home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Zastavin koral In L sa Peugeot motorom više nije nikakav novitet ali zbog još uvek velikog interesovanja naših kupaca prenosimo jedan test ovog automobila iz bosanskog Auto Shop Magazina :

"Zbog slabije platežne moći našeg stanovništva, jeftiniji automobili i dalje privlače najviše pažnje potencijalnih kupaca plićeg džepa. U grupu ovih vozila spada i obnovljena Zastava Koral In L odnosno najinteresantnija verzija ovog modela pokretana PSA benzinskim motorom. Iako oblik 3,55 metra dugačke karoserije ne može da sakrije svoje godine, nekoliko novih elemenata uspešno skriva njenu vremešnost. To se, pre svega, odnosi na potpuno novi, sada znatno puniji prednji deo, koji je dobio veliki branik sa integrisanim svetlima za maglu i masku hladnjaka sa mrežastom rešetkom. Na zadnjem delu dominira modernije oblikovani branik, koji je, zajedno sa svetlosnim grupama u 2 boje i spojlerom sa trećim stop svetlom, najzaslužniji za malo moderniji oblik. Da je Zastava poslednjim redizajnom izvukla maksimum iz Koralove karoserije, potvrđuje i izmenjeni interijer sada karakterističan po kvalitetnijim materijalima i solidnom završnom obradom. Ipak, najprijatnije iznenađenje testiranog Korala In, bilo je sakriveno ispod prednjeg poklopca u obliku proverenog 1,1 litarskog benzinca, koji uz Bosch Motronic ubrizgavanje u više tačaka, razvija 60KS pri 5500 obrt./min. i 94Nm obrtnog momenta pri 3500 obrt./min. Prilikom provere voznih osobina, Peugeotov sjajni 4-cilindraš, koji na svakih 100 km prosečno potroši 7,2 litra bezolovnog benzina, demonstrirao je da mu samo 830 kg teška karoserija ne predstavlja nikakvo opterećenje. Merenje performansi je pokazalo da Zastavin mališan do 100 km/h ubrzava za 14,4 sekunde i da je  ustanju da ostvari maksimalnu brzinu od 162 km/h. Zadovoljni postignutim, zaključili smo da ovako motorizovani Koral In trenutno pruža odličan odnos uloženo-dobijeno a to potvrđuje i pristupačna cena u BiH, koja do registarcije iznosi 11400 KM."

Ovo je bio kraći test iz Auto Shop Magazina a da dodamo da trenutna cena za Koral In L u Srbiji iznosi oko 375.000 dinara ili oko 4625 evra na dan 15.3. 2007. I još par tehničkih podataka o ovom Jugu, dobijenih od fabrike :

-motor zapremine 1124 ccm, snaga 44kW/60KS pri 5500 obrt./min., maksimalni obrtni moment 94Nm pri 3500 obrt./min., dimenzije DxŠxV-3552 mm/1548 mm/1335 mm, međuosovinsko rastojanje 2150 mm, težina praznog vozila 830 kg, prtljažnik 170 litara (sa oborenom klupom 450 litara), ubrzanje do 100 km/h 16,2 sekunde, maksimalna brzina 152 km/h, prosečna potrošnja 5,7 litara na 100 km. Garancija iznosi 2 godine.



čitanja : 33525



Komentari

dali neko zna iz kog pezoovog modela je preuzet motor koji se ugraduje u koral in L???

Autor dragan 07 Okt 2008, 18:27

peugeot 206

Autor deki 24 Jun 2011, 15:37

dali neko zna gde mogu kupiti dizne za gorivo, za koral in l

Autor jovan 09 Okt 2012, 13:24

Danas kupis Yugo koral in l za 800€ npr 2006g. i vozis jeftin auto kako za odrzavanje tako i za potrosnju sa dobrim motorom.Ugradjivati plin je nepotrebno pri potrosnji od 5.5 l. Odlican izbor za svakodnevnu eksploataciju pogotovo ako u garazi ili dvoristu imas i redovnog ljubimca:-)Moja preporuka dizel 2000 kubika,110-125 konja,6 brzina.Ta dva spoja su idealna;-) Inace motor je preuzet iz Peugeota 106 Neko je postavio pitanje u vezi toga. 200000km zagarantovano uz redovno odrzavanje a posle toga u smece i opet si dobro prosao.

Autor Bane 17 Jun 2015, 00:38