home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Vreme koje je "leteći" Francuz Loic Duval ostvario na prvim kvalifikacijama koje su vožene u sredu bilo je dovoljno da posada LMP1 Audija sa startnim brojem 2 sutra krene sa prve pozicije.

Jučerašnje kvalifikacione serije, koje su vožene u dnevnom i noćnom terminu, obeležilo je veoma promenljivo vreme praćeno lokalnim pluskovima. Većinu raspoloživog vremena staza La Sarthe je bila veoma mokra na pojedinim deonicama, što je za sve timove značilo upotrebu kišnih 'intermediate' guma. Na takvim gumama, uz povećan oprez i traženje optimalnog balansa automobila, bilo je apsolutno nemoguće ostvarivati vremena po krugu koja se mogu ostvariti na suvoj podlozi i 'slick' gumama.

Staza se u poslednjih tridesetak minuta druge serije kvalifikacija skoro potpuno osušila, vremena su se značajno popravila, ali vreme Duvala (3:22.349s) ipak je za sve ostale bilo nedostižno. Iza Audija sa startnim brojem 2 slede Audiji br.1 i br.3.

Toyote će startovati sa četvrte i pete pozicije. Iako su Audiji ostvarenim vremenima na testiranjima, slobodnim treninzima i kvalifikacijama uvek bili brži od Toyote, u nemačkom timu nema opuštanja. Oni odlično znaju da je brzina samo jedan od mnogobrojnih faktora potrebnih za pobedu na Le Mansu. Sećamo se koliko su Peugeoti poslednjih godina biti brži od Audija, ali to im na kraju gotovo nikad nije bilo dovoljno za trijumf. U Audiju su srećni zbog toga što će njihovi automobili sutra krenuti sa prve tri startne pozicije, ali to na trci koja traje 24 sata, osim moralne, zapravo i nema posebnu vrednost. Ono što bi moglo biti afirmativno za tim Toyote je činjenica da su u promjenljivim uslovima na stazi, a vremenske prognoze sugerišu da će tako biti tokom celog vikenda, Toyote uspevale značajno da smanje svoj zaostatak iza Audija. Sve ćemo saznati u nedelju u 15 sati.

U klasi LMP2 najbrži je tim Oak Racing čiji će Morgan-Nissan sa startnim brojem 24 krenuti sa devete startne pozicije, iza najsporijeg LMP1 prototipa tima Strakka Racing. Naredni najbrži LMP2 Oreca03-Nissan nosi startni broj 26 i pripada timu G-Drive. Treće najbolje vreme u klasi LMP2 je ostvario tim Jota Racing koji nastupa sa Zytek Z11SN-Nissanom.

Na čelu automobila klase GTE Pro nalaze se dva fabrička Aston Martina Vantage V8 sa startnim brojevima 99 i 97. Sledi ih fabrički Porsche 991 RSR sa startnim brojem 92, a iza njega je Ferrari 458 Italia br.51 tima AF Corse. Fabričke Corvette i Viperi klase GTE Pro na kvalifikacijama nisu uspeli pronaći pravi ritam i balans, pa ozbiljno zaostaju sa svojim prolaznim vremenima. Najbrža Corvetta ispred sebe čak ima i jednog Astona Martina klase GTE Am, što je ništa u poređenju sa Viperima koji će sutra na startnoj ravnini ispred sebe imati nekoliko automobila klase GTE Am. iz Corvette Racing se pravdaju da imaju problema sa gumama. U Viperu za sada ćute.

Što se tiče „amatera“, najbolje vreme je ostvario GTE Am fabrički Aston Martin sa startnim brojem 95. Slede ga Porsche br.88 tima Proton Competition i drugi fabrički Aston Martin br.96.

Na kraju svega stigla je dobra vest iz tima Krohn Racing, čiji je vozač Tracy Krohn na slobodnom trening uništio svoj Ferrari 458: uspeli su na vreme da obezbede drugi automobil na kome su stigli da urade sve potrebne prepravke prema važećem ACO pravilniku. Zeleni Ferrari Krohn Racinga sutra startuje sa poslednje pozicije, ali bitno je da će startovati. To je ta magija Le Mansa.

Izvor: Klix.ba



čitanja : 761



Komentari

Bice to jos jedna dosadna trka, u kojoj ce Audiji zauzeti prva 3 mesta. Necu da je gledam. :D

Autor Audi Fan Club Serbia 21 Jun 2013, 17:01

Pa Pežo je napustio tron da bi Audi pobeđivao. Tako to biva, baš kao u WRC. Skupio VW pare pa platio.

Autor Čekajući Kineze 21 Jun 2013, 17:11