home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa : Novosti.rs  

Lep! Na prvi (i svaki drugi) pogled! Tu dileme nema. "Sitroen" je opet, nekako uspeo da prevaziđe sam sebe i da opet napravi automobil za kojim će se svi okretati. A srećnici za volanom uživati.

Stigao je DS3, posredstvom "Vitro grup" i na naše ulice, i naravno, ekipa "Novosti" je dobila priliku da ga isproba i uživa. Kako su nemačke kolege, inače nenaklonjene automobilskoj industriji van svoje zemlje, na uporednom testu "dokazale da je DS3 bolji od konkurencije", pa makar ona bila i iz krila bavarskog BMV ("mini"), mi smo bili rasterećeni bilo kakvog upoređivanja sa bilo kime. Jednostavno, uživali smo!

Doduše "ometali" su nas, taksisti, policajci, devojka koja naplaćuje parking, točioci goriva... Toliko smo puta pričali i pričali, "predstavljali" usmeno ovo "Sitroenovo" čedo, da smo požalili što nismo poneli stotinak brošura.

SPORTSKA ELEGANCIJA

Pogled na ovaj auto klizi. Zenice se šire kada pogledom prelazite sa prednjeg kraja, neverovatnog rešenja za led diode na krajevima maske pa kada preko izvajanih bokova stignete do zadnjeg kraja. Dvostruki izduv predstavlja šlag na torti koju su pripremili nadahnuti dizajneri. DS3 deluje istovremeno i moćno i nežno, i sportski i elegantno. Utisak je još upečatljiviji kada uđete u kabinu.

Jednostavno "magnet na četiri točka" je nešto toliko drugačije od svega ostalog, toliko intrigantno da je sasvim sigurno de će, i na našem mnogo siromašnijem tržištu od evropskog, biti mnogo onih koji će poželeti da ga imaju.

"Sitroen" nije štedeo prilikom izbora materijala. Sve je luksuzno, prefinjeno, kvalitetno. Ima mnogo aluminijuma, hroma. Sve savršeno, naglašeno sportski, uklopljeno. Moderna instrument tabla, "podsečen" volan, sportski oblikovana sedišta, neverovatan menjač... osmeh na licu ide od "uva do uva" kada startujete 1,6 litarski motor, dizelaš sa 110 "konja" i 270 nm obrtnog momenta. Ispod deset sekundi do stotke, silovita ubrzanja u svim stepenima prenosa... I moćne kočnice... Pri tome, iako smo pomalo "ludovali" na testu potrošnja u proseku nije prelazila 6,2 litra dizela na 100 kilometara!

Za kraj smo ostavili još jednu poslasticu. Cena osnovnog modela sa bogatom opremom u kojoj su između ostalog ABS, ESP, vazdušni jastuk za vozača i suvozača, bočni erbeg i zavese, regulator i limitator brzine, daljinsko centralno zaključavanje, audio CD/MP3 i RDS-sistem sa šest zvučnika i komandama kod upravljača, AUX priključak za audio-uređaj, klima, dvobojna karoserija, kožom obložen upravljač sa aluminijumskom aplikacijom, integrisani osveživač vazduha, dodatno zatamnjena zadnja stakla - košta 16.000 evra!

TEHNIČKI PODACI

Motor: 1.6 HDI

Zapremina: 1.598 cm3

Snaga: 110KS

0 do 100 km/h: 9,8 s

Maks.brzina: 190 km/h

Obrtni moment: 270 Nm pri 1.750 o/min.

Dužina: 3.948 mm

Širina: 1.715 mm

Visina: 1.458 mm

Prtljažnik: 280 litara

Rezervoar: 48 l

Masa: 1.075 kg



čitanja : 2113



Komentari

Auuuuu.... Savrseno!

Autor nocna ptica 15 Sep 2010, 16:28

A na vrelim gumama kažu u njemu imate kvalitet i luksuz kao u S klasi. I onda gde je mini u svemu tome?

Autor Dejan L 15 Sep 2010, 17:08

Nešto ovde nije u redu. Za grad dužina je odlična, ali širina od 1.71 ga čini nekako uzanim. Visoka hauba, a nisko se sedi?

Lagan. Nisam siguran da će kreš test biti petica.

Vitro sajt je dinamički, ali je očajan. Mnogi linkovi ne rade pa nema ni važnih strana, na primer: cenovnik.

Autor Sloba 15 Sep 2010, 21:05