Audi A6 3.0 TDI na testu "Novosti"

Preuzeto sa : Novosti.rs
Teško je pisati o luksuznim automobilima kao što je novi „audi A6“ i ne dozvoliti da vas obuzme oduševljenje, koje inače traje dugo posle ustajanja sa vozačevog sedišta.
Ipak, bez mnogo uvijanja treba reći da „šestica“ zaslužuje sve pohvale. Možda je neobično započeti pisanje teksta sa zaključkom testiranja, ali činjenica je da je ovaj automobil izuzetnih karakteristika i, nažalost, visoke cene za prosečnog stanovnika Srbije.
Limuzina koju smo mi dobili na proveru je najmoćniji „dizelaš“ u ponudi. Ispod haube se nalazi TDI motor od 3.000 kubika, 240 „konja“ i 500 njutnmetara obrtnog momenta. Prenos snage na ovoj mašini obavlja se uz pomoć automatskog šestostepenog „tiptronik“ menjača, koji vam garantuje uživanje u vožnji.
Čim smo upalili motor na sredini kontrolne table pojavljuje se veliki „LCD displej“ sa pregršt podešavanja. Zasada, samo želimo da dodamo gas. Dok izlazimo iz garaže parking senzori nam u potpunosti olakšavaju posao. Napred i pozadi pokazuju tri zone - levi desni i srednji deo automobila, čineći manevrisanje pored prepreka poprilično jednostavnim s obzirom na njegove kabaste dimenzije. Možda jedina zamerka „šestici“ bila bi malo sporije primanje gasa u odnosu na naša očekivanja, ali to ne znači da vas on neće zalepiti za sedišta. S obzirom na to da mu je do 100 kilometar na čas potrebno svega 6,8 sekundi, vožnja magistralom ili autoputem je jednostavna i vrlo zabavna. Ono oko čega nema dileme jeste da se brzina „ne oseća“ u novoj „šestici“, jer automobil prosto klizi. Uz mogućnost biranja tipa vožnje (efišns, komfor, auto, dinamik i individual) i s moda na menjaču, „A6“ vas prosto vuče da ga „pržite“. U prilog tome govori i činjenica da je tokom tri dana testiranja potrošnja bila za oko 20 odsto veća od one predviđene fabričkim specifikacijama.
Što se tiče dizajna, ovaj put smo imali priliku da uporedimo stariji model sa novim i razlika je očigledna. Glavna promena je na farovima koji se sužavaju ka unutra, dajući „šestici“ nešto „mrštaviji“ izgled od prethodnika. Tome dodatno doprinosi i veći broj oštrih linija na haubi i vratima.
Unutrašnjost oduzima dah. Teško je odlučiti se da li želite da budete za volanom ili da sedite na zadnjem sedištu i jednostavno uživate u vožnji. Kontrolna tabla izgleda skupoceno, a deo oko menjača i vrata su ulepšani detaljima u boji drveta. Vozačevo sedište se elektronski podešava i ima i mogućnost memorisanja dva položaja. Klima je digitalna i podeljena u četiri zone, a za zabavu tu je DVD plejer sa čak šest CD-ova, neverovatno ozvučenje...
Spisak kvaliteta novog „A6 3.0 TDI“ je zaista podugačak, a potrebno je još reći da cena osnovnog modela iznosi čak 52.642 evra. „Šestica“ koju smo mi vozili ima zaista bogatu opremu, pa je dovoljno reći da samo „led“ svetla, „MMI“ navigacija i sedišta sa memorijom staju oko 8.000 evra dodatno. A to je samo delić onoga u čemu smo imali priliku da uživamo.
POTROŠNJA
* grad 9,3 l
* na otvorenom 5,8 l
* mešovito 7,1 l
* rezervoar 80 l
*fabrički podaci
DIMENZIJE
* dužina 4.927 mm
* širina 2.030 mm
* visina 1.459 mm
* težina 1.785 kg
Autor : Nikola Nedeljković
Foto : Novosti.rs
Nema sta, bas profesionalno odradjen "test", a to sto je covek bio u zabludi da ima LED svetla...ccc...ccc:))))))))
ovo vise lici na PR tekst, nego na realan test...novi A6 je dobar auto, nema sumnje...ali treba doza profesionalnosti u ovakvim tekstovima
Pa to je kad neki novinarcic koji privatno vozi jugica, i prati neke dnevno komunalne teme, sedne u jedan vrhunski auto da po zadatku napise neki "tekst".
hahahah tomo upravo sam to pomislio kad sam procitao prvu recenicu ovog "testa" :-)))
"Glavna promena je na farovima koji se sužavaju ka unutra,..."
Toliko puno istine u tako kratkoj rečenici... :))
Dobar je ovaj auto ali test je pravi za "Novosti" :))
Test je krajnji promasaj...bla bla bla i evo vam fabricki podaci i to je to :)
Kada vec to toliko kosta, taj led i te dve stvari, mogu misliti uz ostalu dodatnu opremu koliko je kostao, min 70+ ...
0-100 6.8 , a da li bi bio bolji sa osmostepenim menjacem ?
General opet pravwi masakr! Samo tako nastavwi. Audi, VAG nema vam ravwnih u svwemiru. Hocemo jos genocida Generale A6.
@McLaren
posto vidim da si sa tim desetinkama malo vise opterecen, da te ispravim od pre neki dan. Tvoj "omiljeni" auto u ovoj klasi sa 3.0L dizelom ubrzava za 6.0sec.
Da da...totalno ne ubrzava za 6.8... Prvi put cujem.
Mnogo bolje od toga...
Meni je ovaj auto lepsi od novog a8, koji mi je malo grbaviji...I prosli a6 (restail) je bio lepsi od proslog a8.
Pogledajte duzinu auta, realno, nema potrebe za vecom klasom.
@NemanjaBB 14:42
Totalno se ne slažem. :)
Prvo A8 (D3) je neuporedivo lepši od A6. A drugo,prvo probaj jedan i drugi pa ćeš da vidiš da i te kako ima potrebe za većom klasom. :)
Ono nije razlika za jednu,već za dve klase. :) Smešno je porediti A6 sa A8,jednostavno ne mogu da se porede,A8 je MNOGO bolji. Što se novog tiče,malo sam razočaran zadnjim delom a i bočno nije nešto spektakularan. Jedino prednji deo (sa LED farovima) i enterijer, raskivaju. :)