home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa : Novosti.rs  

Na proveri „Ford fjužn“ dokazao da je pravi višenamenski auto. Visok nivo bezbednosti. Enterijer na zavidnom nivou

Mnogi proizvođači „višenamenskih“ vozila su pali na testu i to najčešće postavši robovi sopstvene zamisli - sve u jednom. „Hečbekove“ su povećavali, smanjivali „terence“, opremali sa pogonom na sva četiri točka karavane, stvarajući pri tom nove i nove klase automobila.

Automobil koji je bio kod nas na testu je nešto sasvim drugačije. „Ford fjužn“ je jednostavan, nenametljiv, vrlo koristan, univerzalni „veliki - mali“ automobil. Stručnjaci „Forda“ su jednostavno na papir stavili potrebe prosečne porodice. Vozača koji svakodnevno koristi automobil po gradu, vikende u kojima cela familija provodi vreme u prirodi, ne zaboravljajući pri tome da je automobil prvi izbor i kod odlaska na letovanje i zimovanje!

Automobil u koji ćete smestiti porodicu, pre svega mora da bude bezbedan. Karoserija je izrađena od izuzetno kvalitetnog čelika. U osnovi to je sigurnosni, čelični kavez sa šipkama u vratima za zaštitu od bočnih udara, koji u slučaju sudara apsorbuje energiju. Naravno, na raspolaganju je i sistem sa šest vazdušnih jastuka, a tu su i kočioni sistemi ABS i EDB.

Na testu smo imali „ford fjužn“ sa motorom od 1,4 litra i 80 KS sa paketom opreme „eboni 2“ koji košta 9.990 evra! Uz podatak da je ovaj agregat sa 80 KS na našoj proveri imao prosečnu potrošnju 6,6 litara sasvim sigurno će privući mnoge vozače u Srbiji. Novina je i to što sedišta u „fjužnu“ imaju rampe protiv proklizavanja koje sprečavaju da putnici, u slučaju čeonog sudara, propadnu ispod pojaseva. Vozačevo sedište je visoko postavljeno, što olakšava vožnju po gradu, parkiranje, ali bez obzira na visinu, ovaj „fordov“ automobil sasvim lepo klizi i kroz krivine. Pri tome je najmanji krug okretanja vozila 9,3 metra.

Oblik „fjužna“ je zaslužan i za veliki prostor u kabini. Pri tome su dizajneri osmislili neverovatan broj pregrada, fijoka, mesta za odlaganje raznoraznih sitnica. Prtljažni prostor je veliki kada se uzme u obzir da je „fjužn“ tek malo duži od četiri metra. Zapremina je 337 litara, ali se to povećava obaranjem zadnjih sedišta na fantastičnih 1.175 litara! Pri tome je ivica prtljažnog prostora izuzetno niska, poput kombi vozila, tako da je utovar i istovar prava pesma.

Za „fjužn“ je „Ford“ osmislio razne dodatke poput nosača skija, bicikala, prtljaga na krovu, šipke za vuču, zavesica na blatobranima, odbojnika za vetar, zadnjeg spojlera...

Unutrašnjost je moderna, a završna obrada je na visokom nivou za ovu klasu automobila. Tu je i mnogo savremene tehnologije poput blutut uređaja, senzora za kišu, senzora za parkiranje, priključnica za USB...

OPREMA

Paket opreme „eboni 2“ između ostalog ima klimu, dva vazdušna jastuka, radio CD MP3, ABS, električno podesive retrovizore sa grejačima, elektropodizače zadnjih stakala, daljinsko centralno zaključavanje, svetla za maglu, kožni servo-upravljač...

ČINjENICE

POTROŠNjA

Grad 8 l

Na otvorenom 5,2 l

Kombinovano 6,2 l

Rezervoar 45 l

DIMENZIJE

Dužina 4.013 mm

Širina 1.725 mm

Visina 1.543 mm

Masa 1.605 kg

Prtljažnik 337/1.175 l

Autor : Petar Živković

Foto : Ford



čitanja : 25238



Komentari

Nisam obraćao pažnju na ovaj automobil sve dok se jedanput nisam provozao u njemu. Moram vam priznati da je osećaj veoma prijatan. Imao sam osećaj kao da se vozim u nekom manjem terencu. Sviđa mi se njegova unutrašnjost koja lepo izgleda i završna obrada je na zadovoljavajućem nivou.
Ovo je, zaista, jedan od najboljih, ako ne i najbolji višenamenski automobil za te pare.
Uglavnom, Fusion je na mene ostavio veoma dobar utisak.

Autor Cvele 03 Avg 2011, 03:55

Plastika koju FOrd koristi unutra, kao i kolicina iste je za staro dobro popljuvavanje!

O izgledu eksterijera necu da komentarisem jer je to subjektivna kategorija.

Meni licno je ovaj auto na granci ruznog i bezlicnog!

Autor Nedjo 03 Avg 2011, 06:15

@Nedjo

ta vrsta vozila sa ne uzima zbog izgleda ili ugleda. Njegova prava vrednost je pozdanost, ekonomicnost i da ne nabrajam dalje, znaci sve samo ne izgled

Autor ChedomirADELAIDE 03 Avg 2011, 11:59

Realno ovaj auto je izasao na trziste jos pre mnogo godina kad i prehodna Fiesta tako da nije nista cucno sto se oseca da je po dizajnu prevazidjena.

Autor Orlo 03 Avg 2011, 12:03

Komotno bi mogao u rubriku: polovni automobili s' pocetka veka..

Autor Panchev9 03 Avg 2011, 13:06

Zaista nikako da izadje novi model , pa jos kada je izasla fiesta a realno je bilo da za najdalje godinu dana izadje i novi Fusion. Mislim da bi sa svim neospornim kvalitetima kabine i organizacije prostora a uz dodatak fiestinog prednjeg dela kao i malo dorade na repu to bio izvanredan auto.

Autor Vladan 03 Avg 2011, 17:26