Chery Tengo 1.6 na testu "Kurira"

Preuzeto sa : Kurir-info.rs
„Kinez“ je bačen u vatru! Japanci, a potom Korejci, prve automobilske korake napravili su kopirajući dizajn i tehniku iz Evrope i SAD, a danas su u samom vrhu industrije. Istim putem sada kreću Kinezi. „Čeri tengo“, koji je bio na testu Kurira, bačen je u vatru - u džunglu zvanu C segment, gde opstaju samo najjači!
Fabrika je rešila da svog aduta naoruža najjačim oružjem. Dizajn je poveren
italijanskoj kući „Pininfarina“. „Tengo“ u sedan verziji dobio je skladne
limuzinske linije, s nekoliko egzibicija, poput otvaranja zadnjih vrata u stilu
„alfe“ i „seat leona“. U odnosu na hečbek, gepek ne štrči već se harmonijski
uklapa u karoseriju.
Za enterijer se teško može reći da je kineski. Dominira crveno osvetljenje s
brojnim tasterima, što je posebno prijatno u noćnoj vožnji. Kiča ima, ali u
minimalnim dozama. Ručica menjača je masivna, a pohvale idu organizaciji
prostora, odnosno brojnim policama za odlaganje sitnica. Materijali su dobri i
gumirani, jedina zamerka je njihova siva boja i previdi kod završne obrade.
Presvlake sedišta su prijatne na dodir, a mesta ima sasvim dovoljno za četvoro
odraslih. Prijatno nas je iznenadio čuveni „bup“ zvuk prilikom zatvaranja
vrata.
Sedište vozača u slabijem paketu opreme ne može da se šteluje po visini, ali je
postavljeno optimalno i sedi se dobro. Ergonomija je dobra, pa su svi tasteri
logični za upravljanje. Većina funkcija je elektrifikovana, čak i slabiji paket
obuhvata podizače sva četiri stakla.
Pod haubom je 1,6-litarski benzinac, koji broji 120 konjskih snaga. Vuče sasvim
dobro, pa je „tengu“ potrebno 10,5 sekundi do 100 km/h. Elastičnost mu nije
jača strana, mada sportski nastrojeni vozači mogu držati kazaljku u crvenom
polju. U gradu troši 10,5 litara, a na autoputu, pri brzini od 120 km/h, samo
7,5 litara.
Osećaj u vožnji je prijatan. Vešanje je meko podešeno, pa „tengo“ upija solidan
broj rupa na asfaltu. Prijatno iznenađuje menjač. koji klizi u „klik-klak“
stilu, iako je hod nešto duži.
Naravno, „tengo“ ima jako oružje - dugačak spisak dodatne opreme. U paketu
standard tu su zadnji parking senzori, sva četiri elektropodizača stakala,
klima-uređaj, CD/mp3 plejer sa USB, grejači prednjih sedišta, alu-felne od 16
inča, servo upravljač, daljinsko centralno zaključavanje, halogena prednja
svetla, maglenke... Sve to za 10.490 evra. Jedina nepoznanica kod marke „čeri“
jeste trajnosti na duže staze, ali zato je tu garancija od tri godine ili
100.000 km.
Zbog ovoga „tengo“ ne namerava da bude autsajder u „ligi šampiona“ zvanoj C
segment.
Dilerska mreža širom Srbije
Kompanija „Kvis“, zastupnik „čerija“ za Srbiju, prisutna je od marta 2009.
godine, ali je prodajno-servisna mreža već raširena u sedam gradova. To govori
o jasnoj nameri kompanije da osvoji srpske kupce na duge staze.
Jedan agregat
U „čeri tengo“ zasad se ugrađuje samo benzinski agregat „1,6 acteko“, razvijen
u saradnji s austrijskom kompanijom „Avl“. „Čeri“ trenutno radi na razvoju
dizela. Visok kvalitet šasije i poseban sistem zadnje suspenzije dodatno
obezbeđuju udobnost i veliku manevarsku sposobnost. Pravi se od kvalitetnog
čeličnog lima.
ČERI TENGO
Motor: 1.597 cm3
Snaga: 120 KS
Moment: 147 Nm
Ubrzanje 0-100 km/h: 10,5 s
Maks. brzina: 180 km/h
Dužina / širina / visina (mm):
4.352 / 1.794 / 1.464
Međuos. rastojanje: 2.550 mm
Potrošnja na testu: 10,5 l
Cena: 10.490 evra
Autor : Mladen Radulović
Foto : Kurir-info.rs
Evo ako ste gledali juče SAT plus, gradska potrošnja se kreće oko 9.6L/100km, a ovde čak 10.5L/ 100km.
To je ono što ja govorim , a što se tiče cene Čeri Tenga.
Kakva je potrošnja kod konkurenata?
@Panchev9
haha, i "kinezi" su u trendu, samo u suprotnom smeru: umesto "down-sizing-a" ovo je "up-sizing"! :)))
Zreo za ugradnju plina. Šta drugo reći?
Možda ga ponude 1 dana sa twin air tehnologijom
@ Djordje
Nije baš cirkus, problem je potrošnja! Dizajn je Italijanski, motor Austrijski, ali mislim da 10.5L automatski treba da obori cenu!
Eksterijer je najbolji deo ovog modela, ako vas on privuce, enterijer ili motor ce vas sigurno odvijati...:)))
Teški cirkus. Konkretno ovog i ono malo govno nisam baš nešto zagledao, ali sam onu kopiju RAV4 malo bolje zagledao, i jedino što mogu da kažem da je auto plač majke božije. Za te pare završna obrada mora da bude na daleko višem nivou. Ovaj kad bi koštao kao onaj Ego, možda bi imalo smisla razmišljati o njemu, ovako...
@ Djordje
S tim da je takav rav4 koštao skoro 25.000€, doduše sa tehnologijom i kvalitetom i dokazanom pouzdanošću.
Pa ko nema, neka kupi i duster sa full opremom, bolje nego Tiggo
@Dejan L
veruj mi da mi je "horoskop" veoma naklonjen Dusteru i da mi se jako svidja!
@Dejan L
iz tvog prvog komentara u vezi potrosnje se moze zakljuciti da Alvirko mnogo bolje vozi! :)))
@Dejan L
Upravo tako, moj komentar je takav baš iz razloga što za te pare ima bolje, i to ohoho bolje!
'Halogena prednja svetala' su na spisku standardne opreme? A kakva bi inace danas bila 'bazicna' svetla? Zar ima danas nesto 'nize' i jeftinije od halogenki, pa da to treba pomenuti?
Njegove perofrmanse su ravne performansama automobila iz pocetka 90-ih ako ne i losije. To govori o naprednosti ovih automobila a o kvalitetu nema potrebe da komentarisem. Zavrsna obrada je na veoma niskom nivou. U svakom slucaju je preskup i za te pare moze da se kupi mnogo bolji automobil.
@cvele
Da si sedeo i vozio se u njemu kao sto sam ja video bi da je zavrsna obrada itekako dobra za jedan proizvod iz Kine.Jeste da je motor malo lenj na niskim obrtajima,ali to je boljka skoro svih atmosferskih benzinaca.Situacija nije mnogo bolja ni u Opel Astri 1.6 sa 115 KS.Evo vec najavljuju da ce se u restilizovanom Tiggo-u naci 1.6 TCI sa 150 KS,a kasnije mozda i u Tengu.
Nijedno vozilo sa benziskim motorom, da li turbo ili ne mojim stilom vožnje nije ispunilo očekivanja propisana od proizvođača. Na kraju mi je prijatelj objasnio šta je "gradska vožnja" i kako se meri potrošnja u tim uslovima. Da li je neko od vas video na putu one okrugle znakove na kojima su brojevi. Da bi ste merili potrošnju goriva u gradu, morate da poštujete te brojeve. Nema turiranja, nema stajanja, osim na semaforu ili pešacima i nikako nema prekoračenja brzine. Kada pod tim uslovima budete provozali bilo koje vozilo, a da niste u I brzini iznenadićete se, da svo ovo vreme oko lupetanja oko potrošnje ovog ili onog vozila zavisi od vaše obučenosti upravljanja istim.
Ja lično od tada ne gledam potrošnju.