Renault Koleos 2.0 dCi na probi "Kurira"

Preuzeto sa: Kurir-info.rs
„Koleos“ ima provereni pogon na sve točkove, ali je zadržao „Renoovu“ filozofiju udobnosti
Dizajn je problematičan, ostalo je odlično!
„Reno“ nema problem da napravi dobar terenac. Najbolji drug, odnosno globalni partner mu je „Nisan“, specijalista za pogon 4 x 4. Francuzima je ostalo samo da urade dizajn, ali... Upravo tu je problem!
Spoljni dizajn nije adut „koleosa“, mada su ukusi različiti. Tokom testa bilo je nemalo onih kojima se sviđa oklop ovog „renoa“. Dobro je to što izbliza deluje robusno, naročito u crnoj boji.

„Koleos“ je, inače, restilizovan krajem 2011. godine. Uz spoljnu šminku mnogo je važnije da su pojačani materijali u kabini. Malo je površina od jeftine plastike, dok osvetljenje instrumenata gradi prijatan ambijent, daleko od monotonije.Vozač sedi odlično, mesta ima, ali zameramo to što sedište suvozača ne može da se pomera još unazad. Već posle prvih pređenih metara, „koleos“ pokazuje svoje kvalitete. Veoma je upravljiv, servo-asistencija je veoma dobra. Pod rukom se oseća masivnost, koja i priliči terencu. Prija to što je jedan od najudobnijih u klasi - očekivano za jednog „francuza“.

Svaki „koleos“ kreće s pogonom na sve točkove, do brzine od 7 km/h, čak i verzija s pogonom na prednje točkove. Kasnije se automatski prebacuje na prednju osovinu. To je urađeno zbog uštede goriva, pa je na testu „koleos“ trošio solidnih 10 gradskih litara pri umerenoj vožnji.
Imali smo 2,0 naftaš sa 175 KS. Do stotke ubrzava za solidnih 9,9 sekundi, dok su i međuubrzanja dobra. Smeta to što prilikom prebacivanja stepena i D ili mod menjača auto trza, ali automatika svoj zadatak obavlja bez greške.
Zanimljivo je da se ni posle sedam dana druženja s „koleosom“ nismo zasitili vožnje, što znači da ovaj „reno“ obećava zabavu na duge staze. U Srbiji se prodaju samo dizeli, a cena osnovnog modela sa 150 KS je korektnih 23.700 evra.
Izmene
Prednji deo ima novu, hromiranu masku hladnjaka, svetla su nešto uža, a usisnici izraženiji. Retrovizori su dobili LED-migavce, dok je zadnji deo ostao isti.
Pogon
Prilikom polaska, elektronika pokreće sva četiri točka, kako bi auto krenuo lakše. Kada brzina premaši 7 km/h, rade samo prednji točkovi! Po potrebi, novi elektronski diferencijal brzo raspoređuje obrtni moment do određenog točka. Pogon 4 x 4 funkcioniše odlično, ali nedostaje blokada diferencijala.
RENO KOLEOS
Motor: 2,0 dCi
Snaga: 175 KS
Moment: 360 Nm
Masa: 1.730 kg
0-100 km/h: 9,9 s
Maks. brzina: 191 km/h
Dužina / širina / visina: 4,520 / 1.865 / 1.695 mm
Prtljažnik: 450 / 1.380 l
Potrošnja na testu: 10 l
Osnovni model: 23.700 €
Testirani model: 29.000 €
Autor: Mladen Radulović Foto: Dado Đilas
Dizajn i jeste najveci problem ovog modela. Nakon ristajlinga prednji kraj i nekako, ali zadnji...
šta fali dizajnu? auto odličan a cena pristojna. korejska konkurencija smešna za koleosa. fali mu kuka za prikolicu ili bar ležište na mest one smešne maglenke.
Ostavio sam komentar i na sajtu Kurira, pa da ostavim i ovde isti. Koleos ne postoji u varijanti sa 175 ks i automatskim menjačem, samo varijanta od 150 ks ide u paru sa automatikom. Autoru je bilo teško i da pogleda u saobraćajnu i vidi šta vozi, toliko o njegovom te(k)stu. Stvarno sramota..
Ili sledeća rečenica:
"Svaki „koleos“ kreće s pogonom na sve točkove, do brzine od 7 km/h, čak i verzija s pogonom na prednje točkove. "
Ja još nisam video nijedan auto sa pogonom na prednje točkove da kreće sa pogonom na sve točkove, pa makar i do 7 km/h. Inače, ovaj Koleos je 4 wd, da ne bude zabune.
I za kraj molba redakciji Autobloga, ne prenosite više ovako uboge, nedorečene testove neinformisanih autora, jer je ovo bruka.
Auu plastika je zaje.ala i Dačiju. Znači ne znam koliko da je jeftiniji ne bih mogao da sedim unutra, jer je enterijer katastrofalan. Za sličan novac nema dileme Hyundai ix35 2.0 CRDi 136ks ili Mitsubishi ASX 1.8 DI-D 150ks.
@Tony
druze gresis, pa i ovo ti je cist korejac, nastao je tamo a tamo se i proizvodi, u Samsungovoj fabrici... :)
Niste vi ljudi bili u Koleosu kada kazete da je na nivou Dacije... a ASX je unutra nikakav u odnosu na Sportage ili ix35.
@ Veljko
I gora nego u Dačiji, zrnasta, crna, tvrda, za 5 godina će da krcka i škripi. A prednji deo je ŽALOSNA PANDA