
Geely Tiger GT concept
Kineski Geely je za domaći salon automobila u Pekingu (održava se od 20. do 28. aprila) pripremilo zaista brojne novitete (preko 20), među kojima se posebno izdvaja nova studija prilično futurističkog sportskog kupea Tiger GT concept. Iako smo kod kineskih proizvođača odavno navikli na kopiranje/kloniranje dizajnerskih rešenja uspešnih automobila iz Evrope i Japana, to ovde nije slučaj, mada mnogi primećuju određene sličnosti Tiger GT concepta sa modelima kao što su Pontiac Solstice, Maybach Exelero, Maserati Gran Turismo, Ferrari 612 Scaglietti, Alfa Romeo 8C Competizione, pa i Aston Martin V8 Vantage. U svakom slučaju, Tiger GT concept izgleda daleko privlačnije od recimo Geely-a Mybo II, koncepta predstavljenog prošle godine na salonu u Šangaju, koji je bio mešavina stilova sa Alfe Brere (deo prednjeg kraja a naročito svetla) i Nissana Skyline GTR (bokovi). Kinezi su za pogon Tiger GT-a izabrali 3,5 litarski V6 benzinac sa 225KS i 460Nm obrtnog momenta, čija snaga se prenosi na zadnje točkove od 19 inča (sa gumama 255/40ZR19).
Geely CE concept
Kineska publika je u prilici da vidi i Geely-evu novu studiju hatchback automobila B segmenta (klasa Mazde2, Peugeota 206, Honde Fit/Jazz) pod kodnom oznakom CE concept, mada nažalost detaljniji podaci nisu saopšteni.
Geely NL concept
Kao i za veliki broj drugih kineskih koncept automobila na salonu Pekingu, tako ni za kompaktnu studiju crossover/SUV vozila Geely NL concept nema nekih detaljnijih podataka, sem da su u planu benzinski motori od 2,0 i 2,4 litra, kao i dizelaši od 2,0 i 2,2 litra zapremine.
Geely GC concept
Ovo je koncept luksuzne limuzine dužine oko 4,90 metra (6 cm duže od aktuelnog BMW-a serije 5), za koju Geely priprema motore od 2,0 i 2,4 litra zapremine.
Brilliance BS4 Station Wagon
Brilliance, BMW-ov kineski partner, iskoristio je ovogodišnji salon automobila u Pekingu da proširi ponudu karoserijskih varijanti svog modela BS4. Tako je sada BS4, osim kao limuzina, dostupan i kao Station Wagon, odnosno karavan prilično elegantnog izgleda. Zasluga za ovo potonje pripada italijanskom dizajnerskom studiju Pininfarina, koji je inače odgovoran i za izgled njegove limuzinske verzije. Brillance BS4 station Wagon pokreće 1,8 litarski Mitsubishi G93 četvorocilindrični benzinski agregat sa 100kW/136KS pri 6500 o/min., kakav se već nalazi i u BS4 sedanu (koji se inače kineskim kupcima nudi od prošle godine kao Brilliance Junjie). Očekuje se da prodaja BS4 sedana i Station Wagona u Evropi startuje još krajem ove godine. Cena za Station Wagon još nije poznata, dok će cena za BS4 sedan u Nemačkoj startovati od 15.990 evra.