
Napravljen na Leapmotor D platformi, nudi i električne i EREV verzije, sa dva Qualcomm Snapdragon 8797 čipa i ugrađenim generatorom kiseonika za udobnost na velikim nadmorskim visinama.

Sa dometom do 720 km, ubrzanjem od 0 do 100 km/h za manje od 3 sekunde i mogućnostima brzog punjenja, D19 postavlja novi standard za inteligentnu električnu mobilnost.
D19 prikazuje i Leapmotorov dizajn sledeće generacije „Technology Natural Aesthetics 2.0“ i inteligentni kokpit.

D19 je dugačak 5,2 metra, širok skoro 2 metra i ima međuosovinsko rastojanje od preko 3,1 metra.
EV verzija generiše kombinovanu snagu od 540 kW/724 KS i uparena je sa baterijskim paketom od 115 kWh za domet od 720 km. Ubrzanje od 0 do 100 km/h je manje od 3 sekunde. Koristeći svoju platformu visokog napona od 1.000 V, električna varijanta puni bateriju za 15 minuta i postiže domet od 350 km.
EREV varijanta koristi platformu visokog napona od 800 V, motor sa unutrašnjim sagorevanjem koji produžava domet i dva elektromotora sa sistemskom snagom od 400 kW/536 KS. Baterijski paket od 80,3 kWh nudi čisto električni domet od 500 km. Sa brzim punjenjem, potrebno je samo 15 minuta da se baterija napuni od 30% do 80%.
Lansiranje na tržište u Kini je zakazano za prvu polovinu 2026. godine.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs