home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon premijernog prikazivanja na nedavno završenom Pariskom salonu automobila, novi Citroena C3 zakazao nam je randevu u Barseloni. Svež i "egzotičan", ovaj mali Ševron opet se ističe orginalnim izgledom, toliko različitim od konkurenata

Zavadi pa vladaj! To bi mogao biti moto kojim su se poveli dizajneri Citroena, kada su po prvi put kreirali C3. Još od samog starta, 2002. godine, ovaj mališan distancirao se konkurencije originalnim izgledom, koji, iako nije bio po svačijem ukusu, uvek je privlačio interesovanje. Rezultat je svakako pozitivan, te iako nikada nije bio na prvom mestu po prodaji u Francuskoj, delio je podijum sa Cliom i bratskim Peugeotom 208 (ranije kršten 207 i 206).

Sve u svemu oko 3,5 miliona prodatih jedinica, što je jedna petina svih Citroena, zbog čega proizvođač nije ni pokušao da nam sakrije kako je C3 za njega jedan od najvažnijih modela. Eh, kada se samo setim promocije prve generacije nadomak Pariza, koja je u neo retro stilu uspešno evocirala uspomene na legendarni "Spaček" (2CV), pa nakon toga i druge, u Italiji, gde je, između ostalog, inaugurisano ogromno vetrobransko staklo i nesvakidašnji enterijer, po ugledu na DS3.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Vrelegume.rs



čitanja : 1908



Komentari