Chevrolet Camaro na probi "Kurira"

Preuzeto sa : Kurir-info.rs
„Kamaro“ je postao član EU, a uskoro stiže i u Srbiju. Agregat V8 od 432 KS i brutalni izgled moći će da se kupi za 39.000 evra
Monstrum dolazi i na srpsko tržište!
Mišićavi „amerikanac“ u Evropi i ne mora da se trudi. Dovoljno je da pređe
„baru“ i odmah dobija glavnu ulogu. Vozeći Bernom i regionalnim putevima
Švajcarske, videli smo da niko ne propušta priliku da overi ga pogledom.
„Ševrolet kamaro“ žmirka mrkim tankim očima. Ako farovi u obliku ksenonskih
kružnih prstenova i prednja V maska nekome nisu jasni, izbočina od 10 cm na
haubi stavlja do znanja da ovde nema šale.
Ima 432 KS i 569 Nm momenta. Ubrzanje od 0 do 100 km/h je brutalno - 5,2
sekunde (u kabrioletu 5,4). Ipak, bariton koji stiže iz ogromne zapremine nema
cenu. Atmosfersko punjenje i češanje klipova donosi magičnu muziku metala.
Korišćenje audio-sistema („Boston“ od 245 vati, sa devet zvučnika) u „kamaru“
nema smisla. Snaga se prenosi preko šestostepenog ručnog menjača, sa debelom palicom.
Hodovi su kratki - pravo uživanje kada treba promeniti brzinu.
Perverzija je najkraći opis enterijera. Retro analogne kazaljke spojene su sa
prefinjenim ledenoplavim osvetljenjem. Brzinometar i obrtometar duboko su iza
volana. Brzina se projektuje na hedap displeju.
Vozač sedi nagnuto. Čim se smesti ispred volana, vidi dugačku haubu napred i
moćna ramena u retrovizorima. Sedišta su masivna, okruženje vrhunsko, a
materijali elegantni. Ipak ima manu. Volan je trebalo da bude deblji, mada
kupci mogu da to isprave u svojoj režiji.
Kad se sve spoji, cena od oko 39.000 evra čini se veoma konkurentnom. „Kamaro“
ima veliku evropsku šansu!
Nisko leti
Fantastičan je osećaj voziti „kamara“. Po pritisku gasa vozač ima osećaj
„blagog lebdenja“. Sve to začinjeno progresivnim ubrzanjem i „udarom“ moći koji
dolazi sa zadnje osovine! Stabilnost je vrhunska, auto bez pogovora prati
zadatu putanju.
Bezbednost
„Kamaro“ dolazi sa šest dvostrukih vazdušnih jastuka na strani putnika i vozača
za zaštitu glave i grudnog koša, bočne vazdušne jastuke u sedištima koji štite
karlicu i grudni koš vozača i suvozača, i krovnu vazdušnu zavesu za zaštitu
glave svih putnika.
ŠEVROLET KAMARO
Motor: 6.126 cm3 V8
Snaga: 432 ks pri 5.900
Momenat od 569
Nm pri 4.600
Pneumatici: Pireli PZero
Dužina: 4,8 m
Ubrzanje do 100: 5,2 s
Maks. brzina: 250 km/h
Potrošnja: 14 l
Autor : Mladen Radulović
Foto : Kurir-info.rs
Najlepši Muscle car. Odličan odnos dobijeno-uloženo,iako je u Americi jeftiniji. Mislim da će sa ovom cenom imati lepu prodju.
U svakom slučaju,drago mi je što će ga biti i kod nas. Samo napred.
Auh, odlicno odmerena cena! Preko bare jeste jeftiniji, ali srecom ovde nisu odvalili sa cenom. Ovo je jeftinije od Porschea, GT-Ra i slicnih. Ok, ruku na srce, nije toliko sportski kao pomenuti u smislu postavljanja rekorda na stazi, ali po misicavoj pojavi, performansama na papiru i mocnim zvukom tesko da ima konkurenciju.
Kupovace ga zbog same pojave, i izgleda koji je totalno cool, mada i performanse su mu pristojne.
Interesantna pojava( ne tako dobra za pesake)..
Ali enterijer je na nivou Cruze-a.. Ne vredi tih 39.000 evra..
Za te pare bih uzeo Nemca( iako sa "prigusenim" motorom)..
"Ukupni troskovi Vase polise osiguranja i taksi su: 203097.45 dinara + provizija banke ili poste za svaku uplatnicu."
smesne perfomanse za 6.2 motor, ali jako pristojne za tu cenu !
registracija ga aka kod nas...to je taj njihov smisao za auto, roknu mu sto veci motor, pa valjda ce da ide :D
atraktivan i lep..
NemanjaBB
Kako smesne performnse, 5,2 do 100 nije smesno. Sve je to ok za te pare. Pa nece da bude brz i okretan kao C63 AMG. :)
@NemanjaBB
Nije pravljen da izdrži dva kišna petka. Mogli su oni više da izvuku,naravno,ali su ostavili to za skuplju verziju. Imaš onu ZL1 sa 570 konja čini mi se. I ovo je autina od 4,8 metara,nije neki prdavac veličine bube. :)
A to što je kod nas imbecilan način obračunavanje registracije,nisu oni krivi. U svakom slučaju ovaj auto troši oko 20 prosečno,kao jedan i jedan.
Gledao na Fifth/Top Gear-u da ovaj auto ide preko nosa. Ej jbt. zadnja vuca a preko nosa kao neki auto sa prednjom vucom! A prethodni Camaro imao gibnjeve :D :D :D
@NemanjaBB
Pa ovaj model i nije namenjen da bude povoljan da bi ga kupovala socijala koja razmislja o ceni registracije ili potrosnji. ;)
Oni imaju i verziju sa motorom 3.6 V6 sa 312 KS, tako da bi mogli i njega da ubace u ponudu.
Hm, ako u SAD kosta 32000 dolara, kojom racunicom ovde kosta DUPLO vise?
@Ime
Racunicom da je kod njih sve duplo jeftinije...
Ma ovaj autic je vrh, kupis ga na kredit sa rokom otplate 30 godina, ubacis plin, registrujes na invalida i bices glavni baja u kraju :)
@Orlo
Isto ti dodje reg. i za njega i za 6.2. Jedino što bi bio koju hiljadarku jeftiniji u startu,ali nije onda to to. E sad,ne bih se baš složio da kupcima Camara nije bitna potrošnja,makar kod nas,da ne kažem i u EU. Jer on ima povoljnu cenu,dosta daje za ono koliko košta,pa će ga zbog cene gledati i neki koji ga inače ne bi gledali. O potrošnji ne brinu oni koji kola plaćaju preko 100-150 000. E sad,treba uzeti Golfa R kao primer,šta evropljani nude za te pare,a šta Ameri. Tek onda se dobije odgovarajuća slika.
@ST
Hahaha.
@ime
Nije to ništa,Hummer H2 kod nas košta 90 000 eura a u Americi 55 000 dolara.
@PITTBULL
Da znam da je registracija ista jer su oba preko 3500 ccm zapremine. Nisam siguran da bi se slozio sa tobom u potpunosti. Gledaj onaj ko moze da iskesira 39.000 eura (pretpostavljam da je u full oprema u startu) sigurno nece da se trudi da potrosi sto manje goriva. Ne kazem da ce njega da kupi neko kome ce to da bude jedini auto nego biti drugi ili treci. :)
E da tu je i imidz koji ima ovaj auto. Ekstravagantan je i redak i kod nas i EU i neko ko moze da izdvoji ovolike novce mislim da znam sta ce pre izabrati....Golf R ne verujem ;)
@Orlo
Sve preko 3000ccm ti isto košta. Tj 3150ccm tačno,ali preko 3 ti je šurenje. Možda je koja hiljadarka razlika 3-3150,ne više,dakle ispod 3000ccm je 1000 evra a preko 2 hiljade. Najbolje je do 2000 kod nas. Ne znam koja je varijanta,ali aj nek bude full. Potrošnja oko 20-25 litara,zavisi kako ga voziš. A šta će ti ovakav auto ako ćeš da štediš,onda tdi. Ako se ne ustežeš,troši toliko. Pa to pomnoži sa cenom goriva,dobiješ da te ispadne 3-4 hiljade din 100km. A sumnjam da to nije izdatak za nekog ko vozi auto od 40 000 evra. Dodaj na to i registraciju i dobićeš koliko je on u nepovoljnijoj poziciji kod nas nego u Americi. Plus cena tamo !