
Odustajući od hibridizacije, Lamborghini je razvio još jednu verziju Temeraria sa pogonom na zadnje točkove. Egzotična italijanska marka već nagoveštava specijalno izdanje sa zadnjim pogonom, legalno za puteve, ali za sada, ta konfiguracija ostaje ekskluzivna za stazu, piše Motor1.

Ova verzija trkačkog automobila je dizajnirana za Lamborghinijevu seriju Super Trofeo, šampionat pokrenut 2009. godine. Dok su modeli Gallardo i Huracan Super Trofeo koristili atmosferski V10 motor, najnoviji trkački model usvaja V8 sa dva turbo punjača. U konfiguraciji Super Trofeo, proizvodi 641 konjskih snaga. Snaga se prenosi na zadnje točkove putem šestostepenog sekvencijalnog menjača, koji zamenjuje osmostepeni automatski menjač sa dvostrukim kvačilom koji se nalazi u drumskom Temerariu.

Pored neelektrifikovanog pogonskog sklopa i novog menjača, Temerario Super Trofeo ima daleko agresivniji aero body kit krunisan masivnim zadnjim krilom. Slike enterijera nisu objavljene, ali Lamborghini kaže da model između ostalog ima potpuno integrisani zaštitni kavez.

Dodatna poboljšanja u odnosu na standardni Temerario uključuju sistem za kontrolu proklizavanja sa 12 tačaka podešavanja, Capristo izduv, BMC filtere za vazduh i KW vešanje. Lamborghini nije otkrio težinu, ali GT3 verzija ima 1.300 kilograma bez tečnosti. Poređenja radi, automobil koji je legalan za upotrebu na putevima je teži 390 kilograma. Ta razlika ne dolazi samo od hibridnog pogona na sva četiri točka, već i od dodatne zvučne izolacije, karakteristika udobnosti i drugih potreba koje su legalne za upotrebu na putevima.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs