home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Italijani, konkretno Fijat, potrudili su se da "grand čirokiju" daju italijanski pečat. Zato je dobilo različita prednja i zadnja svetla i drugačije branike. Promene taman dovoljne da se razlikuje od prethodnika.

Priča o aktuelnoj generaciji počinje još 2010. godine kada je predstavljena četvrta generacija najprestižnijeg modela iz game Džipova. U to vreme vlasništvo na Američkim brendom imao je Mercedes, pa ne čudi činjenica da je auto napravljen na istoj mehaničkoj platformi (W166) kao i Mercedesovi SUV-ovi “ML” i “GL”.

I sada, nekoliko restilizacija i jedan vlasnik kasnije i dalje se u kabini naslućuje nemački duh. Prepoznatljivi su nam prekidači prozora i električno kontrolisanog, staklenog krovnog otvora, kao i još neki sitniji detalji. Svakako činjenica koja ne može da škodi i jednom automobilu.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Magazinauto.com



čitanja : 1594



Komentari

Citiracu Mikijev komentar sa druge teme :)

[Miki™] Vrhunski, prestizni i (pre)mocni automobili... Za muskarce, ne za decake! :D

Autor MB 30 Okt 2015, 15:00

Posebno u ovako lepoj žutoj boji ... "Radoje Dakić Edišn" ...

Autor moron 30 Okt 2015, 16:30

Da, licno me je uvek nervirao, ali ova zadnja edicija je savrsenstvo. Zaista brutalan auto su uspeli da naprave. Kao nemac da je! :)
Mislim da je delom cak i novi ML prevazisao... Vise mi ovo lici na nemca, a novi ML mi je kao neki koreanac-japanac... ne znam gde bih ga svrstao. Daleko da je ruzan, nije, ali nema mi tu snagu mercedesa nekako!

Imamo ga u firmi, moj partner, ga vozi. Ja sam ga provozao par puta samo.
Inace, omiljeni feature mi je ugradjeni USB punjac! :)

Autor Miki™ 30 Okt 2015, 22:31

Miki
Kako ti se cini, utisci ?
Inace, ako nisi znao, on je kao i prethodnik , na platformi ML-a.
Je li restajling taj sto si probao ?

Autor MB 30 Okt 2015, 22:39

Ako ovoj verziji od oko 250 konja treba skoro 8,5 sekundi do 100 km/h, koliko li tek treba onome slabijem od 190 ks?

I onda je volvo XC 90 sa 2.0 dizelom "slab" ?

Autor moron 30 Okt 2015, 23:52

Znas kako... U odnosu na stari Jeep... neuporediv, po meni.

Cuveni Peca Dobrohotov ga je vozio, onu bas staru verziju, V6 pa sam kao klinac cesto vozio njegov, posto je on voleo da zalije a ja ne pijem... Posle je kupio onu malo noviju... pricamo o periodu 95, 2000-ta.

Ovaj mi je skroz drugacija prica, mocan i precizan. Pravi nemac, nema onih americkih gluposti, kao recimo u Chrysleru 300, komandi kao na tosteru. Sve je unutra utegnuto i sredjeno kao da se o nemcu radi.

Ma vozim se skoro svaki dan u njemu, navikao sam se, skroz mi je obican... 2012-to godiste je, nije redizajn, onaj sa dva instrumenta i ekrancicem unutra. Nismo mi dovoljno bogati da kupujemo novo. Oduvek kupujemo 2.5-3.5 godine star auto, sa najvecim padom vrednosti a najboljom ocuvanoscu, i onda ih posle dve i po godine polako stavimo na oglas, prodamo dok jos drze solidnu vrednosti i idemo dalje... Jedino sam ja uzeo CLS kao Junge Sterne, ali to je bilo neko sretnije vreme i taj auto je prodat takodje.

Sto se tice ubrzanja, taj covek sa kojim radim je manijak i vozi kao na trci, a ubrzanja mu ne manjka. Jedino sto je potrosnja sumanuta, preko 15 litara sa njegovim "stilom" voznje, ali to se kupuje preko racuna, tako da...

Kada bih kupovao srcem, nekako bih pre njega uzeo sto se spoljasnosti tice, sa ovim novim redizajnom je epski spolja.
Ali ML bih uzeo (kako god da se sada zove) pamecu a i kokpit ML-ov mi je ipak neprikosnoven, ovaj novi dizajn sa promenom oznake!

Autor Miki™ 31 Okt 2015, 18:52

GLE, proklet bio... ko ce da zapamti ta nova imena...

Na ovo ludilo sam mislio:

http://dizibig.com/wp-content/uploads/2015/08/2016-Mercedes-Benz-GLE-Class-AMG-Interior-Wallpaper.jpg

Autor Miki™ 31 Okt 2015, 18:56

Miki
Slazem se sa tobom.
Fan sam Merca, ali ovaj novi GC mi je favorit medju SUV-ovima, restajling je savrsen, 8 brzina automatik i dosta unapredjen i spolja i unutra.
Jedino mi je GL moćniji spolja, veći je, ali mnogo skuplji.
Ovaj GC nudi odličan odnos uloženo-dobijeno.
Ja imam WJ ( 2003 god ) 2,7 Merc motor i menjač.
Probao sam novijeg onog, WK 3,0d . Odlično se vozi, ne ljulja se ko WJ, medjutim izgubio je malo na toj udobnosti i nije toliko za off-road.
Za ovaj novi kažu da se još bolje vozi, udobnost je verovatno slična kao na WK, medjutim sa vazdušnim ogibljenjem ( Overland i Summit ) oni trebaju biti udobniji.
Stvarno su razbili sa ovim modelom, pogotovo sa restajlingom.
Točkove ima veće od ML-a i X5, ima veličine GL-a.
Tako i sa 20 cola imaš mesnatu gumu debljine /50.

Autor MB 31 Okt 2015, 19:07

Otac gleda ovih dana, hoće da uzme ZJ
Poslednja godina prozivodnje (1998) sa 5.9L V8
Vozio je prethodnike, i njemu je omiljeni WJ. Njega je kupio 2005 i vozio par godina čini mi se.
Sada mu se najviše na oko dopada ZJ, sviđa mu se taj kockastiji oblik.

Meni je inače od SUV ubedljivi #1 LR Range Rover
To je bravi Bentley/Rolls Royce među "terencima".
Od krosovera Infiniti FX/Qx70 uživo me uvek ostavi bez daha.
Ranije sam "gotivio" Cayenne, ali mi je nova generacija kao neki Korejac (s tim da i Santa Fe izgleda lepše)...
Poz

Autor Raziel 31 Okt 2015, 19:38

Vozio sam redizajn model, 2014god, Overland, BG-Bec-Bg, i ima snage koliko hoces, ali je i tezak kao tenk pa cim predje 140km/h, potrosnja skace kao luda. Inace je realna potrosnjaoko 13 lit/100. Nakrcan je svim tehnologijama, bezbednosnim sistemima i osecaj u voznji je bas mocan, kako za vozaca, tako i za putnike u vozilu. Jedina mana za vozilo tog cenovnog ranga je jeftina plastika na centralnoj tabli, sve do naslona za ruku. To bas izgleda jadno. Sve u svemu, mocna masina.

Autor Jimmy 31 Okt 2015, 19:51

Jimmy
Težak je, to je tačno, 2,5 tone.
Medjutim, gledah baš potrošnju na otvorenom , nisam video da troši drastično pri većim brzinama.
Naravno, treba imati u vidu da džipovi nisu mali potrošači, svi troše.
8 brzina mu pomaže za potrošnju.

https://www.youtube.com/watch?v=Hkvion-Ufis

U stvari u pravu si, ako je tačan bord pri 130kmh 8 lit a pri 150kmh 11 lit.

A ovo što kažeš, jbg, nije cenovnog ranga Mercedesa.
Njega uzmeš u ful opremi po ceni klot ML-a i X5.
On za 70 hiljada ima opremu kao ovi za 100+.
Meni se i više svidja negoli ostali u segmentu, muški, šmekerski a i ne vozi ga svako ko ne zna šta će da kupi pa uzme ML ili X5.
Već mi muka od ML-a druge generacije.
Jedino 63-ku izuzimam odatle.

Autor MB 31 Okt 2015, 20:07

Pohvalno je što za 70.000 dobijate i rezervni točak 20" punih dimenzija :)
Jedino što u kolima pozadi nema mesta za moju glavu ... Doduše, u renegade ime, pa kupiš dva Jeep-a, jedan ima "ćopavi", drugi "puni" ...

Autor moron 31 Okt 2015, 20:38

Moron
Svi imaju od 18-20 zavisi od opreme.
Laredo je najjeftiniji, 47 tisuća a i on ima keyless, automatik itd.
Cudi me da nemas mesta. Evo poslednjih dana se "družim" sa novom B klasom i iznad glave imam pola metra prostora.
Prijatno me iznenadio auto iako nisam gajio afinitete prema njemu. Da nisi mozda sedao u taj auto i ako ni u njemu nemas mesta za glavu, da probas mozda sa kabrioletom ? : )

Autor MB 31 Okt 2015, 20:50

Istina je ovakva, u Renegade pozadi imam par slobodnih cm iznad glave, u Grand Cherokee malo udaram glavom pozadi (istina, imao je panoramu), a u običnom Cherokee-iju (sa panoramom) nemam nikako mesta, ni napred, ni pozadi i to pozadi tragično nemam mesta, a u njemu nije bilo mesta (za glavu) ni za nekoga sa kim sa bio, ko je iste visine, ali potpuno normalnih proporcija. To je tragikomično za vozilo koje značajno prebacuje 40.000 eura (pri čemu taj nema ni "ćopavi" ), a ima gepek od samo 412 litara. Manji ( "plići" ) gepek u tolikim spoljnim dimenzijama nisam video od tog na Cherokee-iju.
Pošto je lepota u oku posmatrača, mogu reći da mi je unutra jako lep renegade, Cherokee dobar, a Grand Cherokee sumit ( ili kako već ) mi je odvratan onako crn unutra, sve crno, pa i "nebo". Kao da sam u grobu. Užas mi je ono.

Autor moron 31 Okt 2015, 21:00

Moron
Ima i braon.
A to ni meni nije jasno sto ne nude krem opciju kao u Overlendu.
Leba ti ako budes u prilici negde, sedi u B klasu pa mi reci imas li mesta.
Meni ruka "putuje" do krova, ne mogu da se setim auta koji ima toliko mesta za glavu. Verujem da Šejkil o Nil ne bi imao problema da se smesti.
A ima i mesta za sve putnike, za razliku od A klase.
Zaista pravi "mali" porodicni premium kompakt.
Sto se mesta tice, u GC ga ima za moje pojmove. Najvise mi se svidja sto se pozadi obaraju nasloni pa se sedi komforno ko u S klasi.

Autor MB 31 Okt 2015, 21:43

Autor MB 31 Okt 2015, 21:43

Sedi komforno kao u S klasi? Jeste, samo ako si zaslijepljen Jeepom.

Autor 133567 31 Okt 2015, 22:00

133567
Slikovito receno.
I to mislih na W221.
W222 je druga prica.
Udobnije nego u ML-u i X5, jer su kod njih uspravnija sedišta.

Autor MB 31 Okt 2015, 22:03