home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Fijat je odlučio da umesto klasičnog krosovera tržištu ponudi dorađenu, ofroud verziju

Elektronika umesto 4x4 pogona.

Posle više nego uspešnog starta porodičnog MPV 500 L, italijanski „Fijat“ odlučio je da umesto klasičnog krosovera tržištu ponudi dorađenu, ofroud verziju pomenutog modela, koji je dobio naziv „treking“. Ovaj atraktivni član „Fijatove“ familije nedavno je bio na probi Kurira na Kopaoniku.

Žuta boja, beli krov, odlične alu-felne od 17 inča... To je dobitna kombinacija ukoliko želite da privučete veliku pažnju prolaznika. Za njim se okretalo i staro i mlado, potvrđujući da su Italijani po ko zna koji put napravili dopadljiv automobil. Od običnog „500 L“, model „treking“ razlikuje se po ofroud „šminki“, koja se ogleda u pomenutim atraktivnim felnama, izmenjenom i masivnom prednjem braniku, a tu su i zaštite na prednjim i zadnjim donjim delovima karoserije, kao i plastični dodaci na rubovima blatobrana i pragovima.

Kompletan članak na sajtu Kurir-info.rs



čitanja : 1270



Komentari

145 mm je "povećan klirens"?

Autor moron 04 Mar 2014, 12:39

Da auto nije dobar moze reci samo neki zlobnik.

Autor B.M. 04 Mar 2014, 14:50

Odlicno izgleda, kao i CrossPolo, Dacia Stepway i ostali iz te klase

Autor Alfista 04 Mar 2014, 15:13

Evo, daću sebi za pravo da i ja budem „zlo“ i da prigovorim i „ono“ što mi je i prodavac rekao da im dosta ljudi prigovara, a to su prednja sedišta.
Ja razumem da, ergonomski posmatrano, ne može isto sedište ( dimenzijama i položajem ) da odgovara i za čoveka visine 165 i 190 cm (ili željama ljudi da sede visoko ili nisko), ali ona prednja sedišta na 500L (makar da je treking ili living ) svakako ne odgovaraju ni za ljude visoke već 175-180 cm ( a za više ljude i da ne pominjem ), jer je „nagib“ i „dužina“ sedalnog dela prednjih sedišta takav da se vi na sedište oslanjate skoro samo svojim „repom“, a takav položaj ubija kičmu ( i čoveka sa njom). Ono je katastrofa!!! Verujem da za uslove ( kraće ) gradske vožnje to i nije neki problem za više ljude, ali me strah da zamislim neko dugo putovanje u onim sedištima.
Zadnja sedišta takodje imaju kratak sedalni deo ( teško da duži može da se i stavi u onaj Wb), a veliki problem i jeste kako su onom ogromnom „šarkom“ spojeni sedalni deo i naslon sedišta, a sve na spoju levog i desnog dela zadnje klupe ( 40:60). Zaista je trebalo biti imbecil i primeniti onakvo tehničko rešenje „spajanja“ naslona i sedišta , koje će vam inače neudobna zadnja sedišta učiniti još grdjim ( i zagarantovalo žuljeve ). Naravno, da bi Vas pozadi sve malo bolje žuljalo, tu je i ona kopča za srednji pojas, postavljena tako da na nju morate da sednete. Ingeniozno.
A za finale, tu je ona plastika kojom su sa zadnje strane obloženi nasloni prednjih sedišta, tek da Vam ubiji i kolena.
Praktično, 500L ( u svim izvedbama ) je „pao“ na onom što bi trebalo da je esecncija i „prvo slovo“ segmenta kome pripada , a to je elementarna udobnost sedenja ...
A što je zaista šteta, jer u svemu ostalom skoro da deluje razumno

Autor moron 04 Mar 2014, 16:32

@moron
kolega, moram se sloziti sa tobom. Iskreno, sedeo sam u 500L i nisam ni ja nesto zadovoljan. Po meni je prednje sediste (bar je tako bilo podeseno) bilo sasvim OK, ali zadnje je katastrofa u svakom pogledu, a inace sam visok 178cm.

Autor Alfista 04 Mar 2014, 16:43

Autor moron 04 Mar 2014, 16:32
Dokaz da ponekad i "dobro" može da se složi sa "zlom"..
Sve je tako kako je..

Autor Panchev9 04 Mar 2014, 17:12

Pre nego što se pojavio 500L, ja sam navodio ovo što moron besedi.
Kafanska stolica, ili fotelja - sećate se.
500L je sirotinjski auto, bio bi dobar za Srbiju (mali a veliki iznutra, bez komfora), ali cena je sporna. Sve u svemu, ovaj auto bi trebalo da bude u ceni Dacije, i onda bi sve leglo kako treba. I loša udobnost, i ružan izgled, posebno ne dorađena bočna linija zadnjeg kraja.
Sve da se prežmuri i pritpi, ali cena je strašna prepreka...

Autor mange 04 Mar 2014, 19:05

@mange
a zasto imam utisak da bi takvi kao ti imali zamerke i kad bi se delio za DZ?

Autor carobnjak 04 Mar 2014, 22:46

carobnjak
Ne bi imao ništa protiv 500L kad bi onaj osnovni 500L sa sintetičkim pogužvanim presvlakama na kraćušnim sedalima, koštao 8000€ (za nas Srbe) Pa dali smo im jednu fabriku i platili pola ove nove.
Izvini ako sam ti uvredio Fiat, ali izgubili su se i um vremenu i prostoru. Ustvari, nije mi jasno ko im kupi svaki dan po onu jednu kompoziciju 500L koja prođe prugom ka Baru. Ima pacijenata i ovaca za shišanje :))...

Autor mange 04 Mar 2014, 22:55

@mange
nisi me uvredio ali mislim da si nerealan, ipak je najjeftiniji u segmentu!
Sedista jesu kraca i tvrdja ali nije neudoban sto se ogibljenja tice, cak je vrlo udoban, ako si ga vozio...
Ja recimo ne volim mekana sedista (niti krevet ili jastuk!) ali mi vise smeta sto je motor 1.4 lenj pri saltanju, mnogo veci problem, bar meni!

Autor carobnjak 04 Mar 2014, 23:04

@mange.

Pa ovo jeste u ceni Dacije!

Opremi Daciju isto tako i cene se poklapaju.

Fiat 500l je jeftini auto koji je malo lepse dizajniran nego konkurencija.

Autor Fordovac 05 Mar 2014, 01:01

Fordovac 05 Mar 2014, 01:01
Potpuno se slažem sa Tobom.

Autor moron 05 Mar 2014, 15:50