home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa : Kurir-info.rs  

„Kinez“ je bačen u vatru! Japanci, a potom Korejci, prve automobilske korake napravili su kopirajući dizajn i tehniku iz Evrope i SAD, a danas su u samom vrhu industrije. Istim putem sada kreću Kinezi. „Čeri tengo“, koji je bio na testu Kurira, bačen je u vatru - u džunglu zvanu C segment, gde opstaju samo najjači!

Fabrika je rešila da svog aduta naoruža najjačim oružjem. Dizajn je poveren italijanskoj kući „Pininfarina“. „Tengo“ u sedan verziji dobio je skladne limuzinske linije, s nekoliko egzibicija, poput otvaranja zadnjih vrata u stilu „alfe“ i „seat leona“. U odnosu na hečbek, gepek ne štrči već se harmonijski uklapa u karoseriju.

Za enterijer se teško može reći da je kineski. Dominira crveno osvetljenje s brojnim tasterima, što je posebno prijatno u noćnoj vožnji. Kiča ima, ali u minimalnim dozama. Ručica menjača je masivna, a pohvale idu organizaciji prostora, odnosno brojnim policama za odlaganje sitnica. Materijali su dobri i gumirani, jedina zamerka je njihova siva boja i previdi kod završne obrade.

Presvlake sedišta su prijatne na dodir, a mesta ima sasvim dovoljno za četvoro odraslih. Prijatno nas je iznenadio čuveni „bup“ zvuk prilikom zatvaranja vrata.
Sedište vozača u slabijem paketu opreme ne može da se šteluje po visini, ali je postavljeno optimalno i sedi se dobro. Ergonomija je dobra, pa su svi tasteri logični za upravljanje. Većina funkcija je elektrifikovana, čak i slabiji paket obuhvata podizače sva četiri stakla.

Pod haubom je 1,6-litarski benzinac, koji broji 120 konjskih snaga. Vuče sasvim dobro, pa je „tengu“ potrebno 10,5 sekundi do 100 km/h. Elastičnost mu nije jača strana, mada sportski nastrojeni vozači mogu držati kazaljku u crvenom polju. U gradu troši 10,5 litara, a na autoputu, pri brzini od 120 km/h, samo 7,5 litara.
Osećaj u vožnji je prijatan. Vešanje je meko podešeno, pa „tengo“ upija solidan broj rupa na asfaltu. Prijatno iznenađuje menjač. koji klizi u „klik-klak“ stilu, iako je hod nešto duži.

Naravno, „tengo“ ima jako oružje - dugačak spisak dodatne opreme. U paketu standard tu su zadnji parking senzori, sva četiri elektropodizača stakala, klima-uređaj, CD/mp3 plejer sa USB, grejači prednjih sedišta, alu-felne od 16 inča, servo upravljač, daljinsko centralno zaključavanje, halogena prednja svetla, maglenke... Sve to za 10.490 evra. Jedina nepoznanica kod marke „čeri“ jeste trajnosti na duže staze, ali zato je tu garancija od tri godine ili 100.000 km.
Zbog ovoga „tengo“ ne namerava da bude autsajder u „ligi šampiona“ zvanoj C segment.

Dilerska mreža širom Srbije

Kompanija „Kvis“, zastupnik „čerija“ za Srbiju, prisutna je od marta 2009. godine, ali je prodajno-servisna mreža već raširena u sedam gradova. To govori o jasnoj nameri kompanije da osvoji srpske kupce na duge staze.

Jedan agregat

U „čeri tengo“ zasad se ugrađuje samo benzinski agregat „1,6 acteko“, razvijen u saradnji s austrijskom kompanijom „Avl“. „Čeri“ trenutno radi na razvoju dizela. Visok kvalitet šasije i poseban sistem zadnje suspenzije dodatno obezbeđuju udobnost i veliku manevarsku sposobnost. Pravi se od kvalitetnog čeličnog lima.

ČERI TENGO

Motor: 1.597 cm3
Snaga: 120 KS
Moment: 147 Nm
Ubrzanje 0-100 km/h: 10,5 s
Maks. brzina: 180 km/h
Dužina / širina / visina (mm):
4.352 / 1.794 / 1.464
Međuos. rastojanje: 2.550 mm
Potrošnja na testu: 10,5 l
Cena: 10.490 evra

Autor : Mladen Radulović

Foto : Kurir-info.rs



čitanja : 4125



Komentari

Evo ako ste gledali juče SAT plus, gradska potrošnja se kreće oko 9.6L/100km, a ovde čak 10.5L/ 100km.
To je ono što ja govorim , a što se tiče cene Čeri Tenga.
Kakva je potrošnja kod konkurenata?

Autor Dejan L 08 Nov 2010, 16:37

Potrosnja mu jeste kao za 2000cm3...

Autor Panchev9 08 Nov 2010, 16:39

@Panchev9
haha, i "kinezi" su u trendu, samo u suprotnom smeru: umesto "down-sizing-a" ovo je "up-sizing"! :)))

Autor carobnjak 08 Nov 2010, 16:45

Zreo za ugradnju plina. Šta drugo reći?
Možda ga ponude 1 dana sa twin air tehnologijom

Autor Dejan L 08 Nov 2010, 16:49

Cuveno "bup"!

Autor milan 08 Nov 2010, 16:51

Kakav je ovo cirkus od auta...

Autor Djordje 08 Nov 2010, 16:51

@ Djordje
Nije baš cirkus, problem je potrošnja! Dizajn je Italijanski, motor Austrijski, ali mislim da 10.5L automatski treba da obori cenu!

Autor Dejan L 08 Nov 2010, 16:58

Eksterijer je najbolji deo ovog modela, ako vas on privuce, enterijer ili motor ce vas sigurno odvijati...:)))

Autor carobnjak 08 Nov 2010, 17:01

Teški cirkus. Konkretno ovog i ono malo govno nisam baš nešto zagledao, ali sam onu kopiju RAV4 malo bolje zagledao, i jedino što mogu da kažem da je auto plač majke božije. Za te pare završna obrada mora da bude na daleko višem nivou. Ovaj kad bi koštao kao onaj Ego, možda bi imalo smisla razmišljati o njemu, ovako...

Autor Djordje 08 Nov 2010, 17:05

@ Djordje
S tim da je takav rav4 koštao skoro 25.000€, doduše sa tehnologijom i kvalitetom i dokazanom pouzdanošću.
Pa ko nema, neka kupi i duster sa full opremom, bolje nego Tiggo

Autor Dejan L 08 Nov 2010, 17:18

@Dejan L
veruj mi da mi je "horoskop" veoma naklonjen Dusteru i da mi se jako svidja!

Autor carobnjak 08 Nov 2010, 17:22

@Dejan L
iz tvog prvog komentara u vezi potrosnje se moze zakljuciti da Alvirko mnogo bolje vozi! :)))

Autor carobnjak 08 Nov 2010, 17:24

@Dejan L

Upravo tako, moj komentar je takav baš iz razloga što za te pare ima bolje, i to ohoho bolje!

Autor Djordje 08 Nov 2010, 17:30

'Halogena prednja svetala' su na spisku standardne opreme? A kakva bi inace danas bila 'bazicna' svetla? Zar ima danas nesto 'nize' i jeftinije od halogenki, pa da to treba pomenuti?

Autor Moron 08 Nov 2010, 20:35

Njegove perofrmanse su ravne performansama automobila iz pocetka 90-ih ako ne i losije. To govori o naprednosti ovih automobila a o kvalitetu nema potrebe da komentarisem. Zavrsna obrada je na veoma niskom nivou. U svakom slucaju je preskup i za te pare moze da se kupi mnogo bolji automobil.

Autor cvele 09 Nov 2010, 04:33

@cvele

Da si sedeo i vozio se u njemu kao sto sam ja video bi da je zavrsna obrada itekako dobra za jedan proizvod iz Kine.Jeste da je motor malo lenj na niskim obrtajima,ali to je boljka skoro svih atmosferskih benzinaca.Situacija nije mnogo bolja ni u Opel Astri 1.6 sa 115 KS.Evo vec najavljuju da ce se u restilizovanom Tiggo-u naci 1.6 TCI sa 150 KS,a kasnije mozda i u Tengu.

Autor Vlada 09 Nov 2010, 11:40

Nijedno vozilo sa benziskim motorom, da li turbo ili ne mojim stilom vožnje nije ispunilo očekivanja propisana od proizvođača. Na kraju mi je prijatelj objasnio šta je "gradska vožnja" i kako se meri potrošnja u tim uslovima. Da li je neko od vas video na putu one okrugle znakove na kojima su brojevi. Da bi ste merili potrošnju goriva u gradu, morate da poštujete te brojeve. Nema turiranja, nema stajanja, osim na semaforu ili pešacima i nikako nema prekoračenja brzine. Kada pod tim uslovima budete provozali bilo koje vozilo, a da niste u I brzini iznenadićete se, da svo ovo vreme oko lupetanja oko potrošnje ovog ili onog vozila zavisi od vaše obučenosti upravljanja istim.

Ja lično od tada ne gledam potrošnju.

Autor Joe 07 Dec 2010, 22:43