
Poboljšani osećaj upravljanja i tiša kabina poboljšavaju uživanje u vožnji i ukupnu udobnost, a bezbednosne karakteristike su takođe unapređene.

Dizajniran u Kaliforniji, razvijen u Ohaju i proizveden u Alabami, osveženi Pilot za 2026. godinu biće ponuđen u šest dobro opremljenih nivoa opreme: Sport, EX-L, Touring, TrailSport, Elite i Black Edition.

Pilot Elite modelske godine 2026 je osveženi Hondin srednje veliki SUV sa tri reda sedišta, koji redefiniše porodični luksuz sa masivnim ekranom osetljivim na dodir od 12,3 inča, tišom kabinom i premium Ultra Sued detaljima.

Pilot Elite, koji stiže kod američkih dilera sledećeg meseca, kombinuje "robustan stil i naprednu tehnologiju za epske avanture".
Izmene se kreću od redizajnirane prednje maske i mašinski obrađenih 20-inčnih točkova do bežičnog Apple CarPlay-a, ugrađenog Google-a i Honda Sensing bezbednosnog paketa.
Uz podešeno upravljanje, tu je i 3,5 litarski V6 motor koji proizvodi 285 konjskih snaga i 355 Nm, kao i pogon na sva četiri točka iVTM4 za pouzdano prianjanje.
2026 Honda Pilot TrailSport stiže sa pravom terenskom opremom, nadograđenom tehnologijom i doteranim dizajnom koji ga izdvaja od svih ostalih porodičnih SUV vozila.

Ažurirani TrailSport donosi drugačiju prednju masku, ekskluzivne spoljašnje detalje, nove boje i nadograđeni enterijer sa ekranom osetljivim na dodir od 12,3 inča, većom digitalnim instrument tablom od 10,2 inča i tišom kabinom. Takođe dobija grejanje zadnjih sedišta, opciju braon kožnog enterijera sa narandžastim šavovima i više premium materijala.

Na stazi, podignuto vešanje, čelične zaštitne ploče, terenske gume i sistem pogona na sva četiri točka i-VTM4 čine primetnu razliku u mogućnostima u stvarnom svetu.
Ispod haube ostaje 3,5 litarski V6 motor sa 285 konjskih snaga i 10-stepenim automatskim menjačem, uz podršku više režima vožnje, uključujući Snow, Sand, Trail i Tow.
Kako se kaže u saopštenju, ako vam je potreban porodični SUV koji se nosi sa svakodnevnim životom i pravim terenskim avanturama, TrailSport to pruža bolje nego ikad.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs