TopSpeed test: Škoda Citigo

U skladu sa dosadašnjom filozofijom, Škodin novitet u A segmentu nudi klasičan dizajn, praktičan enterijer odličnog kvaliteta, kao i niske troškove vožnje i održavanja.
Volkswagenov koncern je od pre godinu-dve postao bogatiji za novi model u A segmentu. Kod Volkswagena, on nosi ime „Up!”, Seatova verzija je nazvana „Mii”, dok je treća verzija dodeljena Škodi, a nosi možda i najadekvatnije ime „Citigo”. Uz stilske i izmene u opremi, u pitanju je isti automobil, a da je njegova promocija pod tri brenda sasvim opravdana, potvrđuje podatak da poslednjih, kriznih godina, tzv. A segment, zahvata čak deset odsto tržišta. Od sva tri modela koji se proizvode pod Volkswagenovim patronatom, nekako je najinteresantniji upravi Citigo, jer on predstavlja novost za Škodu i “načinjanje” novog tržišnog segmenta. To će prema planovima stručnjaka češkom brendu doneti dugoročnu dobit, jer će klasa jeftinih automobila skromne potrošnje, prema trenutnim planovima, nastaviti da raste.
Kompletan članak na sajtu Telegraf.rs
Foto: TopSpeed.rs