

Nadograđujući svoje nasleđe kao jedan od Kijinih najuspešnijih globalnih modela, Seltos sledeće generacije otelotvoruje autentičan SUV stil, istovremeno izražavajući napredni, visokotehnološki karakter. Dizajn spaja robusnu tradiciju prošlih SUV vozila sa čistom, aerodinamičnom sofisticiranošću Kijinih najnovijih električnih vozila.

Vođen Kijinom dizajnerskom filozofijom „Ujedinjene suprotnosti“, spoljašnjost karakterišu snažne proporcije, smeli elementi i tehničke površine koje projektuju samopouzdanje i okretnost. Prednji deo je definisan Kijinim prepoznatljivim dnevnim svetlima u obliku „Zvezdane mape“, dok zadnji deo usvaja odgovarajuću horizontalnu i vertikalnu grafiku svetala, stvarajući kohezivan i stabilan vizuelni identitet iz svakog ugla.

Ručke na vratima u ravni sa površinom poboljšavaju aerodinamičku efikasnost i dodaju sloj moderne prefinjenosti, naglašavajući spoj stila i praktičnosti modela.

Odražavajući svoje proširene globalne ambicije, potpuno novi Seltos će predstaviti širi spektar opcija boja eksterijera. Takođe će biti dostupni prepoznatljivi paketi opreme kao što su X-Line i GT-Line, nudeći kupcima veću slobodu da izraze individualnost sa samopouzdanjem.

Novi Seltos po najavama dobija i potpuno redizajniranu kontrolnu tablu sa novom info-zabavnom jedinicom od 12,3 inča.
Očekuje se da će novi model standardno biti opremljen sa 6 vazdušnih jastuka, kamerom sa pogledom od 360 stepeni, elektronskom parking kočnicom, sistemom za praćenje pritiska u gumama i sistemom za pomoć drugog nivoa (ADAS).
U zavisnosti od tržišta, novi Seltos će dobiti i elektrifikovanu verziju trenutnog 1,5 litarskog četvorocilindričnog benzinskog motora NA. U nehibridnom izdanju, NA motor proizvodi 115 KS i 144 Nm. Druga generacija Seltosa će na indijskom tržištu takođe zadržati 1,5 litarski turbo-benzinac sa 160 KS. Ostaje pitanje 1,5 litarskog dizelaša sa 116 KS.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs