Mercedes C 200 CDI na testu "Kurira"

Preuzeto sa : Kurir-info.rs
Tri srebrna kraka i dalje blešte punim sjajem, dokazuje na testu Kurira C
klasa.
Pod haubom je bio dizelaš od 136 konjskih snaga, ali vozili smo model s AMG
linijom. Ovaj sportski paket opreme podrazumeva „preteću“ prednju masku, bočne
pragove i zadnji branik sličan CL. Šminka je naš „mercedes“ načinila opasnijim.
Sasvim dovoljno da se vozači koji u saobraćaju smelo sviraju malim
automobilima; „jugićima“ i „stojadinima“, u ovom slučaju uzdrže od upotrebe
sirene.
S druge strane, „Mercedes“ pokušava da pliva u „zelenim“ vodama. U tom cilju
spremljena je oznaka „blu efišensi“. Potrošnju treba da smanje relativno mala
kubikaža (2.148 ccm), vešto naštelovana aerodinamika i pažljivi stepeni
prenosa. Vozaču se, takođe, na instrument tabli sugeriše kada da šalta u viši
stepen, pa se, na primer, šesta brzina preporučuje već pri 84 km/h.
Konačan zadatak je 7,5 gradskih litara. Međutim, u praksi od toga nema ništa,
osim ako je vozač član stranke zelenih. Postoji i drugi, mnogo jači razlog.
Naime, ovaj „mercedes“ od prve brzine udara vozačeva leđa, snažno juriša napred
i jednostavno zahteva sportski stil.
Svih 270 Njutnmetara dostupni su već na 1.600 obrtaja, a prva i druga brzina
podešene su za trenutno ubrzanje iako je automobil težak 1.616 kg. Ipak, kriva
obrtnog momenta smiruje se na 3.000 obrtaja, pa je ubrzanje do stotke skromne
10,4 sekunde, mada je subjektivni utisak mnogo jači. Na kraju testa potrošnja
je, bez ikakve štednje, bila solidnih 9,5 litara.
Još je jedna stavka imperativa brze vožnje. To je vrhunska upravljivost. Servo
je odlično podešen i svim komandama upravlja se lako. Iako je 2010. godina,
vozača prati čuveni masivni „mercedesovski“ osećaj. Nikakvih zamerki nema ni stabilnosti.
U ovom segmentu snažan je uticaj elektronskog sistema bezbednosti, koji
trenutno deluje i po potrebi usporava točak, koji gubi podlogu. Za ljubitelje
proklizavanja ESP se može isključiti na dugme.
Kabina je na nivou klase. Osećaj visokog luksuza daje kompletan prednji greben
sa stilizovanim tasterima pojačanih hromiranim detaljima. Ovde nema ni traga od
kiča i elegancija je u punom zamahu. Pokazivač brzine sjaji sivom bojom i na
vrhunski način povezuje retro i moderno. Utisak u kabini kvare skromne
presvlake sedišta. Sve ukupno, vozača čeka pravo uživanje za komandama
„mercedesa C200 CDI“. Posle serije popusta model sa testa košta konkurentnih
30.500 evra plus 3.200 doplate za AMG liniju.
AMG paket
AMG sportski paket sa testa, uz doplatu od 3.200 evra, donosi AMG prednji i
zadnji branik, bočne pragove, 17-inčne točkove od lakih legura, aluminijumsku
ručicu menjača, hromirane papučice, trokraki volan... Karoserija je spuštena za
15 mm, a tu je i parametarsko upravljanje. Benzinski modeli isporučuju se sa
sportski tjuniranim izduvnim sistemom.
Vrhunska klima
Dvozonski „termatik“ klima-uređaj vrhunski obavlja posao, a uz doplatu se
dobija i štelovanje temperature na zadnjim sedištima. Zahvaljujući specijalnoj
tehnici izbegnut je neprijatan udar hladnog vazduha u putnike, jer klima
ravnomerno raspršava hladan vazduh.
U šestu na 84 km/h
Svi modeli C klase sa manuelnim menjačem imaju šestostepeni prenos. U cilju
uštede goriva vozaču se sugeriše kada da šalta i višu brzinu. Druga se savetuje
sa 17 km/h, treća sa 33 km/h, četvrta pri 54 km/h, peta na 68 km/h i šesta već
na 84 km/h.
MERCEDES C 200 CDI
Motor: 2.148 ccm CDI
Snaga: 136 KS
Moment: 270 Nm pri 1.600 o/min.
Masa: 1.616 kg
Ubrzanje do 100 km/h: 10,4 s
Maks. brzina: 220 km/h
Dužina / širina / visina (mm):
4.581 / 1.770 / 1.447
Prtljažnik: 475 l
Rezervoar: 59
Potrošnja na testu: 9,5 l
Cena C200 CDI: 30.479 evra
Cena testiranog modela: 33.679 evra
Autor : Mladen Radulović
"Na kraju testa potrošnja je, bez ikakve štednje, bila solidnih 9,5 litara."
Na testu vrelih guma BMW 530d je imao potrošnju 7,1l!
A Sale ga nije štedeo ni malo.
ovaj mora manje trositi ;) 530 d ima 7.1 l,ali na autoputu.U gradu je druga prica.
Mečkica ubija. I za extra pare. :)kakav bre 530 d, troši kao lud, minimum 8-9 litara na otvorenom, ima ga jedan prijatelj. Za grad bolje da ga ne pitam. :D Pa recimo C250 cdi troši 5 litara pri 120 km/h. :)
Hehe 10 kila nafte na sto?!
Haha Pa saraniće ih Audi a o BMW da ne pričam...ulazni dizelaš par santimetara ispod dva litra, 184 ks, 380 nm, potrošnja...pa ne bi mogao da preskoči osmicu sve i da ga @Eki ili @Stojan vozi... :))
A o varijanti istog motora sa 204 ks da ne pričam... četiri svetlosne godine u budućnosti za ostatak planete...
"Samo BMW je industrija, sve ostalo su radionice!"
Gagiba, Mercedes izvlači iz 4 cilindra 204-224 ks i 500nm, 2,2126 kubika, i taj motor je izašao pre 4 god. Mercedesov CDI je tata za dizele. Oduvek je bio i biće.
Koliko mi je lep spolja, toliko ne mogu da ga svarim iznutra kao ni jedan Mercedes-Bencov model.
A za CDI da je tata - ha ha.
"Sasvim dovoljno da se vozači koji u saobraćaju smelo sviraju malim automobilima; „jugićima“ i „stojadinima“, u ovom slučaju uzdrže od upotrebe sirene."
buahahahaha xD
ko sve dobija ove automobile na test, majko mila :(
Za potrosnju je LAZ...Ko u ovo poveruje,taj nek prestane da prati automobilizam...Ili se nikad nije vozio u novim dizel modelima,ili pojma nema...
Moguca je potrosnja od 9,5 lit/100 km ali ljudi iz Mercedesa sasvim dobro znaju kako moras da vozis ovaj auto da bi ona bila tolika. I to u proseku. To je voznja "na limitu" mogucnosti motora, jer ovo je ipak najslabiji dvolitarski CDI za "C" kojeg dobro moras da poguras da bi trosio vise od 8 lit. Iskreno se nadam da ce ti ljudi iz Mercedesa videti ovaj clanak i da nikada vise nece tim ljudima dati auto na test!