home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Kurir-info.rs

„Ajgo“ nije genije kao IQ, ali jeste veoma pametan. Šta donosi najjeftinija „tojota“, koja košta 7.550 evra

„Ajgo“ mora da bude inteligentan!

On nema prava na grešku. Zašto? Zato što je mali. Dugačak je samo 3,4 metra. Ali, u stanju je da ispuni svaku želju. Može da se parkira na mestu veličine pedlja, lako gotovo kao „smart“.

Počnimo od detalja na zadnjim vratima. Njihov kraj stapa se sa završetkom auta. „Ajgo“ je želeo da putnici koji treba da sede u drugom redu lako uđu u kola. U tome je uspeo. Pozadi ima mesta za dvoje, pre svega za dve devojke, jer ovo je nadasve ženski auto. Trik je uspeo jer je hauba kratka, a vozačevo sedište pomereno napred, što je obezbedilo dodatni prostor.

Ni vozač nema razloga da se žali. Ima dovoljno mesta i sve mu je pri ruci. Volan se podešava samo po visini, doduše, u ovoj klasi je teško očekivati štelovanje u dubinu. Pomaže mu veliki broj polica. Ima ih svih veličina. Materijali su solidni, a oduševljava odlična plastika na volanu, čiji su pojedini delovi rupičasti.

Međutim, „ajgo“ nema tapacirana vrata i zato zvoni prilikom zatvaranja. Nije baš prijatno, ali ipak je u pitanju sekund. Pod haubom je poznati trocilindrični agregat 1,0 VVT sa 68 KS. Sasvim dovoljno za grad. Do stotke stiže za 13,5 sekundi, maksimalna brzina i više nego dovoljna - 157 km/h. Važno je i da poseduje CBC sistem (pomoć pri kočenju u krivinama), što daje sigurnost i prilikom promene pravca. Muškarci će mu zameriti i male pedale gasa, kočnice i kvačila, mada su one i pravljene za žensku nogu.

Bitnije je da se „ajgo“ lako vozi jer su komande podešene meko. Na isti način navijeno je i vešanje, pa preko rupa prelazi bez puno potresa. Sve u svemu, ovo je još jedna dobra, uz to i najjeftinija „tojota“, koja košta 7.550 evra.

TOJOTA AJGO

Motor: 998 cm3

Snaga: 68 KS pri 6.000 o/min

Moment: 93 Nm pri 3.600 o/min

Masa: 865 kg

Ubrzanje 0-100 km/h: 13,5 s

Maksimalna brzina: 157 km/h

D/Š/V: 340/162/147 cm

Međuosovinski razmak: 234 cm

Prtljažnik: 130 l

Potrošnja na testu (grad): 6 l

Cena: od 7.550 evra

Autor: Mladen Radulović



čitanja : 2150



Komentari