home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa : Kurir-info.rs

Tri srebrna kraka i dalje blešte punim sjajem, dokazuje na testu Kurira C klasa.
Pod haubom je bio dizelaš od 136 konjskih snaga, ali vozili smo model s AMG linijom. Ovaj sportski paket opreme podrazumeva „preteću“ prednju masku, bočne pragove i zadnji branik sličan CL. Šminka je naš „mercedes“ načinila opasnijim. Sasvim dovoljno da se vozači koji u saobraćaju smelo sviraju malim automobilima; „jugićima“ i „stojadinima“, u ovom slučaju uzdrže od upotrebe sirene.

S druge strane, „Mercedes“ pokušava da pliva u „zelenim“ vodama. U tom cilju spremljena je oznaka „blu efišensi“. Potrošnju treba da smanje relativno mala kubikaža (2.148 ccm), vešto naštelovana aerodinamika i pažljivi stepeni prenosa. Vozaču se, takođe, na instrument tabli sugeriše kada da šalta u viši stepen, pa se, na primer, šesta brzina preporučuje već pri 84 km/h.

Konačan zadatak je 7,5 gradskih litara. Međutim, u praksi od toga nema ništa, osim ako je vozač član stranke zelenih. Postoji i drugi, mnogo jači razlog. Naime, ovaj „mercedes“ od prve brzine udara vozačeva leđa, snažno juriša napred i jednostavno zahteva sportski stil.

Svih 270 Njutnmetara dostupni su već na 1.600 obrtaja, a prva i druga brzina podešene su za trenutno ubrzanje iako je automobil težak 1.616 kg. Ipak, kriva obrtnog momenta smiruje se na 3.000 obrtaja, pa je ubrzanje do stotke skromne 10,4 sekunde, mada je subjektivni utisak mnogo jači. Na kraju testa potrošnja je, bez ikakve štednje, bila solidnih 9,5 litara.

Još je jedna stavka imperativa brze vožnje. To je vrhunska upravljivost. Servo je odlično podešen i svim komandama upravlja se lako. Iako je 2010. godina, vozača prati čuveni masivni „mercedesovski“ osećaj. Nikakvih zamerki nema ni stabilnosti. U ovom segmentu snažan je uticaj elektronskog sistema bezbednosti, koji trenutno deluje i po potrebi usporava točak, koji gubi podlogu. Za ljubitelje proklizavanja ESP se može isključiti na dugme.

Kabina je na nivou klase. Osećaj visokog luksuza daje kompletan prednji greben sa stilizovanim tasterima pojačanih hromiranim detaljima. Ovde nema ni traga od kiča i elegancija je u punom zamahu. Pokazivač brzine sjaji sivom bojom i na vrhunski način povezuje retro i moderno. Utisak u kabini kvare skromne presvlake sedišta. Sve ukupno, vozača čeka pravo uživanje za komandama „mercedesa C200 CDI“. Posle serije popusta model sa testa košta konkurentnih 30.500 evra plus 3.200 doplate za AMG liniju.

AMG paket
AMG sportski paket sa testa, uz doplatu od 3.200 evra, donosi AMG prednji i zadnji branik, bočne pragove, 17-inčne točkove od lakih legura, aluminijumsku ručicu menjača, hromirane papučice, trokraki volan... Karoserija je spuštena za 15 mm, a tu je i parametarsko upravljanje. Benzinski modeli isporučuju se sa sportski tjuniranim izduvnim sistemom.

Vrhunska klima
Dvozonski „termatik“ klima-uređaj vrhunski obavlja posao, a uz doplatu se dobija i štelovanje temperature na zadnjim sedištima. Zahvaljujući specijalnoj tehnici izbegnut je neprijatan udar hladnog vazduha u putnike, jer klima ravnomerno raspršava hladan vazduh.

U šestu na 84 km/h
Svi modeli C klase sa manuelnim menjačem imaju šestostepeni prenos. U cilju uštede goriva vozaču se sugeriše kada da šalta i višu brzinu. Druga se savetuje sa 17 km/h, treća sa 33 km/h, četvrta pri 54 km/h, peta na 68 km/h i šesta već na 84 km/h.

MERCEDES C 200 CDI


Motor: 2.148 ccm CDI
Snaga: 136 KS
Moment: 270 Nm pri 1.600 o/min.
Masa: 1.616 kg
Ubrzanje do 100 km/h: 10,4 s
Maks. brzina: 220 km/h
Dužina / širina / visina (mm):
4.581 / 1.770 / 1.447
Prtljažnik: 475 l
Rezervoar: 59
Potrošnja na testu: 9,5 l
Cena C200 CDI: 30.479 evra
Cena testiranog modela: 33.679 evra

Autor : Mladen Radulović



čitanja : 18926



Komentari

"Na kraju testa potrošnja je, bez ikakve štednje, bila solidnih 9,5 litara."

Na testu vrelih guma BMW 530d je imao potrošnju 7,1l!

A Sale ga nije štedeo ni malo.

Autor MIKI 02 Avg 2010, 16:11

ovaj mora manje trositi ;) 530 d ima 7.1 l,ali na autoputu.U gradu je druga prica.

Autor hh 02 Avg 2010, 16:16

@hh
Bravo. U gradu 530d trosi sigurno 11-12...

Autor PITBULL 02 Avg 2010, 16:20

BMW 530xd po gradu trosi 12,5 l

Autor Stojan 02 Avg 2010, 16:22

Stojan
Sad imaš izgleda i 530 xd!
Svaka čast!

Autor Mange 02 Avg 2010, 16:39

vec 3 godine, ... hvala

Autor Stojan 02 Avg 2010, 18:40

Mečkica ubija. I za extra pare. :)kakav bre 530 d, troši kao lud, minimum 8-9 litara na otvorenom, ima ga jedan prijatelj. Za grad bolje da ga ne pitam. :D Pa recimo C250 cdi troši 5 litara pri 120 km/h. :)

Autor Eki 28 02 Avg 2010, 19:23

Hehe 10 kila nafte na sto?!
Haha Pa saraniće ih Audi a o BMW da ne pričam...ulazni dizelaš par santimetara ispod dva litra, 184 ks, 380 nm, potrošnja...pa ne bi mogao da preskoči osmicu sve i da ga @Eki ili @Stojan vozi... :))
A o varijanti istog motora sa 204 ks da ne pričam... četiri svetlosne godine u budućnosti za ostatak planete...
"Samo BMW je industrija, sve ostalo su radionice!"

Autor Gagiba 03 Avg 2010, 00:10

nije istina,lazu za potrosnju

Autor hh 03 Avg 2010, 00:51

Gagiba, Mercedes izvlači iz 4 cilindra 204-224 ks i 500nm, 2,2126 kubika, i taj motor je izašao pre 4 god. Mercedesov CDI je tata za dizele. Oduvek je bio i biće.

Autor Eki 28 03 Avg 2010, 01:13

Koliko mi je lep spolja, toliko ne mogu da ga svarim iznutra kao ni jedan Mercedes-Bencov model.

A za CDI da je tata - ha ha.

Autor Boris 03 Avg 2010, 09:48

ni meni se nesto ne svidja unutra,w203 je iznutra bio savrsen...

Autor hh 03 Avg 2010, 12:35

"Sasvim dovoljno da se vozači koji u saobraćaju smelo sviraju malim automobilima; „jugićima“ i „stojadinima“, u ovom slučaju uzdrže od upotrebe sirene."

buahahahaha xD
ko sve dobija ove automobile na test, majko mila :(

Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor 03 Avg 2010, 20:11

Za potrosnju je LAZ...Ko u ovo poveruje,taj nek prestane da prati automobilizam...Ili se nikad nije vozio u novim dizel modelima,ili pojma nema...

Autor Dusan 04 Avg 2010, 01:51

Moguca je potrosnja od 9,5 lit/100 km ali ljudi iz Mercedesa sasvim dobro znaju kako moras da vozis ovaj auto da bi ona bila tolika. I to u proseku. To je voznja "na limitu" mogucnosti motora, jer ovo je ipak najslabiji dvolitarski CDI za "C" kojeg dobro moras da poguras da bi trosio vise od 8 lit. Iskreno se nadam da ce ti ljudi iz Mercedesa videti ovaj clanak i da nikada vise nece tim ljudima dati auto na test!

Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor 04 Avg 2010, 12:56