
Ova verzija se pojavila sa redizajniranim aero body paketom, uz modifikovano oslanjanje i brojne mere za smanjenje težine. Sem toga, novi Supersport je napustio plug-in hybrid postavku i pogon na sva četiri točka aktuelnog Continentala GT Speed u korist neelektrifikovanog twin-turbo V8 motora koji šalje snagu isključivo na zadnje točkove.

Novi model koristi unapređeni 4,0 litarski twin-turbo V8 motor sa 666 KS i 800 Nm, osmostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom i pogon samo na zadnje točkove. Karbon-keramičke kočnice, kovani točkovi od 22 inča od Manthey Racinga i titanijumski izduvni sistem Akrapovič su standardni.

Redizajnirani prednji branik ima i veće usisnike i istaknuti spliter, profilom dominira novi set aluminijumskih točkova, dok zadnji deo dobija fiksni spojler, veći difuzor i četiri izduvne cevi.

Unapređeni eLSD, torque vectoring, upravljanje zadnjim točkovima i nove kalibracije vešanja pružaju oštrije skretanje i veću agilnost, sa opcionim Pirelli Trofeo RS gumama. Tu su i tri režima vožnje (Touring, Bentley i Sport), a kočioni sistem koristi CSiC diskove od 440 mm napred i 410 mm pozadi.

Težina pada ispod dve tone zahvaljujući krovu od ugljeničnih vlakana, enterijeru sa dva sedišta (obložena kožom, Dinamica materijalom i ugljeničnim vlaknima), smanjenoj izolaciji i pojednostavljenim sistemima pomoći vozaču.
U kombinaciji sa pogonom na zadnje točkove i šasijom podešenom za preciznost, ova postavka obećava drugačije iskustvo vožnje od GT Speeda.

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3,7 sekundi, dok je maksimalna brzina oko 310 km/h.
Porudžbine se otvaraju u martu 2026. godine, a proizvodnja počinje od četvrtog kvartala 2026. (u planu je ograničena serija od samo 500 primeraka).
Prve isporuke se očekuju početkom 2027. godine širom Velike Britanije, Evrope, Severne Amerike, Australije, Novog Zelanda i odabranih tržišta Bliskog istoka i Azije i Pacifika.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs