
M.Boleslav, 07. oktobar 2013. - ŠKODIN vozač Jan Kopecký koji je prevremeno proglašen evropskim prvakom (čeka potvrdu od strane FIA-e) proširio je svoj niz uspeha sa trijumfom na 40. Croatia Rally-u. Zajedno sa suvozačem Pavelom Dreslerom ovaj češki vozač je slavio svoju šestu pobedu u sezoni FIA European Rally Championshipa (ERC). Iz tog razloga je za ŠKODA moto sport u Poreču postojao dvostruki razlog za slavlje.
„Ovo je bio fantastičan vikend za nas. Evropski smo prvaci i ujedno smo osvojili i Croatia Rally. Bolje ne može", izjavio je Kopecký. Nakon opreznog početka ovaj 31-godišnjak je i na klizavim asfaltnim putevima hrvatske jadranske obale još na prvoj etapi preuzeo vodstvo i otišao kući suvereno pobedivši. „Ponovo smo pronašli pravilnu kombinaciju", ponosno je izjavio suvozač Dresler. Ovaj ŠKODA dvojac je kod svih osam startova u sezoni ERC-a osvajao podijume. A sam vrhunac bila je pobeda Kopeckýja na domaćem terenu početkom septembra na Barum reliju
Pobede su 2013. ostvarene na ERC reliju u Austriji, na Kanarskim ostrvima, Azorskim ostrvima, u Rumuniji i nedavno u Hrvatskoj. Kopecký je došao do pobedničkog podijuma preko svih podloga - od snega i leda preko šljunka do asfalta. Zaslužena pobeda: Kopecký i Dresler su već pre dve preostale trke u sezoni prevremeno postali evropski prvaci u kategoriji vozača i suvozača. Kopecký je tako osvojio prvu međunarodnu titulu u svojoj karijeri, te stoji uz bok sa reli legendama Nemcem Walterom Röhrlom ili Italijanom Mikijem Biasionom. I šef tima Michal Hrabánek okarakterisao je osvajanje titule evropskog šampiona kao izuzetan uspeh celokupnog tima ŠKODA moto sporta: „Sa ERC titulom za Jan Kopeckýja i Pavela Dreslera ostvarili smo još jedan veliki uspeh projekta ŠKODA Fabia Super 2000. Naš time se tokom cele godine izuzetno zalagao kako bi ostvario ovaj cilj.
Izvor: PR Škoda / Auti.ba
ugicid
znaš li da ovde nije troklipna HTP tehnologija, i da ova Skoda nije Smply Clever, to jeste da nema ama baš nikakve veze sa Skodom. Čak je i "plemenita" plastika drugačija.
Ovo je bio VW probni poligon za ulaz u WRC. Kako je nestalo fabričkog Citroena i prve posade, eto i VW se odvažio za WRC.
Inače, od kada je Pug i Fiat digao ruke od IRC S2000, eto škoda caruje.