home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Izvor : www.blic.co.yu

Rumunski bestseler doživeo je nedavno blagi redizajn, s kojim je uporedo dopunjena i ponuda motora i opreme. U Logan je počeo da se ugrađuje najjači agregat do sada - benzinac od 1,6 l, maksimalne snage 105 konja. Novitet se u odnosu na dosadašnju verziju, iste radne zapremine, razlikuje po primeni dva bregasta vratila u glavi, četiri ventila po cilindru i - naravno - većoj snazi. Savremenija konstrukcija donela je dodatnih 18 konja, koji su značajno unapredili performanse rumunskog vozila. Logani se do sada nisu proslavili na tom polju, ne samo zbog nejakih motora već i zbog prilično produženog prenosa. Osnovna ideja bila je da se ponudi ekonomično vozilo koje neće puno koštati, ni puno trošiti. Nadgradnja je zato usledila tek s redizajnom.
BEZ PRETERIVANJA
Iako novi paket opreme nosi zvučnu oznaku Prestige jasno je da u Loganu nema previše luksuza (inače bi cena preskočila željene okvire). Sve se svodi na nekoliko atraktivnijih detalja, kao što su svetla podloga instrument table, imitacija aluminijuma na centralnoj konzoli,  Blaupunktov radio-CD-MP3 plejer (bez duplih komandi) i kožne obloge upravljača i ručice menjača. Tu su, naravno, i elementi koje smo već imali prilike da sretnemo u Laureatima - klima-uređaj, servo pojačavač upravljača, centralno zaključavanje i električne komande svih prozora u vratima i spoljnih ogledala. Upravljač i dalje ne može da se podešava po visini (samo vozačevo sedište ima tu vrstu regulacije), na oblogama vrata nema pravih ručica već su one izvedene iz oplate (žene se žale da na njima lako lome nokte), a ni zadnja klupa ne može da se obori kako bi se proširio prtljažni prostor. Brižljivo vođenje računa o svakom uloženom evru podrazumeva i uštede na prekidačima, pa se na primer zadnji prozori otvaraju preko zajedničkih tastera postavljenih u sredini vozila (iza ručice menjača).
SOLIDNE PERFORMANSE
Na sličan način kao i oprema, projektovane su i vozne karakteristike. Unapređenje u odnosu na slabiju verziju od 1,6 l (87 KS) nije smelo da pređe granicu koja bi dovela do značajnog podizanja cene - kako prilikom nabavke tako i eksploatacije. Logan Prestige 1,6 16V nudi taman toliko da na autoputu ne dobijete kompleks od zapadnih limuzina slične veličine i motorizacije. S maksimalnom brzinom od preko 180 kilometara na sat i solidnim ubrzanjima, uz prihvatljivu potrošnju goriva (prosek na testu bio je ispod osam litara na 100 kilometara pređenog puta), ova Dacia će podjednako dobro poslužiti i za porodični odlazak na godišnji odmor i za svakodnevno krstarenje gradom. Logan Prestige s novim detaljima i opremom, dakle, košta taman koliko je i privlačniji u odnosu na bazne varijante. Sve drugo narušilo bi koncept, koji se u protekle dve i po godine pokazao kao veoma uspešan.

CENA I OPREMA TEST VOZILA

Dacia Logan 1.6 16V Prestige: ABS, EBD, dva vazdušna jastuka, branici u celosti u boji karoserije, zadnji spojler, svetla za maglu napred i nazad, servo upravljač, centralno zaključavanje s daljinskom komandom, imobilizator, elektropodizači stakala u svim vratima, radio-CD-MP3 plejer s četiri zvučnika, kožom presvučeni upravljač i ručica menjača, elektropodesiva spoljašnja ogledala, klima uređaj, tonirana stakla s UV filterom, „aluminijumske“ aplikacije na instrument tabli, podloga instrumenata s aluminijumskim efektom, metalik boja (+243 E)… Cena vozila s uračunatim PDV-om je 10.503 evra.

Autor : Aleksandar Andrić



čitanja : 5614



Komentari

Vlasnik sam gore opisanog auta, kojim sam dosad prešao 5000 km sa ugrađenim BRC Sequent uređajem za pogon na TNG. Mislim da je opis realan, veoma pronicljivo sročen. Autom sam veoma zadovoljan i nemam nameru da ga u skorije vreme menjam. Treba napomenuti da su svi ključni delovi originalni Renoovi (npr. motor i JH3 menjač su preuzeti iz Megana, ugrađuju se i u Clio 3...). Motoru je čipom smanjena snaga za 10 KS (sa Meganovih 115 na 105 KS), verovatno za to postoji razlog... Sve u svemu, mislim da je odličan izbor s obzirom na nivo opreme i cenu, i najtoplije ga preporučujem.

Autor Sremac 08 Avg 2007, 09:29

Od pre 3 meseca sam vlasnik prestiga 1,6 16v.Vozim 20 god a zadnji auto mi je bila corolla iz 1990.Posle odlične toyote nije lako...Ali ipak ovaj logan je iznenadjujuće dobar auto,koji zadovoljava sve moje potrebe.Gas Landirenco sekvent sam ugradio pre 15 dana i sa njime kao i sa autom sam vrlo zadovoljan.Ovo je zaista veliki,robustan i brz auto prilagodjen našim prilikama,potrebama i putevima.Još ako bude i pouzdan,bravo renault!Logana zaista preporučujem.Miroslav NS

Autor Miroslav 15 Okt 2007, 14:29

Gde uraditi plin za logana? U Nisu u servisu`INTEGRE`ili u Kragujevcu u `EKO LUKI`pitanje je sad? U Nisu kosta 920 eura a u Kragujevcu 850 eura za isti uredjaj LANDIRENZO.Zanimaju me iskustva iz ova dva grada

Autor Blagojce 18 Mar 2008, 17:39

Ja imam ovaj model trecu godinu i veoma sam zadovoljan za nase puteve savrsen auto svima bi ga preoporucio ko se dvoumi sta da kupi za sumu para

Autor Branislav 14 Nov 2009, 10:59