home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Genesis je jedan od onih automobila za koji se smatra da je promenio standarde na koji su kupci gledali na luksuzne automobile. Po prvi put neka južnokorejska firma je odlučila da se suprostavi Nemcima, Amerikancima i Japancima i u klasi luksuznih vozila, ali sa značajno nižom cenom.

Ova strategija se pokazala velikim uspehom, ali je i dalje ostavila dovoljno prostora za unapređenje. Od ranije se znalo da će novi Genesis i dalje pružati izbor V6 i V8 benzinskih motora, a očekivalo se da će oba motora dobiti povećanje snage. Međutim, desilo se potpuno obrnuto, pa su oba motora izgubila nešto snage, ali sa nešro većim obrtnim momentom. Standardni 3.8L V6 motor, tako, razvija 311KS i 397 Nm obrtnog momenta, što je za 22KS manje i za tri Nm obrtnog momenta više u poređenju sa motorom koji zamenjuje.

Opcioni 5.0L V8 motor razvija 420KS i 519 Nm obrtnog momenta u poređenju sa prethodnikom koji je razvijao 429KS i 509 Nm obrtnog momenta, a oba motora prenose snagu na zadnje točkove, ili opciono sva četiri točka, preko osmostepenog automatskog menjača.

Iako je korejski gigant najavljivao da bi i novi automatski menjač sa deset brzina mogao da debituje, on ipak nije bio spreman za zvaničnu prezentaciju.

U poređenju sa prvom generacijom, druga generacija je nešto duža, ali i pored toga ima sportskije linije koje ćemo moći videti u bliskoj budućnosti i na ostalim modelima kompanije (sledeći takav model bi trebao da bude sledeća generacija Sonate, koja će debitovati do kraja godine).

Velika pažnja je posvećena i enterijeru koji pruža dugačku listu standarne i opcione opreme i sigurno najkvalitetniji enterijer ikada ponuđen od neke korejske firme. Ipak, jedna od kategorija gde je prethodni Genesis značajno zaostajao za nemačkim rivalima je bila ponašanje na putu, gde korejski rival nije bio u stanju da savlada krivine i pruži udobnu vožnju kao BMW 5-Series, Mercedes E-Class i Audi A6.

Hyundai tvrdi da je mnogo pažnje posvetio ovoj kategoriji i da potencijalni kupci sigurno neće biti razočarani.

2015 Hyundai Genesis startuje sa prodajom na leto, a početna cena u Severnoj Americi (inače glavnom tržištu ovog automobila) će iznositi oko 40,000 dolara (oko 29,300 evra).

Da li su 5-Series, E-Class i A6 dobili još jednog ozbiljnog rivala? Odgovor na ovo pitanje će pokazati vreme, ali Korejci još jednom pokazuju da su u stanju da uglednim i poznatim kompanijama pokvare račune.

Autor: Talladega

Slike: Hyundai



čitanja : 839



Komentari