Renault Megane Coupe 1.6 na testu "Kurira"

Preuzeto sa : Kurir-info.rs
Automobil prikladan za soliste koji žele da ostave utisak
Koža mu je definitivno vučja, izgled markantan i sportski, a ispod agresivnih linija karoserije ne nalazi se spektakularni agregat, već benzinac od 1,6 litara. Da li obećava više nego što daje? Možda, ali samo onom ko živi u iluziji da je, kupujući ga, nabavio uličnog trkača. Ovaj automobil ipak nije maskirano jagnje, već primamljiva kreacija koja se tretira i vozi kao uobičajeni pripadnik C segmenta.
Udobna prednja sedišta poseduju izraženu bočnu podršku i doprinose sportskom vizuelnom utisku. Gornji paneli kokpita izrađeni su od prijatne meke plastike, a instrument tabla je skladna i pregledna, odlično zaštićena od odsjaja sunca. Unutrašnjost je prijatna i obogaćena detaljima (koža na volanu, pedale od brušenog aluminijuma) koji ističu karakter vozila.
Lepota kupea plaća se najpre veoma slabom preglednošću pozadi. Bočni prozori i stakla na petim vratima imaju veličinu puškarnice. Na zadnjoj klupi atmosfera je klaustrofobična, više zbog dimenzija prozora nego zbog nedostatka prostora. Zakošenost krova, tako privlačna spolja, pozadi postaje činilac koji višim putnicima pravi problem.
U vožnji je kupe gibak na neravninama, nešto je tvrđe trimovan i utoliko informativniji i poslušniji. Kvaliteti progresivnog servo upravljača primete se odmah, a vremenom cene sve više. Krstareća brzina od 130 km/h ostvaruje se u šestoj brzini na oko 3.500 obrtaja. Prosečna potrošnja iznosi 7,3 litra benzina i ostvarena je u kombinovanom ciklusu, u kojem je preovladavala vožnja autoputevima.
Osnovni model košta 13.707 evra, a trenutno se može nabaviti po 575 evra nižoj ceni.
„Reno megan kupe“ nije samo šminkeraj, ali svakako nije ni porodično vozilo, iako mu prtljažnik dobacuje do pristojna 344 litra. Preporučuje se solistima koji bi da ostave utisak na ulici, nema preterano „hrabro srce“, ali nikako ne može da ostane neprimećen. Ko želi ozbiljnu mašinu, mora da potraži nešto s oznakom RS, što znači da je tu prste umešao „Reno sport“. U tom slučaju govorimo o nečem sasvim, sasvim drugačijem.
Autor : Aleksandar Babić
Foto : Kurir-info.rs
MEGAN KUPE 1,6
Motor: 1.598 cm3
Snaga: 110 KS
Ubrzanje 0-100 km/h: 10 s
Maks. brzina: 195 km/h
Masa: 1265/515 kg
Dužina/širina/visina:
429,5/181/147 cm
Međuos. razmak: 264 mm
Krug okretanja: 11 m
Prtljažnik: 405/1160 l
Rezervoar: 60 l
Potrošnja na testu: 7,4 l
Cena: 13.132 evra
Benzinac i tri dizela
„Megan kupe“ se isporučuje s benzinskim i tri dizel agregata (od 85, 110 i
130KS). Testirani benzinac oslobađa 110KS, uparen je s odličnim šestostepenim
menjačem, čija je ručica presvučena kožom, i ima izuzetno precizan hod. Na
praznom hodu nečujan, motor se u akciji javlja zvukom koji sugeriše da je ispod
haube mnogo snažnija mašina. Povlači lako, ali za stvarnu agilnost treba
šaltovati, jer čoveka lako može da ponese audio-vizuelni utisak, pa da previdi
kakvom metalnom konjicom raspolaže.
P.R. tekst
Pozadi je klaustrofobičan i tesan u odnosu na svoju dužinu i klasu kojoj pripada.
Da li ima jos neko ko nije testirao ovaj model, ajde neka ga testira!
@Dejan L
Na zadnjoj klupi je kao u pecini stvarno je mracno a ona profilisana sedista(ako ih ima) su tesna za korpulentnije osobe
@ Orlo
U Lazarevcu ima 7 ovakvih kupea, vozio sam se u 1 bakarne boje, nisam ni pokušao da sednem pozadi jer se i moja devojka pomučila da uđe.
A auto skoro 4.3m, trebao bi da je komforniji od našee fabije 30cm kraće.
@Dejan L
Ja sam usao i haos je ali sedista hm ona su najbolja ko se odluci da ih uzme a ne proba pre toga zaje*ace se.
Znači, za vozilo koje ubrzava 10 sec i ima Vmax 195 km/h, kaže se da "nema preterano „hrabro srce“"?
Šta li ti ljudi uopšte voze u privatnom životu kada se "gadjaju" tako visokim tehničkim "standardima" ...
@Moron
Verovtno neke sportake od 300-400KS koji dobro leze u krivini nasvakoj stazi F1! :)
Verovano imaju nekog polovnjaka cenim francuza a svo znanje su pokupili od idola iz Sat-a
Dejan L
Ti si stvarno analfabeta za kola, bez ljutnje. I dalje dobro brojiš modele po lazarevačkim trotoarima. Čoveče, ovaj auto nije namenjen da se pozadi šepuriš sa devojkom, a ako ti namenom liči na fabiju alal ti ćufta. Njegova namena je nešto za tebe izgleda neshvatljivo i nisu svi auti namenjeni da budu kombi-aautobus.
Inače moram da pohvalim ovaj motorić koji je izvrstan, jako elastičan a pored toga ume lepo da povuče i do 6500rpm. potrošnja je recimo na nivou punta clasica, a pruža mnogo više.