home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Za Volkswagenovog vozača ova pobeda je gotovo ravna osvajanju titule šampiona, posebno ako se u obzir uzme sva sila loših rezultata i gorkih razočaranja kojima su obilovale prošle sezone. Jari-Matti Latvala se od prvog dana relija u Švedskoj nametnuo kao jedan od glavnih favorita, ali put do pobede mu nije bio olakšan ispadanjem Sebastiena Ogiera, jer je treći VW-ov pilot Andreas Mikkelsen do pred kraj relija držao pritisak na Fincu.

Želimo da verujemo da Volkswagen nije izdavao nikakva "uputstva" Mikkelsenu - čini se da je borba dvojice vozača bila rešena na stazi i to u Latvalinu korist. Mikkelsen je napravio nekoliko grešaka i to je JML-u omogućilo da stvori sigurniju prednost i na kraju dođe do pobede sa više od 50 sekundi "lufta" ispred Norvežanina.

Na poslednjem powerstage brzincu Latvala je ulovio i dva dodatna bonus boda, iza Madsa Ostberga (Citroën) koji je bio najbrži i ispred Mikke Hirvonena (M-Sport) koji je taj ispit okončao kao trećeplasirani. U generalki je drugo mesto pripalo Mikkelsenu - njegov prvi podijum u WRC konkurenciji. Možda je bio tako brz zbog podloge na kojoj svi Skandinavci jure, ali pomalo bi već bilo vreme da Norvežanin počne da se bori sa ostalima za vodeće pozicije.

U ukupnom poretku treće mesto je ulovio Mads Ostberg, takođe željan dobrog rezultata u jakoj konkurenciji.

Dvojica Hyundaijevih vozača uspešno su završila reli - daleko od podijuma i vodećih pozicija, ali s ogromnom količinom informacija i iskustva koje će Hyundaiju, nadamo se, omogućiti da se za 2015. pripremi kako treba.

Nakon jučerašnjih problema i gubitka vremena zbog izletanja Sebastien Ogier danas je nastavio da juri pa je reli na kraju završio na šestom mestu, upisavši na svoj račun dragocene bodove.

Moramo pomenuti Otta Tanaka koji je u povratničkom WRC nastupu stigao do cilja na petom mestu, iza Hirvonena, a posebno raduje činjenica da je Tanak osigurao nastupe i na preostalim WRC relijima, doduše u nešto drukčijoj konkurenciji.

Izvor: Autosport.hr



čitanja : 870



Komentari