home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Kurir-info.rs

„Koleos“ ima provereni pogon na sve točkove, ali je zadržao „Renoovu“ filozofiju udobnosti

Dizajn je problematičan, ostalo je odlično!

„Reno“ nema problem da napravi dobar terenac. Najbolji drug, odnosno globalni partner mu je „Nisan“, specijalista za pogon 4 x 4. Francuzima je ostalo samo da urade dizajn, ali... Upravo tu je problem!

Spoljni dizajn nije adut „koleosa“, mada su ukusi različiti. Tokom testa bilo je nemalo onih kojima se sviđa oklop ovog „renoa“. Dobro je to što izbliza deluje robusno, naročito u crnoj boji.


„Koleos“ je, inače, restilizovan krajem 2011. godine. Uz spoljnu šminku mnogo je važnije da su pojačani materijali u kabini. Malo je površina od jeftine plastike, dok osvetljenje instrumenata gradi prijatan ambijent, daleko od monotonije.Vozač sedi odlično, mesta ima, ali zameramo to što sedište suvozača ne može da se pomera još unazad. Već posle prvih pređenih metara, „koleos“ pokazuje svoje kvalitete. Veoma je upravljiv, servo-asistencija je veoma dobra. Pod rukom se oseća masivnost, koja i priliči terencu. Prija to što je jedan od najudobnijih u klasi - očekivano za jednog „francuza“.


Svaki „koleos“ kreće s pogonom na sve točkove, do brzine od 7 km/h, čak i verzija s pogonom na prednje točkove. Kasnije se automatski prebacuje na prednju osovinu. To je urađeno zbog uštede goriva, pa je na testu „koleos“ trošio solidnih 10 gradskih litara pri umerenoj vožnji.

Imali smo 2,0 naftaš sa 175 KS. Do stotke ubrzava za solidnih 9,9 sekundi, dok su i međuubrzanja dobra. Smeta to što prilikom prebacivanja stepena i D ili mod menjača auto trza, ali automatika svoj zadatak obavlja bez greške.

Zanimljivo je da se ni posle sedam dana druženja s „koleosom“ nismo zasitili vožnje, što znači da ovaj „reno“ obećava zabavu na duge staze. U Srbiji se prodaju samo dizeli, a cena osnovnog modela sa 150 KS je korektnih 23.700 evra.

Izmene

Prednji deo ima novu, hromiranu masku hladnjaka, svetla su nešto uža, a usisnici izraženiji. Retrovizori su dobili LED-migavce, dok je zadnji deo ostao isti.

Pogon

Prilikom polaska, elektronika pokreće sva četiri točka, kako bi auto krenuo lakše. Kada brzina premaši 7 km/h, rade samo prednji točkovi! Po potrebi, novi elektronski diferencijal brzo raspoređuje obrtni moment do određenog točka. Pogon 4 x 4 funkcioniše odlično, ali nedostaje blokada diferencijala.

RENO KOLEOS

Motor: 2,0 dCi

Snaga: 175 KS

Moment: 360 Nm

Masa: 1.730 kg

0-100 km/h: 9,9 s

Maks. brzina: 191 km/h

Dužina / širina / visina: 4,520 / 1.865 / 1.695 mm

Prtljažnik: 450 / 1.380 l

Potrošnja na testu: 10 l

Osnovni model: 23.700 €

Testirani model: 29.000 €

Autor: Mladen Radulović Foto: Dado Đilas



čitanja : 3161



Komentari

Dizajn i jeste najveci problem ovog modela. Nakon ristajlinga prednji kraj i nekako, ali zadnji...

Autor Damko 13 Avg 2012, 12:07

Unutra je stvarno nakazan!
Spolja i nije los.

Autor Panco 13 Avg 2012, 12:11

Plastik fantastik, kruta plastika kao u Daciji

Autor Veljko 13 Avg 2012, 14:26

Extra je, I LOVE RENAULT !!

Autor Ivica 13 Avg 2012, 14:54

šta fali dizajnu? auto odličan a cena pristojna. korejska konkurencija smešna za koleosa. fali mu kuka za prikolicu ili bar ležište na mest one smešne maglenke.

Autor Tony 13 Avg 2012, 15:50

Ostavio sam komentar i na sajtu Kurira, pa da ostavim i ovde isti. Koleos ne postoji u varijanti sa 175 ks i automatskim menjačem, samo varijanta od 150 ks ide u paru sa automatikom. Autoru je bilo teško i da pogleda u saobraćajnu i vidi šta vozi, toliko o njegovom te(k)stu. Stvarno sramota..
Ili sledeća rečenica:
"Svaki „koleos“ kreće s pogonom na sve točkove, do brzine od 7 km/h, čak i verzija s pogonom na prednje točkove. "
Ja još nisam video nijedan auto sa pogonom na prednje točkove da kreće sa pogonom na sve točkove, pa makar i do 7 km/h. Inače, ovaj Koleos je 4 wd, da ne bude zabune.
I za kraj molba redakciji Autobloga, ne prenosite više ovako uboge, nedorečene testove neinformisanih autora, jer je ovo bruka.

Autor Vlada 13 Avg 2012, 15:56

On beše na bazi Kaškaia?

Vlado, slažem se :)

Autor Raziel 13 Avg 2012, 17:31

Auu plastika je zaje.ala i Dačiju. Znači ne znam koliko da je jeftiniji ne bih mogao da sedim unutra, jer je enterijer katastrofalan. Za sličan novac nema dileme Hyundai ix35 2.0 CRDi 136ks ili Mitsubishi ASX 1.8 DI-D 150ks.

Autor Aleks 13 Avg 2012, 18:01

@Tony

Taj komentar bi shvatio kako treba da je ironicno recen.

Autor milan 13 Avg 2012, 18:11

@Tony
druze gresis, pa i ovo ti je cist korejac, nastao je tamo a tamo se i proizvodi, u Samsungovoj fabrici... :)

Autor carobnjak 13 Avg 2012, 18:13

Čarobnjak
To je valjda opšte poznata činjenica ...

Autor Moron 13 Avg 2012, 18:23

@Moron
izgleda da nije svima...

Autor carobnjak 13 Avg 2012, 18:27

Niste vi ljudi bili u Koleosu kada kazete da je na nivou Dacije... a ASX je unutra nikakav u odnosu na Sportage ili ix35.

Autor Orlo 13 Avg 2012, 18:54

@ Veljko
I gora nego u Dačiji, zrnasta, crna, tvrda, za 5 godina će da krcka i škripi. A prednji deo je ŽALOSNA PANDA

Autor Dr Deki 13 Avg 2012, 21:12

Nije ni zrnasta ni tvrda, "slučajno" sam vozio baš ovaj primerak. Dežurne mrzitelje svega što nije Das auto molim da ne komentarišu bez da provere, jer očigledno da su ovaj auto videli samo na slikama, i to površno. Hvala.

Autor dejan 14 Avg 2012, 11:34

Dok nisam procitao ove komentare nisam znao da ljudi imaju tu moc da "napipaju" plastiku preko fotografije.

Autor Anonymus 14 Avg 2012, 20:38