home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Eko nagrada 2011

27 Sep 2011 - 11:09 Sport Link

Eko nagrada 2011 – prva trka

Po lepom vremenu, možda malo toplijem,uz dobru popunjenost klasa, naročito nižih, uz lepe borbe, duele i preticanja, naročito u nižim klasama, vožena je prva trka na vojnom aerodromu u Batajnici u okviru takmičenja za Šampionat Srbije na kružnim stazama EKO NAGRADA 2011.

Trka je bila Pozivna kako bi se omogućilo da učestvuju gosti iz Crne Gore.
Došli su Goran Asanović sa pozajmljenim automobilom Audi A4 Quattro i Danko Bakrač sa automobilom Honda Accord.

Nakon svečanog potpisivanja sponzorskog ugovora sa NIS-om u Aranđelovcu pre dva dana, u okviri tima NISOTEC, na stazi se pojavio i Dušan Borković sa automobilom Mitsubishi Evo IX, kako bi se predstavio u novim sponzorskim bojama.

Glavni kandidat za pobedu u klasi 2000 SP, najbržoj i najatraktivnijoj klasi bio je Milovan Mikica Vesnić, sa automobilom Opel Vectra.

Prvo su vožena dva treninga. Vozači su ih pošteno odradili. Vozilo se oštro, gume su škripale i bilo je nekoliko izletanja, bez nekih težih posledica. Pri kraju treninga, u krivini broj 5, zaustavio se automobil Danka Bakrača, zbog tehničkog kvara.

U najslabijoj klasi, 1150 N (mali) videli smo bespoštednu borbu, preticanja i oštre duele.
I u sledećoj klasi, 1150 (Hibrid), do zadnjeg kruga se vodila borba za prvo mesto.
U trećoj trci startovale su, kao na treningu, zajedno klase 1400 n i 1600 (Hoby).

U klasi 1400 N skoro do pred kraj vodila se borba između Dejana Stojića i Dejana Raševića, a onda se dejan stojić malo odvojio i time rešio trku u svoju korist.

Pavle Komnenović je u klasi 1600 (Hoby) bio neprikosnoven.

U poslednjoj trci startovali su automobili iz klkase 2000 SP i 2000 ST, odnosno pojavio se samo gost Goran Asanović. Nije bilo ni Mikice Vesnića, Zorana Kastratovića i Dušana Borkovića. Darko Baničević je još na treningu imao kvar na automobilu koji nije uspeo da otkloni. Na samom startu trke, u prvoj krivini došlo je do nezgodnog sudara dva automobila, bili su zaglavljeni jedan u drugome, te je trka morala da startuje ponovo.

U klasi 2000 SP vodila se ogorčena borba između Vojislava Lekića, koji je vozio automobil Honda Civic Typ R diskvalifikovanog Aleksandra Tošića, i Marka Milovanovića sa automobilom Ford Focus. Lekić je veći deo trke vodio, Milovanović mu je bio za branikom, a onda je Lekić napravio grešku. Milovanović je na kraju pobedio, a Lekić je završio kao treći.

U najjačoj klasi, 2000 ST, Goran Asanović je pošteno odradio svoj posao. Iako je bio jedini takmičar u klasi prosto je leteo stazom. Nije ni malo štedeo ni sebe ni automobil.

Eeko nagrada 2011 – prva trka – rezultati

Klasa 1150 N (mali)
1.    Todor Stamenković Yugo 55
2.    Nikola Miljković
3.    Nenad Savić

Klasa 1150 (hibrid)
1.    Milorad Simunović Yugo 55
2.    Darko Božilović
3.    Radoslav Vukosavljević

Klasa 1400 N
1.    Dejan Stojić Peugeot 106
2.    Dejan Rašević
3.    Milan Margetić

Klasa 2000 SP
1.    Mirko Milovanović Ford Focus
2.    Dragan Stojković
3.    Vojislav Lekić

Klasa 1600 SS (Hoby)
1.    Pavle Komnenović BMW 316
2.    Vladimir Panić
3.    Saša Jovanović

Klasa 2000 ST
1.    Goran Asanović Honda Accord – gost – nije bodovan

Eko nagrada 2011 – druga trka

Po prvi put u Srbiji redosled takmičara na startu druge trke određivan je na osnovu rezultata prve trke u obrnutom redosledu za prvih 10.

Prva i zadnja trka dana, klasa 1150 N (mali N) i klasa 1150 (hibrid) bile su ubedljivo najinteresantnije, neizesne do samog kraja.

Veliki broj takmičara, u prvoj 28, u drugoj 24, oštre borbe, promene redosleda, udaranja, sudari, izletanja, puno prašine i zemlje, razbacani čunjevi i zaštitne gume koje su sudije i redari stalno vraćali na svoje mesto, čarke posle trka.

U prvoj je pobedio 16-to godišnji Nikola Miljković, čime je osvojio titulu šampiona Srbije, a u drugoj Dušan Čolović.

U drugoj trci dana vozile su se zajedno klase 2000 SP i 2000 ST. U prvoj klasi pobedio je Žarko Terzić, a u drugoj, posle velike borbe sa Mikicem Vesnićem, pobedio je Zoran Kastratović, iako se u nezvaničnim rezultatima trke pojavljuje samo ime Mikice Vesnića.

Revijalno je startovao Dušan Borković, koji se posle nekoliko krugova povukao sa staze.
Gostu iz Crne Gore Goranu Asanoviću pokvario se automobil već u prvom krugu, te je bio primoran da parkira automobil na pravcu izmeđi krivina 4 i 5. Došlo je do kvara na kardanskoj osivini, čiji je jedan deo probio pod automobila. U pauzi između trka sin Gorana Asanovića Miloš Asanović je laganom vožnjom, uz glasno lupanje kardanske osovine, uspeo da odveze automobil do boksa.

Danko Bakrač, nakon kvara na automobili na subotnjem treningu, nije vozio trku.
U trećoj trci dana vozile su zajedno klase 1400 N i 1600 hoby. U klasi 1400 N vodila se žestoka borda između Dejana Stojića i Branka Ćopića. Nakon nekoliko promena na vođstvu trku je dobio Branko Ćopić.

U jačoj klasi Pavle Komnenović je sigurnom, ali oštrom vožnjom ubedljivo pobedio.

Iako je i u nedelju bilo prijatno vreme za gledanje trke nije bilo baš puno gledalaca.

Doduše, više nego u subotu, ali manje nego na motociklističkoj trci prošlog vikenda, iako ni to nije baš mnogo.

Eko nagrada 2011 – druga trka – rezultati

Klasa 1150 N (mali)
1.    Nikola Miljković Yugo 55
2.    Stefan Janković
3.    Petar Miloradović

Klasa 1150 (hibrid)
1.    Dejan Čolović Yugo 55
2.    Darko Božilović
3.    Predrag Lambaša

Klasa 1400 N
1.    Branko Ćopić VW Polo
2.    Dejan Stojić
3.    Dejan Račević

Klasa 2000 SP
1.    Žarko Terzić Peugeot 306
2.    Dragan Stojković
3.    Slobodan Petošević

Klasa 1600 SS (Hoby)
1.    Pavle Komnenović BMW 316
2.    Dejan Petković
3.    Saša Jovanović

Klasa 2000 ST
1.    Milovan Vesnić – Opel Vectra

Izvor : Netauto.rs


čitanja : 2715



Komentari