog momenta. Motor je efikasniji u poređenju sa turbo 1,0 litarskim motorom svog prethodnika i šalje snagu na prednje (2WD) ili na sva četiri točka (4WD) putem CVT menjača.
Što se dimenzija tiče, Xbee je dugačak 3760 mm, širok 1670 mm, visok 1705 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2435 mm.
Obnovljeni Xbee u Japanu košta od 2.157.100 do 2.500.300 jena (od 12.465 do 14.450 evra), u zavisnosti od verzije.
Ivan Mitić – Autoblog.rs