Vrele Gume test: Ford EcoSport 1.5 TDCI/100 Titanium

Kao u legendarnom filmu u režiji Stivena Spilberga, gde specijalna jedinica ima za cilj da spase vojnika Rajana, jedinog preživelog od trojice braće, Ford pokušava trećom restilizacijom održati u životu gradski SUV – EcoSport
Uprkos činjenici da je jedan od pionira u trenutno veoma popularnom segmentu gradskih SUV, Ford EcoSport imao je veoma težak početak karijere u Evropi 2014 godine. Jednim delom zbog svog izgleda, ali i usled katastrofalne završne obrade na nivou indijskih standarda, gde je ustalom i bio fabrikovan za evropsko tržište. Međutim, priča o ovom mališanu započinje znatno ranije, u Brazilu, gde je ga Ford proizvodio čitavu deceniju pre iskrcavanja na Stari kontinent. Verovali ili ne, tamo je EcoSport postigao zavidan komercijalni uspeh (oko 700.000 prodatih jedinica), pa su se verovatno iz toga razloga u Fordu polakomili, te pored Evrope odlučili da ga plasiraju i u Aziji. Jasno je bilo da na tim znatno zahtevnijim tržištima EcoSport takav kakav je bio nikada ne bi postigao prethodni uspeh, zbog čega se moralo poraditi na opštoj prezentaciji i izgledu modela (izolaciji, materijalima, opremi itd.), zatim agregatima, kao i aktivnoj i pasivnoj sigurnosti.
Kompletan članak na sajtu Vrelegume.rs