home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Poslednju trku od četiri najavljene, premijernog takmičenja ove sezone na kružnim stazama „Nagrada Beograda 2013” na avio pisti vojnog aerodroma u Batajnici prekinuo je mrak. Dok je bilo prirodnog svetla najuzbudljivije bilo je u diviziji četiri koju su sačinjavali takmičari klasa 4, 5 i 6. Posle 15 krugova najbrži je bio Radomir Đurić u automobilu marke KTM, pola sekunde sporiji bio je Pavle Komnenović u opel vektri, a treće mesto osvoji je Zoran Kastratović u renou klio.

Zbog velikog broja automobila, tehnički prijem i verifikacija su se odužili, što je uslovilo pomeranje čitave satnice prvog od dva takmičarska dana. Više od 80 takmičara raspoređeno je u četiri divizije, a najbrojni su bili vozači klase mali N čak 34 majstora volana, a propusna moć staze je 24. Posle dva kvalifikaciona treninga za svaku od četiri divizije tačno u 16 časova usledio je start trke divizije dva.

Čast da otvore takmičarski vikend pripao je takmičarima u klasi Hibrid gde se vozi jugo 55. Najbolji na startu bio je Uroš Brkić i poveo je trku, ali je ubrzo vodeću poziciju morao da prepusti Predragu Lambaši koji je uz dosta napora uspeo da je sačuva, odbijajući napade u prvom delu trke od Miloša Borovićanina, a zatim i Marka Pavlićevića. Najveća enigma za veliki broj vozača bio je prolazak kroz krivinu kod boksa. Razne putanje iz kruga u krug se viđene, na veliku radost publike, ali je najviše aplauza pobrao Zoran Panić.

U klasi 3 Branko Čopić je od starta do cilja bez problema odradio svih 18 krugova i zasluženo slavio. Veliki duel za četvrto mesto viđen je između Borisa Rankovića i Miloša Pravanovića.

Start divizije 4 morao je bito pomeren za nekoliko minuta jer je Vladimir Zečević u krugu za zagrevanje iz za sada nepoznatih razloga završio na krovu. Uz nesebičnu pomoć sudija i redara pežo 206 je vraćen na točkove, a srčani Dika je bio spreman da startuje, ali nije dobio odobrenje zbog ošetećenja na automobilu, tako da je otišao u boks.

Najprijatnije iznenađenje u diviziji 4 pripredio je Nenad Vićentić u reno kliu grupe N, koji je pripremljen za reli, odličnim nastupom. Bez mnogo respekta za iskusnije kolege na kružnim stazama, jer je ovo Vićentiću prva trka na krugu, obilazio ih je tečno i precizno, birajući idealne putanje. Staniša Lazarac još jedan takmičar u reli automobilu dok je imao kočnice vozi je za sve pare.

Zbog pomenutog mraka takmičari klase mali N sutra će voziti dve trke, plus kvalifikacije za drugu trku. Svečano otvaranje zakazano je za 11 časova, a ulaz je 200 dinara. Istini za volju organizator je uložio maksimum napora da omogući klasi mali N da startuje, ali im se jednostavno nije dalo. Prvo su svima rekli da će startovati bez kruga za zagrevanje i na zastavu, ali „donji dom“ to očigledno nije shvatio, pa je došlo do restarta. Sa napomenom da su jedva uspeli da zaustave vodeće na cilju, kako bi ih ponovo postavili u formaciju za start. Već u prvom krugu praktično na istom mestu gde je Dika „popio“ krov izleteo je takmičar i posle tog se odustalo od novih pokušaja.

NEZVANIČNI REZULTATI

Klasa 2: 1. P. Lambaša, 2. M. Pavlićević, 3. V. Davidovski

Klasa 3: 1. B. Ćopić, 2. D. Rašević, 3. R. Vojnović

Klasa 4: 1. M. Milovanović, 2. D. Stojković, 3. V. Davidovski

Klasa 5: 1. P. Komnenović, 2. Z. Kastartović, 3. D. Arsić

Klasa 6: 1. R. Đurić, 2. S. Lazarac

Preuzeto sa: Plumrace.com



čitanja : 1586



Komentari

Zasita svaka cast ljudima sto se u sulovima kakvi su i dalje bave najskupljim sportom.

Autor Fordovac 13 Okt 2013, 04:41