home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa : Blic.rs  

Klima-uređaj, ESP i sedam vazdušnih jastuka aduti su nove generacije „suziku svifta” koji godinama uživa veliko poštovanje među srpskim vozačima.

Razlozi za ljubav su brojni, a na prvom mestu bi trebalo izdvojiti pouzdanost japanskog minija. Pripadnice lepšeg pola, međutim, padaju na „sviftov” dizajn slatkog gradskog automobila. Poslednja kreacija bi trebalo da doživi još veći uspeh jer se ispod prepoznatljivog lica i linija krije potpuno novo telo i srce.

Jasno je da su u „Suzukiju” namerno odlučili da „svift” ostane prepoznatljiv kako se ne bi izgubio u moru modela B segmenta. Doterana su prednja i zadnja svetla, postavljeni su novi branici i, praktično, to je sve. Ipak, kupac novog „svifta” neće se osetiti prevarenim jer novo poglavlje počinje otvaranjem vrata i startovanjem ključa. Prilikom ulaska prvo se primeti kvalitetniji materijali, što i dolikuje automobilu čija je početna cena, ne baš malih, 10.800 evra za verziju sa troja vrata.

Promenjeni su i instrument-tabla i centralna konzola, na kojoj se sada nalazi veći ekran radija. Putnici na zadnjim sedištima osetiće povećanje međuosovinskog rastojanja ali i dalje dovoljno mesta ima samo za dvoje odraslih. Ulazak putnika pozadi otežan je čudnim nagibom naslona sedišta u odnosu na zadnji stub. Takođe, „svift” bez krovnog nosača ostaje samo gradski automobil jer je prtljažnik skromne zapremine (211 litara).

Sjajan motor

Najveća novina je, bez sumnje, 1,2-litarski benzinac sa 94 konjske snage sa varijabilno upravljivim usisnim i izduvnim ventilima. Radi se o rešenju ne previše popularnom među modelima B segmenta, koje nudi veću snagu i obrtni moment, a manju potrošnju. Praktično, „Suzukijev” benzinski motor, i bez skupog turbo-punjača, nema konkurenciju u klasi. Glavne karakteristike su startnost, izuzetno važna u gradskoj vožnji, živahnost, mirnoća u radu i već pomenuta potrošnja. U saradnji sa preciznim petostepenim menjačem, složena je dobitna kombinacija koja će zadovoljiti 90 odsto vozača. Preostalih deset, željnih sportske vožnje, moraće da potraže drugo rešenje, jer „svift” jeste agilan, ali nije trkač.

Vrlo dobra stabilnost 

Vozačima će se dopasti i preglednost koja je zahvaljujući tankim stubovima zaslužila čistu desetku. Druga važna karakteristika je stabilnost s kojom „svift” nema nikakvih problema iako je mekano podešen. Svako preterivanje ESP koriguje pre i nego vozač oseti da je pogrešio. „Svift” je hitar i u krivine ulazi poput kartinga, dok upravljač s električnom servo asistencijom pruža solidan odziv.

Ne smemo da zaboravimo i vrlo dobre kočnice, koje lako i brzo zastavljaju 1.040 kilograma teški „svift”.

Testirani model imao je najviši paket opreme GS koji, za razliku od osnovnog GLX, donosi automatski klima-uređaj, komande na volanu, kožni volan podesiv po dubini, „blutut”, „smart key” za otključavanje i pokretanje motora, grejanje prednjih sedišta… Razlika između GLX i GS paketa je 1.450 evra, dok se metalik boja doplaćuje 300 evra.Aduti „japanca” su živahan motor, bogata serijska oprema i okretnost. 

DIMENZIJE

Dužina 3.850 mm

Širina 1.695 mm

Visina 1.510 mm

Osovinski razmak 2.430 mm

Menjač petostepeni

Prtljažnik 211 litara

Rezervoar 42 litara

MOTOR

Zapremina 1.242 kubika

Snaga 94 KS

Obrt. moment 118 Nm

PERFORMANSE

Ubrzanje 12,3 sekundi

Maks. brzina 165 km/h

Potrošnja 6,7 litara

Autor : Aleksandar Pijevac

Foto : Blic.rs



čitanja : 4064



Komentari

Auto je odličan, ali je ipak neoprostivo za tu klasu da ima gepek od samo 211 litara. I jeftiniji automobili ili drugo u klasi imaju veći gepek, npr i20 ima 295 litara, isto toliko i Ford Fiesta itd itd.

Autor Miki 21 Jan 2011, 17:21

Upravo, manjak komfora na zadnjim sedistima i mali prtljaznik, dok je ostalo sve prilicno Ok...

Autor Panchev9 21 Jan 2011, 17:33

Prostor pozadi i prtljažniik su mu na nivou Yuga. Ostalo je odlično...

Motor je vrlo savremene koncepcije (sa varijabilnim vremenom otvaranja usisnih i izduvnih ventila), međutim, nije mi jasno kako sa 94 KS ima ovako skromnu maksimalnu brzinu, "samo" 165 km/h ? Ovaj broj KS, automobilu ove veličine, treba da omogući bar 180-185 km/h... Izgleda da prenosni odnosi imaju prilično velike vrednosti, što znači da Swift deluje kao da je mnogo više "swift", nego što u stvari jeste.

Pozdrav Panchev9!

Autor Predrag 21 Jan 2011, 18:11

Veoma uredna instrument tabla,na nivou jednog Pola i Fabie.

Autor milan 21 Jan 2011, 18:32

E to je ono o čemu ja pričam, komfor, punto je duži 1cm, ali je skroz drugačije projektovan.
Swift iako duži od yuga 35cm, na zadnjoj klupi ima identičan prostor kao i yugo.
B klasa je odmakla, jedino micra i novi yaris mogu da se navedu kao takodje nekomforni.

Autor Dejan L 21 Jan 2011, 19:07

Dragan i Gorica (BUĐENjE) predstavljaju SANDERO STEPWAY, koma, ludnica

http://www.vrelegume.rs/tv/index.php

Autor Dejan L 21 Jan 2011, 19:46

A zasto stalno navode da je motor nov kad se isti vec godinama ugradjuje u modele Splash/Agila, doduse sa 86ks?

Autor carobnjak 21 Jan 2011, 20:23

carobnjak

Pozdrav!

Kod Splash-a, ovaj motor imao "samo" varijabilno vreme otvaranja usisnih ventila, a kod novog Swift-a, ima i varijabilno vreme otvaranja izduvnih ventila. Ostalo je (uglavnom) isto...

Autor Predrag 21 Jan 2011, 21:19

@Predrag
e pozdrav! Bas sam juce hteo napisati Panchevcu da mnam samo jos ti falis, Moron povremeno "ozivljava"...:)))

Znam za izmene na motoru, zato sam i napisao, to je unapredjen motor a nikako NOV!

Neko je ovde trvdio ranije da Suzuki ugradjuje Fiatove benzince, sto nije tacno, jedino im je zapremina ista - 1242 ccm!
Samo dizel je Fiatov!

Autor carobnjak 21 Jan 2011, 21:27

Neću još dugo da vam falim :) Ostala su mi još dva ispita, a kada ih budem položio, pridružiću vam se :) Jedan imam sledeće nedelje, a drugi uskoro (9.2.2011.). Šta dalje da ti pričam, kada sam sa Crvenkapom za prvih mesec dana, prešao samo 550 km!

Fale tu još neki: Mange, blitzman, Master, Đenka...

Autor Predrag 21 Jan 2011, 21:50

Predrag
Kao Feniks...
Pozdrav tebi i Crvenkapi...
;)

carobnjak
Nisam iz AP-a...

Autor Panchev9 21 Jan 2011, 21:54

@Panchev9
a sta ti je pa sad AP?!?

Autor carobnjak 21 Jan 2011, 22:11

carobnjak
Autor carobnjak 21 Jan 2011, 21:27
Au bre...
Napisao si Panchevcu( Autonomna Pokrajina)...

Autor Panchev9 21 Jan 2011, 22:15

Panchev9
Hvala, takođe ;)

Eno je Crvenkapa pod snegom. Zaboravio sam kako ide...

Samo se sećam da onaj Kleber po suvom i kiši ne valja ništa. Wintera je pri tim uslovima za njega N*1. Zamalo Crvenakapa da strada pre 10-ak dana... Kada joj dodam gas potpisuje, a kada koči non-stop aktivira ABS. Po suvom i kiši je gori od Trayala, a mislio sam da je Trayal najgori...

Autor Predrag 21 Jan 2011, 22:17

Predrag
-Eno je Crvenkapa pod snegom: odlicno jer tako opravdava ime... :)))
Nemoj samo opet sa nekim Skoda problemima... :)
Ispucao si kredit...

Autor Panchev9 21 Jan 2011, 22:23

@Panchev9
i drugi te tako zovu ovde...;)))

Autor carobnjak 21 Jan 2011, 22:26

Ne, ne, ovo su Kleber problemi ;)

Ako neko želi da ih izbegne, neka ih ne kupuje :))

P.S. Mislim da će ipak dobiti beli krov, ali kada prođe sneg :)))

Autor Predrag 21 Jan 2011, 22:27

carobnjak
Ma znam, zato sam i mislio da menjam... Ceo zivot sam sa "Pancevom" u mislima, ali sa fudbalerom, a ne sa gradom... Mozda izmislim nesto novo...

Predrag
Brzine idu u H... :)

Autor Panchev9 21 Jan 2011, 22:29

Panchev9

Onaj "licencirani" ti je ubedljivo najbolji ;)

Autor Predrag 21 Jan 2011, 22:34

@Predrag
sad bi mogao Mange da se javi da nas ubedjuje kako je Kleber odlican jer je francuski a da Tigar ne valja nista...Naravno ti to ne razlikujes jer ne znas da vozis, itd, klasika...

@Panchev9
mozel onda Panchevski? :)))

Autor carobnjak 21 Jan 2011, 22:34

Predrag
Posto je mozda neka opasna "licenca" posalji na mail... :)

carobnjak
Tako me je Djenka krstio...
Plus i Fudbalerovski...
Nedostaju njegovi "crnjaci"...
:)

Autor Panchev9 21 Jan 2011, 22:38

@carobnjak

Na prethodnoj Fabii sam imao 4 Wintere i nije bilo ovakvih problema. Možda se samo nisu dovoljno "uhodale"... Ostaje mi samo da se tešim i da žalim 33000 din. koje sam za njih dao.

P.S. Ovaj Kleber je made in Poland, možda je zato gori od Trayala...

Autor Predrag 21 Jan 2011, 22:45

E, narode jeste crnjak!
Pa gde Wintera može uopšte u upredbu sa Kleberom?
Pa Tigar je licenca BF Goodrich, koji je za klasu gori od Klebera (osim za terence).
O ponašanju u vožnji, ne treba priča.
Kako se može oceniti jedna guma posle 500 km i to sve vožnje po mokrom, ledu, snegu!? Da li si proveravao pritiske? Voziš turbaka, koji počinje da čupa sa malih obrta.
Imam ja pacijenata koji kod nas sa novih kola skidaju firmirane gume, raznih vrsta i oće baš Tigar. Kupcu uvek udovoljiš i lepo zaradiš a u redu čekaju malo pametniji kupci za taze razmontirane.
Svakakvih ima.

Autor Energy saver 21 Jan 2011, 23:03

Predrag
Drugi put kupi fabiu 4X4, pa će i Kleber da valja ... A šta im fali ( osim "eksera" )?

Autor Moron 21 Jan 2011, 23:07

Energy saver

Kažem, možda se nije dovoljno "uhodala", ali za sada se po mokrom baš loše ponaša (mada bilo je preko 10 *C). Ako malo jače zakočim, odmah se aktivira ABS, a kada naiđem na metalne spojeve na nadvožnjaku kod Franša, ceo auto isklizne u stranu.

Za sneg su odlične... Pritisak je 2.3 bar-a (pre toga je bio 2.1 bar, i ponašao se još gore).

Autor Predrag 21 Jan 2011, 23:17

Moron

Mislim da sam poslednjom porukom odgovorio i na tvoje pitanje ;)

Autor Predrag 21 Jan 2011, 23:20

Predrag
Nema logike, po onim ADAC testovima taj tvoj Kleber treba da je F1 za Winteru...

Autor Moron 21 Jan 2011, 23:22

@Predrag
eto vidis, "duh Mangea" je sveprisutan...

@Moron
veliki pozdrav "reanimiranom", najvecoj legendi ovde! :)))

Autor carobnjak 21 Jan 2011, 23:24

Moron

Ni meni ništa nije jasno... Sačekaću još malo. Valjda će biti bolje nakon perioda "brijanja"...

Sa Kleberom nisam prešao ni svih 550 km, možda tek oko 250 km...

Autor Predrag 21 Jan 2011, 23:26

@Moron
za taj test Tigar nije imao ni kinte da "daruje", cudo da je i testiran...

Autor carobnjak 21 Jan 2011, 23:28

@carobnjak

Vidim :) Nemam ništa protiv, naprotiv ;)

Autor Predrag 21 Jan 2011, 23:28

carobnjak
Veliki pozdrav i Tebi. Ti si jedina prava legenda ovde. Kičma!
Predrag
Dobra je to guma, samo je "odmasti" časkom jedan dan do Niša i nazad.

Autor Moron 21 Jan 2011, 23:31

@Moron
havala, veliki kompliment za mene...:)
Drago mi je da smo opet na okupu, Predrag, Panchevski, ti i ja!
Mislim da smo nas cetvorica jedini ovde koji ne spominju NON-STOP! Mercedes, BMW, Audi, pa BMW, Audi, Mercedes, pa Audi, Mercedes, BMW...Strashno!

Autor carobnjak 21 Jan 2011, 23:34

Moron

Za nedelju dana joj sledi tako nešto :)

Autor Predrag 21 Jan 2011, 23:36

carobnjak
Moguće je i to sa tigrom. Ja sam winteru vozio godinama i još sam živ.
Čudan je ( meni ) ADAC, jedna te ista guma ( npr. GoodYear UG7 ) u odnosu na iste konkurente raznih godina zna da bude različito rangirana. Nema logike ...

Autor Moron 21 Jan 2011, 23:36

@Moron
pa to ti dodje kao akcije na berzi...:)))

Autor carobnjak 21 Jan 2011, 23:38

@carobnjak

Ne spominjem ih, jer me ne interesuju. Ne znam čak ni modele da im navedem ;) Audi mi je od svih nekako "najprizemniji", pa ga možda najbolje i poznajem.

Autor Predrag 21 Jan 2011, 23:40

@Predrag
ni mene nesto posebno. Ionako nista ne propustas...:)))

Autor carobnjak 21 Jan 2011, 23:42

Mora se u Tigru napraviti kurs, za Mešelince, Gudjeriste, Pirelijevce, Bridžistonce i njihove satelite kako se pravi dobra guma.
Igleda je bitan pirotski vazduh, koji u procesu proizvodnje zalazi za platna.
Kažu još, ako se gume naduvaju u Pirotu, pirotskim vazduhom, drže kao na šinama.

Autor Energy saver 21 Jan 2011, 23:44

Ljudi,
Vi ste genijalni i duhoviti, u poređenju sa onim "dizajnerima", Urošom sportskim srculenceteom, Dejanom L, Spasiocem udarnoga bula & CO.

Autor Energy saver 21 Jan 2011, 23:48

Energy saver
hahahah :))) Hvala!

Autor Predrag 21 Jan 2011, 23:51

@ Energy
SMARAŠ BRE!
Prekini da gradiš svoj imidž tako što prozivaš bolje od sebe!
Dosadan si BREEEEEE !!!!!

Autor Dejan L 22 Jan 2011, 00:00

@Energy saver
a zar Tigra nije preuzeo Mishelin?

Autor carobnjak 22 Jan 2011, 00:00

@Dejan L
nemoj tako, ovo je njegova oblast, neka kaze sta ima...

Autor carobnjak 22 Jan 2011, 00:02

@ carobnjak
Ma nema pojma, smara, Vintera je zakon, imali smo 4 Sava gume, bili smo zadovoljni, a kad smo uzeli Vinteru, ide ko luda, krči put kad nema razgrtača! Tigar je sa Michelin-om postao brend.

Autor Dejan L 22 Jan 2011, 00:05

@Predrag 18:11
u pravu si za max.brzinu ovog "agilnog" Swifta, 165km/h postizu autici sa 70ks...

Autor carobnjak 22 Jan 2011, 00:07

Predrag,
ja imam isti problem, ali sa vinterom, čim je malo toplije i mokro klizi, a po snegu je u redu. Dok zimskom Danlopu na drugom vozilu ništa ne smeta.

Autor Ex Italo fan 22 Jan 2011, 00:10

@carobnjak
Eto, da i ja danas kažem nešto pametno ;)

Autor Predrag 22 Jan 2011, 00:11

P.S.
Razmisli i o crnim detaljima na fabiji. Ova Monte Karlo ne izgleda loše:
https://autoblog.rs/blog/auto/noviteti/2011/01/13/skoda-fabia-monte-carlo

Autor Ex Italo fan 22 Jan 2011, 00:14

Proslu zimu vozio na winteri, solidna, nista posebno, sad na hankook optimo 4s, neuporedivo bolji od wintere, auto je na snegu vise nego stabilan, nema klizanja, odlican i na ledu, a i na vecim temperaturama, guma je univerzalna, vise tigar ne kupujem.

Autor Damko 22 Jan 2011, 00:19

Ex Italo fan

Imam Winteru na Yugu i Floridi (samo na pogonskim točkovima) i sve je ok. Na Fabii sam imao Winteru na sva 4 točka, i nije bilo nikakvih problema.
Na ovoj sada Fabii imam Kleber na sva 4 točka, i automobil se sa njima ponaša kao Yugo sa Trayalom (imao sam ih na Yugu 1 dan, i zbog njih sam se zakucao u taksistu od pozadi, jer se automobil klizao 20 m pri kočenju na blagoj kiši, kao po ledu).

Autor Predrag 22 Jan 2011, 00:21

Razumeo sam Te potpuno. Meni se dešava da Vinter 1 proklizava pri polasku i uključuje ABS pri kočenju, na mokrom ako je malo toplije, dok je sada oko nule i u minusu u redu i po mokrom, a i po snegu.

Autor Ex Italo fan 22 Jan 2011, 00:31

Da fabrika u Pirotu ima kvalitetni potencijal, ona bi pravila Mišeline, Kleberke ili bar BF Goodrich, po čijoj licenci se prave (mislim na BF Goodrich, koji je bio glavni projektant, dizajner itd... u Tigru).
Ljudi koji ne voze brzo, ćakulaju po putu, uvek su zadovoljni Winterom. Oni koji znaju da oštre, Tigar biraju samo kad moraju.
A Witera bi otišla u istoriju ili bar u poljsku fabriku, koja "ne valja", kako neko reče.

Međutim istina je drugačija. E sad, da li su piroćanci mnogo pametniji od trusta gumarske industrije ili...
Bio je to direktni izveštaj iz "Majstorske radionice", Vulkanizersko-mehaničarskog servisa.

Autor Energy saver 22 Jan 2011, 10:52

Energy saver
Ali, opšti "uslovi saobraćaja" i jesu takvi da ogromna većina vozača samo može i da "ćakula po putu", a za to ( kao i za sneg ), wintera je sasvim dobra.

Autor Moron 22 Jan 2011, 11:40

@Moron
Gledajući tako, zadovoljava narodne mase i jugo, još bolje lada, jer je veća.
Tigar je sa njima u emotivnoj vezi.
Zašto narod baca pare ne kola koja im nisu primerena.
I mogu da garantujem kad bi pojedinima montirao gumu sa "japanera", da bi je prihvatili kao dobru i pouzdanu :)))

Autor Energy saver 22 Jan 2011, 12:08

@Energy saver,
Sad jos i prodajes gume preko neta? Lecis komplekse kad me spominjes?Nastavi tako.Majstori,majstori...

Autor Uros Cuore Sportivo 22 Jan 2011, 13:45

Energy saver
Mislis da Yugo ne zadovoljava?
Jos ako sam znas da menjas 90% delova... Ma milina...
Ali cim se moze bolje odmah se menja...

Autor Panchev9 22 Jan 2011, 16:31

@Panchev9
Preskočio sam omiljenu marku u Srbiji, Golf 2.
Za njega nema ništa loše, sve odgovara. Što rekli, "Za dobru svinju nema loših splačina".
Kao i opšte prihvaćeno mišljenje, da je najveći promašaj WV što je prestao da se pravi.
I to većina misli, na žalost.
I onda ubedi nekoga u loše osobine Wintere!

Autor Energy saver 22 Jan 2011, 17:06

@Uros Cuore Sportivo
Umišljenim dizajnerima treba uvesti 24 h, nadzor.
Za njihovo dobro. Mogu u zanosu haosa i sebe da nagrde.

Autor Energy saver 22 Jan 2011, 17:08

Energy saver
Kod mene si "promasio", jer je jos i kombinacija "karavele i pneumatika" koje prezires... :)

Autor Panchev9 22 Jan 2011, 17:09

Energy saver
Što se tiče "japanera", vozio sam par puta i nemam primedbi na ležanje pneumatika, nikada "proklizao" nije, mada je znao da "otkliže". Vozilo za preporuku.
Preostali tvoj deo... Zimi, izmedju skupocenog, ali letnjeg michelin pilot exalto ( koga ti verujem svakako ceniš ) i običnog tigra wintere ili trayal T-200, svako normalan će bez dileme birati winteru ili T-200.
Izmedju samo zimskih, "matičnih" brendova ( Continental, Michelin, GoodYear ... ) i onih "podmatičnih" ( Fulda, Tigar, Sava Eskimo ... ), svako bira prema potrebama i mogućnostima.
Naravno, matična kuća nikada neće dozvoliti da je ugrozi njena zavisna kuća, tako da se zna na čijoj strani će uvek ležati veći kvalitet.
Ali, čak i onaj ko izabere Tigar winteru, nije potpuno "pogrešio", jer se većina "nedostataka" te gume može kompenzovati sporijom vožnjom.
Naravno, može da se desi da se sa "podbrendom" u snegu negde zaglaviš gde bi "brend" prošao bez guranja, ali, zar je to kraj sveta - postoje lanci, čarape, a i "gurači"?
Uostalom, čak i kada uzmeš "sveti brend", znaš i sam - nema garancije da u nekom trenu nećeš izleteti sa puta i glavu izgubiti.
I sve se na kraju svede na ono što si pomenuo - na "ćakulanje po putu", kao jedini siguran način da preživiš. Ili bar duže poživiš...

Autor Moron 22 Jan 2011, 17:24

Moron
Nije uvek "ćakulanje po putu" spasonosno po zivot...
:)))

https://www.youtube.com/watch?v=AsOXZiHitGk

Autor Panchev9 22 Jan 2011, 17:39

Nove zimske M+S gume.
Na snegu i nema neke razlike po proizvođačima. Na ledu i tako i onako. Na mokrom i prljavom i suvom asfaltu, razlike su ogromne i to u zavisnosti od kola.
Upolovačene M+S gume, koje su recimo preletile.
Razlike su drastične po proizvođačima u svim pogledima. Tu Tigar nema šta da traži, pogubno je loš.
A razlika u ceni između Tigra i "priključka najboljih" je beznačajna, posebno kad se uzme u obzir vek trajanja i životna kilometraža, po kojoj tigar ispadne jako skup.

Autor Energy saver 22 Jan 2011, 17:39

@Energy
Kratak zivotni vek tigrovih guma je upravo razlog sto ih ja vise kupovati necu.
Cesto sam vozio na tigrovim guma, letnje su uzas, hitris, 15-17000 i u smece!!! Najbolja tigrova guma je wintera,a li samo dok se ne radi o nekim vecim brzinama.
Ne znam kakva iskustva imas sa hankook gumama, ja ih sad koristim i prezadovoljan sam.

Autor Damko 22 Jan 2011, 17:45

@Energy saver
da li si upoznat kakve su gume Nexen Winguard?

Autor carobnjak 22 Jan 2011, 17:50

@Damko
Hankok je premija za Tigar. Lično mislim da ima boljih guma za slične pare ali je pitanje koliko ima ljudi da vidi razliku. Uglavnom hankok pređe više nego duplo od Tigrica.

@carobnjak
Nexen gume sam video jednom i to zimske. Mislim da spadaju u red jeftinih guma, u klasi Tigra, ispod Save. Nemam iskustva. Koliko mogu da pređu, bučnost, udobnost, držanje - nepoznato. Ako znaš odgovori.

Autor Energy saver 22 Jan 2011, 18:32

@Energy saver
te gume su jako retke kod nas, mislim da se i ne prodaju.
Ja ih imam na mom Puntu, zimske su, odlicno su se pokazale do sada, proizvedene 2006.
Stigle su na njemu kad sam ga dovezao iz Slovenije, ranije nikada nisam cuo za njih, niti iko u okruzenju...

Mislim da nisu lose jer se prodaju u Americi:

http://www.nexentireusa.com/

Ovo su one koje moj Punto "nosi":

http://www.nexentireusa.com/tires-22/WinGuard

Autor carobnjak 22 Jan 2011, 18:37

@carobnjak
Evo testa Auto Bilda iz 2006god. za M+S gume. Loše su prošle zajedno sa Tigrom ali ne mora da znači da su tako loše. Verovatno imaju jednu jako lošu osobinu. Ti znaš bolje koja je, suvo, mokro, led, sneg, buka?

1. Continental Winter Contact TS 810 - uzorno

2. Pirelli Winter 210 Sottozero - uzorno

3. Vredstein Snowtrac 2 - uzorno

4. Dunlop Winter Sport 3D . preporučljivo

5. Goodyear UltraGrip 7 - preporučljivo

6. Bridgestone Blizzak LM-25 - preporučljivo

7. Nokian WR - preporučljivo

8. Semperit Speed Grip - zadovoljavajuće

9. ToyoSnoewproks S 941 - zadovoljavajuće

10. Fulda Kristall Supremo - zadovoljavajuće

11. Matador MP 59 Nordicca - zadovoljavajuće

12. Michelin Pilot Alpin PA2 - zadovoljavajuće

13. Tigar Winter A - ne preporučuje se

14. Maxxis MA-W1 Wintermaxx - ne preporučuje se

15. Nexen Win-Guard - ne preporučuje se

16. Nankang SV-1 Snow Viva - ne preporučuje se

Autor Energy saver 22 Jan 2011, 18:44

@Energy saver
Na snegu su odlicne, primetio sam da proklizavaju kad je kolovoz vlazan. Mozda su nesto bucnije, meni to nimalo ne smeta.

Kako onda prolaze u SAD?!?

Koje gume mi preporucujes kao sledece, zimske, solidnog kvaliteta uz pristupacnu cenu?

Autor carobnjak 22 Jan 2011, 18:49

P.S. posto imas stare Autobildove, onda procitaj supertest o Bravo-u, imas ga i u poslednjem broju...:)))

Autor carobnjak 22 Jan 2011, 18:50

kakav je ovo chat ovde?! gume?

Autor alo bre! 23 Jan 2011, 12:21

@Predrag

Razmisljas u pogresnom pravcu. S obzirom na to da Kleber i Wintera dolaze iz iste kuce - ko zna sta bi se desilo s autom da si imao ove druge! }:) Tako da treba da budes srecan izborom, a da obratis paznju na druge stvari. ;)

Autor Cika Sima 24 Jan 2011, 10:00